eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmElectro.pl i reklamacja MonsteraRe: Electro.pl i reklamacja Monstera
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!npeer02.iad.highwinds-media.
    com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting
    .com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo
    -b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <kutl01$kro$1@node1.news.atman.pl>
    <1j1erhzdjnz7o$.130kugm8p8d2d$.dlg@40tude.net>
    <kuu7lo$7ba$1@speranza.aioe.org>
    <13ipmgkujochs$.snabblyozmvv$.dlg@40tude.net>
    <kuvin2$6in$1@speranza.aioe.org>
    <348h2owk8dj7$.75klnh6qrxwi$.dlg@40tude.net>
    <kv07gk$1is$1@speranza.aioe.org>
    Date: Tue, 20 Aug 2013 21:13:16 +0200
    Message-ID: <hzteqi64ms0.7wdt4wt3c783$.dlg@40tude.net>
    Lines: 25
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1377025985 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1221 82.143.187.50:54535
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1912
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1048431
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 20 Aug 2013 19:02:47 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    > "J.F." 348h2owk8dj7$.75klnh6qrxwi$....@4...net
    >> Skoro reperuja, to znaczy ze byla usterka.
    >> I teraz juz musza zreperowac i napisac ze naprawili :-)
    >
    > Mylisz się -- ZETO reperował i twierdził, że nagrywarka nie była zepsuta. :)

    Takie jego zbojeckie prawo ... ale skoro nie byla zepsuta, to sie
    ograniczyl do 2 tygodni z czasem rep^H^H^H zbadania :-)

    >> W koncu nie wiem co to za usterka, ale jesli jakas rzadko zdarzajaca
    >> sie, to nie mysl ze serwis naprawi. Wgra soft i bedziesz wyssylal
    >> kolejny raz.
    > Czas, czas, czas...

    no wlasnie, czas ..

    >>> Pójdę do sądu? Wówczas smartfonem pobawię się za kilka lat, gdy
    >> Powinienes pojsc. Dla satysfakcji.
    > Kto będzie usatysfakcjonowany? Electro.pl czy sąd?

    Ty, jak electro.pl bedzie nieusatysfakcjonowany :-)


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: