  • 1. Data: 2014-11-05 08:32:10
    Temat: Samsung 55ue7000 obraz z pc- ryz na ekranie
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Witam
    Moze znajdzie sie jakis guru od tv:)

    Od od dluzszego czasu z tym walcze,bez efektu.
    Filmy ogladane z pc przez hdmi i tym tv ( radeon 6970) wygladaja
    strasznie zle.
    Niektore sceny maja ryz,wyglada to tragicznie.
    Material jest w hd,sprawdzone mediainfo,a przy zbliżeniach wyglada to zle.
    Macie jakis pomysl,co to moze byc?
    Tv tez nie radzi sobie z liniami pionowymi,szczególnie maja krata lub
    linie na marynarkach...plywa strasznie.podsylam zrzut ekranu i ryzu.

    Http://pho.to/7ml5n

    Ps. sprawdzalem na roznych hdmi, na hdmi1 jedynie jest lepiej, jakby tam
    nie bylo skalowania czy jak..
    Ogolnie czesto obraz jest "psuty" przez TV, pojawiaja sie dziwne kropki
    na ekranie, choc material jest ok (sprawdzane na innym TV).
    Wylaczenie ledmotion nic nie daje, wszystkie polepszacze tylko pogorszja
    ten efekt.
    W ustawieniach karty nie ma zbytnio ustawien, ktore cos wnosza, jedynie
    renderowanie przez gpu cos zmienia, ale wtedy obraz staje sie niewyrazny.
    Powoli rozgladam sie za innym tv, chyba podaruje sobie shajsunga...

  • 2. Data: 2014-11-05 13:44:20
    Temat: Re: Samsung 55ue7000 obraz z pc- ryz na ekranie
    Od: ZeN <z...@n...eu>

    W dniu 2014-11-05 o 08:32, wchpikus pisze:
    > Ogolnie czesto obraz jest "psuty" przez TV, pojawiaja sie dziwne kropki
    > na ekranie, choc material jest ok (sprawdzane na innym TV).

    Temat trochę NTG... bo wygląda to na winę systemu który udostępnia dyski
    PC (np. AllShare), poszukaj w ustawieniach tego programu... Ewentualnie
    podłącz jakiś dysk lub pendrive bezpośrednio do TV przez USB i wtedy
    sprawdź ten sam plik video...

    ZeN

  • 3. Data: 2014-11-05 13:49:16
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    W dniu 2014-11-05 13:44, ZeN pisze:
    > tualnie podłącz jakiś dysk lub pendrive bezpośrednio do TV przez USB i
    > wtedy sprawdź ten sam plik video...
    Hmm, to nie jest player zaden, zwykly pc podlaczony po hdmi..

  • 4. Data: 2014-11-05 13:59:02
    Od: ZeN <z...@n...eu>

    W dniu 2014-11-05 o 13:49, wchpikus pisze:
    > Hmm, to nie jest player zaden, zwykly pc podlaczony po hdmi..

    aaa, nie doczytałem że używasz tv jako monitora...
    w takim układzie szukałbym innych sterowników karty graficznej, (być
    może będą miały bardziej zaawansowane ustawienia)

    ZeN

  • 5. Data: 2014-11-05 14:26:34
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    W dniu 2014-11-05 13:59, ZeN pisze:

    > aaa, nie doczytałem że używasz tv jako monitora...
    > w takim układzie szukałbym innych sterowników karty graficznej, (być
    > może będą miały bardziej zaawansowane ustawienia)
    >
    > ZeN
    sa najnowsze...
    szajsung...

  • 6. Data: 2014-11-05 14:53:11
    Od: ZeN <z...@n...eu>

    W dniu 2014-11-05 o 14:26, wchpikus pisze:

    > sa najnowsze...
    > szajsung...

    nie pisałem nowsze tylko inne (alternatywne)...

    ZeN

  • 7. Data: 2014-11-05 16:00:28
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "wchpikus" <w...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > renderowanie przez gpu cos zmienia, ale wtedy obraz staje sie niewyrazny.
    > Powoli rozgladam sie za innym tv, chyba podaruje sobie shajsunga...

    Jak długi kabel HDMI?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 8. Data: 2014-11-05 16:22:48
    Od: Krzychu <k...@w...pl.invalid>

    W dniu 05.11.2014 o 16:00, yabba pisze:
    > Jak długi kabel HDMI?

    Tak jakby miało to jakieś znaczenie...

  • 9. Data: 2014-11-05 18:53:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello wchpikus,

    Wednesday, November 5, 2014, 8:32:10 AM, you wrote:

    [...]

    > Tv tez nie radzi sobie z liniami pionowymi,szczególnie maja krata lub
    > linie na marynarkach...plywa strasznie.podsylam zrzut ekranu i ryzu.
    > Http://pho.to/7ml5n

    Wygląda jak ustawione za mocne wyostrzanie w opcjach telewizora...

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2014-11-05 19:22:16
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    wchpikus pisze tak:

    > Samsung 55ue7000

    chyba UE55D7000 co?

    1. połączone hdmi z radeona do HDMI IN 1(DVI) w tv tak?

    2. ustawiłeś w menu tv nazwę złącza HDMI IN 1(DVI) na PC?

    > Powoli rozgladam sie za innym tv, chyba podaruje sobie shajsunga...

    powiedz kiedy będziesz wyrzucał i gdzie :)

    --
    Piter