  • 61. Data: 2014-05-08 23:04:18
    Temat: Re: Ergonomia Olympus XZ-2
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere>

    On 2014-05-08 08:37, XX YY wrote:
    > http://www.amazon.de/Fujifilm-X10-Digitalkamera-Mega
    pixel-optischer/dp/B005JRGWNS/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid
    =1399530908&sr=8-1&keywords=fujifilm+x+10

    Poza już wspomnianym olaniem kompaktów, to X10 jest oczywiście duży.

    No i oczywiście w Polsce można go kupić za 1000 zł (w promocji bywa
    taniej), a Ty z jakiegoś niezrozumiałego powodu odsyłasz mnie do
    amazon.de, gdzie jest za 1025 + przewalutowanie + przesyłka...

    pozdrawiam,
    Piotr Kosewski

  • 62. Data: 2014-05-09 07:30:42
    Od: XX YY <f...@g...com>

    a Ty z jakiegoś niezrozumiałego powodu odsyłasz mnie do

    > amazon.de, gdzie jest za 1025 + przewalutowanie + przesyłka...

    wiem - taksowka bylyby lepsza , zeby zabrala Cie z domu , zawiozla na miejsce do
    sklepu gdzie ten aparat jest najtansszy i przywiozla do domu.

    dobrze , przy nastepnym aparacie zamowie.