  • 1. Data: 2014-11-03 12:21:25
    Temat: Nokia - przywrócenie SMSów
    Od: taurus <_...@o...pl>

    Czy jest możliwość w tym telefonie przywrócenia skasowanych SMSów
    (brak SIM, tylko pamięć telefonu)?

    Model: Nokia 515 (system S40)

    Z informacji znalezionych w sieci wynika, że można dostać się do
    plików systemowych przez 'fexplorera'. Niestety linki przeważnie
    prowadza do wersji .sis, której ten telefon nie obsługuje. Znalazłem
    w końcu wersję .jar, którą da się zainstalować ale katalogów systemowych
    również nie widać.

    Istnieją jakieś szczątkowe informacje, że trzeba wykonać w telefonie
    ingerencję, aby te pliki zobaczyć. Czy ktoś rozgryzał podobny temat?

    Próbowałem dostać się do plików również w inny sposób. Z Nokia PC Suite
    zrzut kopii telefonu do pliku .nbu i na kompie nbuexplorer. Przeorałem
    wszystkie pliki ale nie znalazłem wpisów usuniętych wiadomości (dokładnie
    chodzi o folder wysłane).

    Nokia to nie był nigdy mój natywny telefon i za bardzo go nie znam,
    jeśli ktoś ma pomysł to proszę o informacje jak się do niego dostać
    i odtworzyć wiadomości.

    Pozdrawiam,
    --
    taurus