-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!npeer02.iad.highwinds-media.
com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting
.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo
-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Tue, 20 Aug 2013 20:39:19 +0200
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130801
Thunderbird/17.0.8
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
References: <kutl01$kro$1@node1.news.atman.pl>
<1j1erhzdjnz7o$.130kugm8p8d2d$.dlg@40tude.net>
<5212829c$0$1251$65785112@news.neostrada.pl>
<kuuccn$h26$1@speranza.aioe.org>
<191xnp6ahlpsz$.96b4388vubiq$.dlg@40tude.net>
<52137e4c$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
<1ge80lhcagpds.l18t0jyanvip$.dlg@40tude.net>
<5213abf4$0$1247$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net>
In-Reply-To: <1...@4...net>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 59
Message-ID: <5213b7db$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 031011235052.warszawa.vectranet.pl
X-Trace: 1377023963 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1217 31.11.235.52:54468
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3415
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1048427
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-08-20 20:24, J.F. pisze:
> Dnia Tue, 20 Aug 2013 19:48:33 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
>> W dniu 2013-08-20 19:02, J.F. pisze:
>>>> Nie żebym tuzinami reklamował, ale np. w Auchan nie było
>>>> problemów z wymianą wadliwej elektroniki, czy zwrotu pieniędzy
>>> Ale jakiejs prostej i kompletnie wadliwej (tzn nie dziala) ?
>> Nie, całkiem skomplikowanej i wadliwej częściowo.
>> Wadliwa praca procesora (czy filtra) tv w trybie SD wystarczy?
>> Przydźwięk przy odtwarzaniu mp3 w odtwarzaczu może być?
>
> I tak pani dala formularz do wypelnienia, przyjela towar i wyplacila
> pieniadze od reki ?
Tak/Tak/Tak
Tak/Tak/Tak
Jeszcze był ktoś z działu i propozycja wymiany. Było też inaczej,
czyli Tak/Tak/wysyłka do naprawy.
>>> gorzej jak przyjdzie taki i
>>> zacznie narzekac ze mu np telewizor tylko jednego muxa lapie.
>>
>> Cóż, wymyślasz różne cuda dla zasady :>
>
> Teraz to juz kazda usterka jest mozliwa.
No pewnie.
> A tu chodzi tylko o przyklad usterki ktora dla obslugi jest trudna do
> wyjasnienia, a nawet do zrozumienia. Tak jak twoja "wadliwa praca
> filtra w trybie SD".
Jak usterka się pojawi szybko to od reki wymieniają/zwracają pieniądze.
Jak jest "trudna do wyjaśnienia" to punkt gwarancyjny sprawę załatwia
dość konkretnie.
>>> Chcialbym zobaczyc jak panienka w reklamacjach uznaje za wadliwy i
>>> zwraca pieniadze od reki :-)
>> Wzywają kogoś z działu i wstępnie weryfikują. A ja nie, to szybko
>> idzie do serwisu i wraca.
>
> O widzisz, idzie do serwisu.
A co w tym dziwnego?
> Jak jeszcze powiedza ze szybciej bedzie
> jak sie samemu tam wysle - to potraktuja klienta dokladnie tak samo
> jak Electro Enuela :-)
Nie, nie będzie tak samo. Kiedyś już przerabiałem opcję "szybciej
samemu do serwisu". Dziękuję. Serwisy kombinują, nie chcą robić
wpisów, trzeba latać, dostosowywać się do ich wymyślonych zasad.
Auchan jest jakoś dużo skuteczniejsze, bardziej przyjazne dla
klienta itd. Nawet jak coś przez nich do serwisu maszeruje.
Ma jedną wadę - ograniczoną ofertę w zakresie elektroniki/AGD,
ale daje radę.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.08.13 20:54 J.F.
- 20.08.13 21:11 Artur Maśląg
- 20.08.13 21:13 J.F.
- 21.08.13 01:56 Eneuel Leszek Ciszewski
- 21.08.13 10:33 Chris
- 21.08.13 10:46 J.F.
- 21.08.13 11:26 J.F.
- 21.08.13 11:33 Chris
- 21.08.13 12:10 J.F.
- 21.08.13 12:27 Trybun
- 21.08.13 12:29 Trybun
- 21.08.13 14:01 Chris
- 21.08.13 14:09 Chris
- 21.08.13 14:13 J.F.
- 21.08.13 14:24 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
- GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- Dlaczego nie pasuję do świata APLE?
- karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- smartfon i zewnętrzny ekran
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=