  • 11. Data: 2010-01-05 21:48:20
    Temat: Re: FTP i bezpłatne serwery
    Od: "MariuszB." <h...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:hi0a60$61v$1@inews.gazeta.pl...

    > "aadax" hi0f79$n63$...@n...aster.pl

    > Zdrowia nigdy dosyć. Zatem -- dziękuję i wzajemnie.
    >
    > http://members.000webhost.com/login.php
    >
    > Please login to your account
    >
    > A jak stworzyć swoje konto? Jakaś registeracja? :)
    >
    > -=-
    zakładka order now i wszystko jasne

  • 12. Data: 2010-01-05 23:25:31
    Od: "aadax" <k...@w...pl>

    > zakładka order now i wszystko jasne
    zakładając konto uaktywnia się, póżniej zakłada się bazę my sql z nazwą i
    loginem i instalując wordpressa podaje się tu link do opisu pl
    http://wordpress-polska.org/ można też prosty cms bez bazy - łatwiej się
    włamać i powieśić komuś bzdety w ramach dowcipu. Koon też dobrze chodzi.
    Problem na dole str. z reklamami. Kiedyś na nim założyłem stronę - chciałem
    pchnąć aparat, tak to wygląda http://imagegallery.koon.pl/ łatwiejszy jest
    upload z panelu wordpressa. Skórę oczywiście można zmieniać. Mankament -
    jeśli chce się zawodowo wykorzystywać - reklamy np. z panienkami -
    dyskwalifikuje w przedbiegach. Pozdrawiam i życzę powodzenia. R.

  • 13. Data: 2010-01-06 02:39:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "aadax" hi0oeh$rm8$...@n...aster.pl

    > jeśli chce się zawodowo wykorzystywać - reklamy np. z panienkami - dyskwalifikuje w
    przedbiegach. Pozdrawiam i życzę powodzenia.
    > R.

    Dzięki serdeczne. Niestety te akurat panienki potrafią dyskwalifikować. :)

    http://www.nokaut.pl/odziez/body-shirley-90005.html#
    pid=41016&cid=7

    Zanim się ktoś zainteresowany zorientuje, żę to podczepiona reklama,
    może poczuć się urażony. :)

    http://bielizna.dobrezakupy24.pl/product_info.php?cP
    ath=360&products_id=2151

    Ta -- Shirley 96639 body -- jest fajna. :)
    A ta -- Komplet Livia Corsetti Tori -- ubrana jest całkowicie. :)
    Prawie wyłacznie włosy...

    Szorty też są fajne. :)

    http://www.nokaut.pl/odziez/szorty-obsessive-bloom-s
    horts.html#pid=41016&cid=7

    Tu podobnie.

    I te są też fajne, choć całe gołe... ;)

    http://imagegallery.koon.pl/wp-content/gallery/fotog
    rafia/_mg_1265.jpg

    Tylko opierzenie. :) Ekstra -- podoba mi się!!! :)
    Obok też fajne. :) http://imagegallery.koon.pl/?page_id=14

    Ta pani http://imagegallery.koon.pl/?page_id=14 jest straszna!!!

    Dobre ujęcie http://imagegallery.koon.pl/?page_id=14 choć niewiarygodne. :)

    Jestem http://imagegallery.koon.pl/?page_id=14 w szoku!!
    IMO co najmniej bardzo dobre zdjęcia. :)

    To Twoje zdjęcia? :) Canon z kreseczką. :)
    Jaki to Canon i jaki obiektyw czy raczej jakie obiektywy i jakie aparaty? :)

    Chyba nie wszystko z cyfrówek.

    Na tle tych zdjęć panienki wypadają blado. :)

    http://imagegallery.koon.pl/?page_id=14 <-- SZOK!!!

    http://imagegallery.koon.pl/?page_id=14 <-- jestem pod wrażeniem!

    -=-

    Dzięki i dużo dobrego!!!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2010-01-06 11:30:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hi0t51$a4b$...@i...gazeta.pl

> [...]

    > http://imagegallery.koon.pl/wp-content/gallery/fotog
    rafia/_mg_1265.jpg

    > Tylko opierzenie. :) Ekstra -- podoba mi się!!! :)
    rafia/_mg_1240.jpg

    > Ta pani http://imagegallery.koon.pl/?page_id=14 jest straszna!!!
    http://imagegallery.koon.pl/wp-content/gallery/fotog
    rafia/teatr-lyson-2.jpg

    > Dobre ujęcie http://imagegallery.koon.pl/?page_id=14 choć niewiarygodne. :)
    http://imagegallery.koon.pl/wp-content/gallery/fotog
    rafia/2.jpg

    > Jestem http://imagegallery.koon.pl/?page_id=14 w szoku!!
    > IMO co najmniej bardzo dobre zdjęcia. :)
    http://imagegallery.koon.pl/wp-content/gallery/fotog
    rafia/_mg_0782.jpg

> [...]

    > Chyba nie wszystko z cyfrówek.

    > Na tle tych zdjęć panienki wypadają blado. :)
    rafia/crop0032.jpg

    > http://imagegallery.koon.pl/?page_id=14 <-- jestem pod wrażeniem!
    http://imagegallery.koon.pl/wp-content/gallery/fotog
    rafia/_mg_0693.jpg

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 15. Data: 2010-01-06 17:32:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MariuszB." hi0c2k$e77$...@i...gazeta.pl

    > zakładka order now i wszystko jasne

    Wszystko nie -- jak wejść po FTP?...
    Może (na pewno?) jestem rozkojarzony, ale jednak
    nie potrafię znaleźć danych do wejścia po FTP...

    Setup in Progress.

    Może ten progress jest powodem?

    Account Status Active

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 16. Data: 2010-01-06 18:48:05
    Od: mofiki <k...@g...com>

    On 6 Sty, 18:32, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "MariuszB." hi0c2k$e...@i...gazeta.pl

    > Wszystko nie -- jak wej po FTP?...
    > Mo e (na pewno?) jestem rozkojarzony, ale jednak
    > nie potrafi znale danych do wej cia po FTP...
    Zdjęcia są moje, z AE-1Program, F90X, połowa z G1 contaxa. jedno z
    F70x, kilka nowych z cyfry. Zero photoshopa - nie uznaję przy
    fotografii. Jeśli chodzi o stworzenie i uruchomienie jakiegoś cms-a
    PHP wraz z bazą mySQL najlepiej poprosić informatyka. Z najprostszych
    są wordpressy, trudniejsza joomla - dla osoby początkującej strasznie
    upierdliwa przy tworzeniu nowego szablonu. Nie można się kropnąć.
    Popieram woordpresa - ma dużo wtyczek i bardzo prostą intuicyjną
    nawigację. Banner i wygląd można spersonalizować, zarządzać przez www
    - nie trzeba za każdym razem umieszczać przez ftepa zmodyfikowane
    strony i chyba najważniejsze - dosyć odporne na włamania obcych i
    błędy osoby zarządzającej. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego w Nowym
    Roku. Pozdrawiam R.

  • 17. Data: 2010-01-06 19:21:39
    Od: nb <n...@n...net>

    at Tue 05 of Jan 2010 01:42, Mateusz Ludwin wrote:

    > Rzecze Eneuel Leszek Ciszewski:

    > Zapomnij o tym protokole.

    Dlaczego?
    Korzystam z niego czasem parę razy dziennie.
    Działa bezbłędnie robiąc to, do czego jest przeznaczony.

    --
    nb

  • 18. Data: 2010-01-06 21:51:49
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze nb:

    > Dlaczego?

    Dlatego że wyszedł już z komercyjnego użycia.

  • 19. Data: 2010-01-06 21:59:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mateusz Ludwin" h...@t...hamstera.pl

    > Dlatego że wyszedł już z komercyjnego użycia.

    A... Ale ja chcę niekomercyjnie. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 20. Data: 2010-01-06 22:08:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mofiki" 0...@c...goo
    glegroups.com

    > Wszystko nie -- jak wej po FTP?...
    > Mo e (na pewno?) jestem rozkojarzony, ale jednak
    > nie potrafi znale danych do wej cia po FTP...

    : Zdjęcia są moje,

    Tego nie podważam. :)

    : z AE-1Program, F90X, połowa z G1 contaxa. jedno z
    : F70x, kilka nowych z cyfry.

    Z jakiej cyfry? Nazwy niektórych zdjęć wskazują na Canona. :)

    : Zero photoshopa - nie uznaję przy
    : fotografii.

    IMO bez obróbki graficznej jest raczej trudno. :)

    : Jeśli chodzi o stworzenie i uruchomienie jakiegoś cms-a
    : PHP wraz z bazą mySQL najlepiej poprosić informatyka.

    Ja jestem [ex-]informatykiem, ale nie interesuje mnie to. :)

    : Z najprostszych
    : są wordpressy, trudniejsza joomla - dla osoby początkującej strasznie
    : upierdliwa przy tworzeniu nowego szablonu.

    Nie chcę żadnych szablonów. :)

    : Nie można się kropnąć.
    : Popieram woordpresa - ma dużo wtyczek i bardzo prostą intuicyjną
    : nawigację.

    Dzięki. :)

[...]

    Też pozdrawiam. :)

    --