-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsb.icpnet.pl!
not-for-mail
From: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta
Date: Tue, 05 Apr 2011 21:29:30 +0200
Organization: ICP News Server
Lines: 26
Message-ID: <s...@k...sail-ho.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-79-222-130.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: opal.icpnet.pl 1302031973 63259 89.79.222.130 (5 Apr 2011 19:32:53 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 5 Apr 2011 19:32:53 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux) Hamster/2.1.0.11
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1009878
[ ukryj nagłówki ]Witam!
Zmigrowałem sobie numer z abo Ery do taktaka, zaraz po aktywacji
zamówiłem pakiet internetowy (mam smartfona, bez netu ani rusz).
Było to 27 marca, do dzisiaj pakietu nie udało im się uruchomić.
29 zgłosiłem reklamację, że coś za bardzo mi uciekają środki z konta,
następnie 31 zadzwoniłem w sprawie zablokowanego telefonu. Oczywiście
pracownicy operatora w pełni profesjonalnie mnie olali, w następnych
dwóch rozmowach również (przy okazji kilka razy kłamiąc, ale to już
drobiazg). Na maile wysyłane do biura obsługi abonenta oczywiście nie
doczekałem się odpowiedzi.
Podsumowując: z góry opłacona usługa nie działa już od dziesięciu dni,
jedyna odpowiedź jakiej się doczekałem to "proszę czekać", pomimo tego,
że problem ponoć jest rozległy firma nie zaproponowała żadnego
rozwiązania - pomimo posiadania możliwości technicznych.
Jeśli ktoś z Was zastanawiał się nad zmianą operatora na Erę: serdecznie
odradzam.
Przy okazji wyszło parę pobocznych kwiatków, typu włączenie
niezamawianej usługi "granie na czekanie" - bez możliwości zrezygnowania
z tej płatnej usługi.
Pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski
Następne wpisy z tego wątku
- 05.04.11 19:34 Liwiusz
- 05.04.11 19:54 Artur Maśląg
- 05.04.11 21:42 Krzysiek Kielczewski
- 05.04.11 21:43 Krzysiek Kielczewski
- 05.04.11 23:40 Jakub Danecki
- 05.04.11 23:41 Jakub Danecki
- 06.04.11 06:35 Krzysiek Kielczewski
- 06.04.11 06:37 Krzysiek Kielczewski
- 06.04.11 07:45 Paweł Gąska
- 06.04.11 08:39 Artur Maśląg
- 06.04.11 09:35 J.F.
- 06.04.11 10:16 Krzysiek Kielczewski
- 06.04.11 10:34 J.F.
- 06.04.11 11:30 Krzysiek Kielczewski
- 06.04.11 11:56 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
- GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- Dlaczego nie pasuję do świata APLE?
- karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- smartfon i zewnętrzny ekran
- Gdzie w smartfonie są SMSy/MMSy ?
- VM i Fakt
- Re: Całujmy ukrów w dupę, tak szybko odchodzą :)
- uwazajmy na haczyki w umowach
Najnowsze wątki
- 2024-11-29 Dławik CM
- 2024-11-29 [OT] Lewe oprogramowanie
- 2024-11-29 Błonie => Sales Specialist <=
- 2024-11-29 Warszawa => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-29 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-29 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2024-11-29 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-29 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-29 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO