  • 11. Data: 2012-04-19 02:54:20
    Temat: Re: Elektroda jeszcze raz !
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Myslisz ze einstein znal doskonale niemiecka interpunkcje i gramatyke ?

    Nie wiem co to jest einstein. Jesli zas chodzi o Einsteina, to Internetu
    wtedy nie bylo. Swoje prace publikowalo sie w czasopismach, biuletynach,
    ksiazkach i z cala pewnoscia jesli sam autor popelnil blad, to korektor
    (czy jak sie ten gosc od sprawdzania nazywal) to poprawial. Einstein za
    mlodu byl urzednikiem w urzedzie patentowym i z pewnoscia niegramotnego
    by tam nie wzieli.
    O ile pisanie bez "pl-literek" w usenecie jest dopuszczalne, to
    wlasciciel forum moze narzucic takie czy inne zasady. Cenzurowanie
    wypowiedzi jest oczywiscie naganne, ale czy fajniej by Ci bylo, gdyby
    moderator dopisywal za kazdym razem jakie byki strzeliles?
    Ja bylbym wdzieczny za zwrocenie uwagi, byloby mi wstyd i tyle, ale z
    tego co widze, Ty wszczalbys awanture.
    Jesli szanujesz swojego rozmowce, to okaz mu to wypowiadajac sie na
    poziomie godnym czlowieka rozumnego. Na tej samej zasadzie, jesli
    idziesz na egzamin, czy na rozmowe kwalifikacyjna, to ubierasz sie w
    miare elegancko, a nie idziesz prosto z silowni w dresie z piwskiem w dloni.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 12. Data: 2012-04-19 08:03:18
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    > Ty olewaz z resztą także ortografię i interpunkcję.

    Dobre :-)

  • 13. Data: 2012-04-19 08:09:47
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-04-18 22:03, K pisze:
    > Dzis dostalem ostrzezenie z informacja ze zlamalem punkt regulaminu
    > konkretnie:
    > "3.1.13. Publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka
    > polskiego, niedbałych i niezrozumiałych."
    >
    > I tak sobie pomyslalem gdzie ja qrwa trafilem ?

    W miejsce, gdzie wymagana jest znajomość pisania i czytania. Widać, nie
    dla ciebie ono tylko nie wiem, dlaczego się denerwujesz. Ja np. nie
    potrafię sprawnie porozumiewać się ze środowiskami kibiców, agentów
    ochrony czy prawników, ale nie czuję się z tego powodu gorszy.

    --
    pozdrawia Adam
    /spopielarnia po naszym trupie!/

  • 14. Data: 2012-04-19 08:37:36
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości
> [...]
    > polskiego, niedbałych i niezrozumiałych."
    >
    > I tak sobie pomyslalem gdzie ja qrwa trafilem ?

    mi tez dali ostrzezenie, czubki
    no ale jesli wejdziesz miedzy wrony
    musisz krakac jak i one

    wypowiedzi dla tego forum wrzucaj najpierw do worda i sprawdzaj pisownie

    erator/

  • 15. Data: 2012-04-19 09:30:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello zlotowinfo,

    Thursday, April 19, 2012, 8:37:36 AM, you wrote:

    > mi tez dali ostrzezenie, czubki
    > no ale jesli wejdziesz miedzy wrony
    > musisz krakac jak i one
    > wypowiedzi dla tego forum wrzucaj najpierw do worda i sprawdzaj pisownie

    Po co do Worda? Tam jest sprawdzanie pisowni on-line. Poza tym -
    przeglądarki też potrafią sprawdzać pisownię.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 16. Data: 2012-04-19 09:34:59
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 Apr 2012 22:28:11 +0200, K napisał(a):

    > W kazdym badz razie elektroda jest u mnie skreslona na zawsze.

    Niezły popis dajesz :) Może jednak należałoby wrócić do szkółki? A
    moderatorom z Elektrody dziękuję za skuteczne tępienie dysgrafii i
    chamstwa, niewdzięczna praca.
    --
    Jacek

  • 17. Data: 2012-04-19 09:43:23
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "K" napisał:

    > Zgodze sie na grupie polonistow czy innych lingwistow ale na forum
    > technicznym ?

    Na każdym Forum powinna obowiązywać kultura ogólna, do której należy
    znajomość ojczystego języka. Ktoś nie potrafiący nim się posługiwać
    prawdopodobnie jest zbyt tępy, aby mieć coś sensownego do powiedzenia w
    sprawach technicznych.

    Remek

  • 18. Data: 2012-04-19 09:47:03
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 19 Apr 2012 08:37:36 +0200,
    zlotowinfo <u...@g...pl> screamed:

    > mi tez dali ostrzezenie, czubki
    > no ale jesli wejdziesz miedzy wrony
    > musisz krakac jak i one
    >
    > wypowiedzi dla tego forum wrzucaj najpierw do worda i sprawdzaj pisownie

    I tak powinny postępować wszystkie osoby z objawami dyslekcji?.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:217B ]
    [ 09:46:10 user up 13143 days, 21:41, 1 user, load average: 0.69, 0.81, 0.99 ]

    One picture is worth 128K words.

  • 19. Data: 2012-04-19 10:18:09
    Od: Tomek <...@...z>

    W dniu 2012-04-19 09:47, Artur M. Piwko pisze:

    > I tak powinny postępować wszystkie osoby z objawami dyslekcji?.

    Wszyscy czepiają się tej nieszczęsnej pisowni - jest ważna, bo pozwala
    dobrze działać wyszukiwarce i w miarę łatwo słownikiem sprawdzić, czy
    nie ma jakichś rażących błędów, ale to nie tylko o nią chodzi. Dla
    mnie ważniejsza jest poprawność gramatyczno-logiczna wypowiedzi. O ile
    jakiś błąd w pisowni mogę sobie "w locie" skorygować, o tyle
    niepoprawna konstrukcja zdań znacznie utrudnia zrozumienie tekstu, a
    nie da się jej sprawdzić automatem.

  • 20. Data: 2012-04-19 10:19:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.04.2012 10:18, Tomek pisze:

> [...]
    > błąd w pisowni mogę sobie "w locie" skorygować, o tyle niepoprawna
    > konstrukcja zdań znacznie utrudnia zrozumienie tekstu, a nie da się jej

    Nietypowy szyk zdania ciekawym może być, hmm ;)