    From: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta
    Date: Tue, 05 Apr 2011 21:29:30 +0200

    Witam!

    Zmigrowałem sobie numer z abo Ery do taktaka, zaraz po aktywacji
    zamówiłem pakiet internetowy (mam smartfona, bez netu ani rusz).
    Było to 27 marca, do dzisiaj pakietu nie udało im się uruchomić.
    29 zgłosiłem reklamację, że coś za bardzo mi uciekają środki z konta,
    następnie 31 zadzwoniłem w sprawie zablokowanego telefonu. Oczywiście
    pracownicy operatora w pełni profesjonalnie mnie olali, w następnych
    dwóch rozmowach również (przy okazji kilka razy kłamiąc, ale to już
    drobiazg). Na maile wysyłane do biura obsługi abonenta oczywiście nie
    doczekałem się odpowiedzi.

    Podsumowując: z góry opłacona usługa nie działa już od dziesięciu dni,
    jedyna odpowiedź jakiej się doczekałem to "proszę czekać", pomimo tego,
    że problem ponoć jest rozległy firma nie zaproponowała żadnego
    rozwiązania - pomimo posiadania możliwości technicznych.

    Jeśli ktoś z Was zastanawiał się nad zmianą operatora na Erę: serdecznie
    odradzam.

    Przy okazji wyszło parę pobocznych kwiatków, typu włączenie
    niezamawianej usługi "granie na czekanie" - bez możliwości zrezygnowania
    z tej płatnej usługi.

    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski