eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmElectro.pl i reklamacja MonsteraRe: Electro.pl i reklamacja Monstera
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transi
    t3.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.p
    l!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
    .POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 20 Aug 2013 21:11:35 +0200
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130801
    Thunderbird/17.0.8
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    References: <kutl01$kro$1@node1.news.atman.pl>
    <1j1erhzdjnz7o$.130kugm8p8d2d$.dlg@40tude.net>
    <5212829c$0$1251$65785112@news.neostrada.pl>
    <kuuccn$h26$1@speranza.aioe.org>
    <191xnp6ahlpsz$.96b4388vubiq$.dlg@40tude.net>
    <52137e4c$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
    <1ge80lhcagpds.l18t0jyanvip$.dlg@40tude.net>
    <5213abf4$0$1247$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <5213b7db$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
    <1opurbzq2r0hn.hz79h078zu2s$.dlg@40tude.net>
    In-Reply-To: <1opurbzq2r0hn.hz79h078zu2s$.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 35
    Message-ID: <5213bf6b$0$1455$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 031011235052.warszawa.vectranet.pl
    X-Trace: 1377025899 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1455 31.11.235.52:54706
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1048430
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-08-20 20:54, J.F. pisze:
    > Dnia Tue, 20 Aug 2013 20:39:19 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    >> W dniu 2013-08-20 20:24, J.F. pisze:
    >>>> Nie, całkiem skomplikowanej i wadliwej częściowo.
    >>>> Wadliwa praca procesora (czy filtra) tv w trybie SD wystarczy?
    >>>> Przydźwięk przy odtwarzaniu mp3 w odtwarzaczu może być?
    >>>
    >>> I tak pani dala formularz do wypelnienia, przyjela towar i wyplacila
    >>> pieniadze od reki ?
    >>
    >> Tak/Tak/Tak
    >> Tak/Tak/Tak
    >
    > A to jestem pod wrazeniem.

    Sam widzisz, że klient wróci i kupi nawet "gorszy" towar. Resztę
    "wiązania" klienta pomijam ;)

    >> Jeszcze był ktoś z działu i propozycja wymiany. Było też inaczej,
    >> czyli Tak/Tak/wysyłka do naprawy.
    >
    > Czyli standard, taki sam jak ten na ktory Enuel narzeka :-)

    On w zasadzie zawsze narzeka, doszukuje się jakichś dziwnych
    uwarunkowań itd. - zdaje się, że macie wiele wspólnego :P

    Niemniej w części masz rację (odszukałem) - napisałeś:
    "Zdecydowanie zalecam skorzystanie z uprawnien konsumenta i odeslanie
    sprzedawcy. Bedziesz pod ochrona ustawy, i nie bedziesz sie p* z
    serwisem."
    Tak - zdecydowanie przez sprzedawcę, choć standard załatwiania takich
    spraw jest *bardzo* różny.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: