    From: K <...@...c>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Elektroda jeszcze raz !
    Date: Wed, 18 Apr 2012 22:28:11 +0200

    > To się nie pisze przez "q", tylko przez "ku". Czyli mieli rację.

    Zgodze sie na grupie polonistow czy innych lingwistow ale na forum
    technicznym ? Jakbym napisal swoj post w kodzie szesnastkowym tez pewnie
    by wywalili ciekawe czy nie dopisali by ze moze zawierac informacje
    zaszyfrowane dla terrorystow.

    Łatwiej zapytac łamana angielszczyzna na zagranicznym forum niz na tym
    czyms co zwa elektroda. Co ciekawe z watkotworca doszedlem do
    porozumienia i wymienilismy sie interesujacymi nas informacjami ale
    oczywiscie admin musial wpierdolic swoj swinski ryj. Przypomina mi to
    sytuacje w pracy u anglika ktory kaze rozmawiac polakom po angielsku bo
    przeciez sa w anglii.

    W kazdym badz razie elektroda jest u mnie skreslona na zawsze. A jesli
    juz to tylko archiwum tych postow ktore przetrwaly skrupulatna moderacje
    poprawiaczy historii.