  • 21. Data: 2009-12-18 18:19:31
    Temat: Re: panoramicznie
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    XX YY pisze:

    > a czy nie jest tak ze z toba jest cos w porzadku ?
    >
    > a gdzie ja pisze ze z autorem jest cos nie w porzadku ? , he ?
    > pokaz mi taki akapit.
    >
    > pisze ze zdjecei jest d.d.
    >
    > jesli sie komus podoba to ma do tego prawo .
    > sa ludzie bez wymagan , czy tez mniejszym wyrobieniu estetyczno -
    > plastyczym.
    >

    > fatalnie skadrowane przecietnie technicznie bez wartosci estetczynych
    > zero przekazu tresciowego.
    >
    > ot osiol oparty o krzywa rure i z drugiej strony kilka kobiet , jedna
    > obcieta .

    Dlaczego chcesz zmierzyć nie mały dorobek autora przez pryzmat jednego
    zdjęcia? Zresztą Twoje argument są strasznie subiektywne ;).

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 22. Data: 2009-12-18 19:45:40
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > czemu wiec ?
    > nie qumam.

    sorry qmam

  • 23. Data: 2009-12-18 20:02:11
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 18 Dez., 19:19, cichybartko <c...@g...com> wrote:

    > Dlaczego chcesz zmierzyć nie mały dorobek autora przez pryzmat jednego
    > zdjęcia? Zresztą Twoje argument są strasznie subiektywne ;).
    >
    > --

    zadales dobre pytanie , ale ja tego nie robie - nie mierze tego
    dorobku.

    nigdzie nie wyrazilem sie n.t. dorobku.
    przypadkiem otwarlem( rzylem?) jako pierwsze to zdjecie - jest b
    slabe , z razacymio bledami.
    Wypowiedzialem sie dokladniej tylko na temat tego zdjecia.
    zobaczylem tez kilka na okladce - to wystarczylo na wyrobienie sobie
    pogladu.
    jaki ten poglad mam - nie napisalem.

    Byc moze inny niz sadzisz - byc moze wcale nie druzgocacy ?
    A moze jednak druzgocacy?

    I nie chce tego pogladu na temat autora tutaj wyrazac.
    jedynie te zdjecia pozwolily mi na umijescowienie wypowiedzi autora
    galerii w przestrzeni.

    POwiedzilabym dyplomatycznie - ton jego wypowiedzi niezbyt harmonizuje
    z poziomem tej i paru prac , ktore zobaczylem.
    Pozwolilem dac sobie jedna rade , gdyz w przeszlosci kiedy
    interesowalem sie fotografia i obsylalem konkursy , zreszta i z
    sukcesami przez to przeszedlem ( dzisiaj sie nie interesuje , jestem
    tylko posiadaczem aparatu fotograficznego ) . Szkicowac wlasnorecznie
    - planowac i porzadkowac przestrzen - to sprzyja umiejetnosci
    uporzadkowania i zaplanowania kadru. Z tym jest slabiutko.

    Ale mam proste i niezwykle skuteczne kryterium oceniania

    za technike daje najwyzej 1 pkt ( jesli adekwatna , moze byc nawet
    nieostro)
    za estetyke najwyzej 1 pkt
    za przekaz tresciowy najw 3 pkt.
    czyli wychodzi co najwyzej 5 pkt - bardzo dobrze wg skali ocen
    szkolnych z mojej przeszlosci.

    osiolek wyszdl mi na 1 pkt - za technike. Czyli trza brac
    korepetycje , zeby przejsc do nastepnej klasy.

    Sproboj tak oceniac , a zobaczysz ze bedzie obiektywniej.

    I ja te zasade przy ocenie zastosowalem - zeby bylo wlasnie
    obiektywnie.
    Jest to oczywiscie moja ocena , ale zobiektywizowana.

    byc moze pozostwl prace sa lepsze , ale nie przegladalem.

  • 24. Data: 2009-12-19 15:18:29
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    XX YY pisze:
> [...]
    > Wypowiedzialem sie dokladniej tylko na temat tego zdjecia.
    > zobaczylem tez kilka na okladce - to wystarczylo na wyrobienie sobie

    Niby chcesz być wyważony i zachować ocenę dla siebie, a mimo wszystko
    odkąd padł przytyk do Twoich panoram spłodziłeś prawie 10 postów w Tym
    wątku ;). Niby nie chcesz a jednak nie możesz się oprzeć ;).

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 25. Data: 2009-12-19 16:30:30
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Niby chcesz być wyważony i zachować ocenę dla siebie, a mimo wszystko
    > odkąd padł przytyk do Twoich panoram spłodziłeś prawie 10 postów w Tym
    > wątku ;). Niby nie chcesz a jednak nie możesz się oprzeć ;).

    mylisz sie jak zwykle.

    w tym czasie wyslalem chyba z 50 innych postow nie majacych nic
    wspolnego z panoramami.
    a wiec wysylam nie ze wzgledu na panoramy , tylko dlatego ze chce .

    w stosunku do panoram przytyk nie padl , a jedynie pare osob uzalilo
    sie ze nie potrafia otworzyc.
    dalem jedynie wskazowki jak to zrobic.
    Nie moge online przytulic , poglaskac po glowce i pocieszyc , ze sie
    nie otwieraja.

    Nie mam najmniejszego powodu do kompleksow z powodu panoram
    sferycznych , poniewaz do tej pory nikt w ramach zdjecia tygodnia ...
    lepszych nie pokazal.

    a dopoki takie nie zostana zaprezentowane , wszelkie uwagi sa biciem
    piany teoretykow-gawedziarzy.

    Jesli beda lepsze to wymienimy rzeczowe uwagi o ile taka potrzeba
    zajdzie.

  • 26. Data: 2009-12-21 12:38:55
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    XX YY pisze:

    > mylisz sie jak zwykle.

    Dowiodłeś to metodą indukcji? ;)

    > w tym czasie wyslalem chyba z 50 innych postow nie majacych nic
    > wspolnego z panoramami.
    > a wiec wysylam nie ze wzgledu na panoramy , tylko dlatego ze chce .

    a ja myślę że sprowokował Cię ten konkretny cytat:
    Mariusz Redlicki pisze:
    > Właśnie się zbierałem żeby napisać coś obraźliwego na grupie, bo k..
    > "wszyscy jadą pod prąd": Jeden taki ciągle wrzuca panoramki które ni
    > ch..a się nie otwierają , drugi narcystyczny f..t (jakoś na enn..)

    I cały ten Twój wywód o jednym zdjęciu to takie szukanie "paragrafu" na
    siłę, bo jak wiadomo zawsze się coś znajdzie.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.