  • 1. Data: 2014-11-04 23:39:51
    Temat: Espruino - kolejny kit czy hit?
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    Niedawno zrobiło się trochę szumu wokół możliwości tworzenia aplikacji
    dla mikrokontrolerów (jak na razie chyba tylko STM) w Javie. Ostatnio
    natknąłem się na bardzo "kompaktową" platformę sprzętową do rozpoczęcia
    zabawy z Javą na uC:
    http://www.espruino.com/
    http://tinyurl.com/mgmg2eu
    Co o tym sądzicie? Maszyna wirtualna Javy na niezbyt mocnym (w
    porównaniu chociażby do 4 rdzeniowego smartfona) sprzęcie to dobry
    pomysł? Strzelanie z armaty do wróbla czy kolejna zabawka do mrugania
    ledami przez stronę www? Warto poświęcić chwilę czasu i stówkę na płytkę
    wielkości pendrive'a?

    Jakub Rakus

  • 2. Data: 2014-11-05 00:20:05
    Temat: Re: Espruino - kolejny kit czy hit?
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 04 Nov 2014 23:39:51 +0100, Jakub Rakus <s...@o...pl>
    wrote:
> [...]
    Ostatnio
    > natknąłem się na bardzo "kompaktową" platformę sprzętową do

    Ale tutaj piszą o JavaScript a nie o Javie....

    --
    Marek

  • 3. Data: 2014-11-05 01:06:48
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-11-04 o 23:39, Jakub Rakus pisze:
> [...]
    > dla mikrokontrolerów (jak na razie chyba tylko STM) w Javie. Ostatnio
    > natknąłem się na bardzo "kompaktową" platformę sprzętową do rozpoczęcia

    Już myślałem, że skoro na Javie to musi być zrobiony na procesorze
    Warszawa :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 4. Data: 2014-11-05 18:29:04
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-11-04 23:39, Jakub Rakus pisze:
> [...]
    > dla mikrokontrolerów (jak na razie chyba tylko STM) w Javie. Ostatnio
    > natknąłem się na bardzo "kompaktową" platformę sprzętową do rozpoczęcia
    Jakby to była java to jeszcze pół biedy bo skompilujesz ją na pc-ie i
    wgrasz w procka ale tam piszą o java skrypcie który natywnie musiałby
    wykonywać ten procek a tego juz nie widzę :)

> [...]
    > pomysł? Strzelanie z armaty do wróbla czy kolejna zabawka do mrugania
    > ledami przez stronę www? Warto poświęcić chwilę czasu i stówkę na płytkę
    Zaryzykować zawsze możesz i zdać relację :) ale podejrzewam że nic
    sensownego się na tym nie zrobi.

    --
    Pozdr

    Janusz_K