eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmElectro.pl i reklamacja Monstera
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 104

  • 41. Data: 2013-08-21 12:27:26
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-08-20 20:54, J.F. pisze:
    >
    >>> I tak pani dala formularz do wypelnienia, przyjela towar i wyplacila
    >>> pieniadze od reki ?
    >> Tak/Tak/Tak
    >> Tak/Tak/Tak
    > A to jestem pod wrazeniem.
    >

    A jednak, jakiś miesiąc temu zwróciłem wadliwą wiertarkę w Polo. Zwrot
    gotówki przy kasie, bez żadnych wstrętów i zbędnych formalności.


  • 42. Data: 2013-08-21 12:29:01
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-08-20 13:23, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    >
    > O to, że on jest skonfigurowany pod Aero2, ale jest źle skonfigurowany.
    > Gdyby nie był -- nie byłoby problemu. Co więcej -- początkowo go nawet
    > dobrze skorygowałem, ale bojąc się namieszania, stuknąłem w Dodaj APN
    > i zamiast trafić w dodaj, trafiłem w przywrócenie wartości
    > ,,fabrycznych'',
    > a te były złe. Moja karta Aero2 była wkładana do wielu smartfonów,
    > dlatego konfigurowanie raczej nie było trudne -- prawdę mówiąc należało
    > zawsze wstawić tylko jedno słowo 'darmowy' i niczego więcej nie ustawiać.
    >
    >
    > Smartfon został nadgorliwe skonfigurowany -- i jakoś błędnie.
    > Akurat taki wpis (internet) nie wygląda źle -- Ace ma
    > 'internet + mms' czy jakoś podobnie.
    >
    >
    >
    > Wiesz, w ilu miejscach pozwolono mi na włożenie karty Aero2?
    > Ile smartfonów i tabletów przetestowałem? Co tu dużo kryć -- z
    > zadowoleniem
    > sprzedawcy, któremu ,,konfigurowałem'' ów sprzęt, czyli wstawiałem słowo
    > 'darmowy' i dodawałem, że elastyczność tych wpisów jest duża. I jakoś nie
    > pamiętam, abym miał jakiekolwiek problemy. Tylko w jednym miejscu nie
    > pozwolono mi na włożenie karty Aero2, choć rozpakowano zafoliowane
    > pudełko
    > i pozwolono na zaglądanie do środka.
    >
    > BTW -- telefonów jednego producenta nie pozwolono mi rozbierać. ;)
    > Tym producentem jest Alcatel. :) Teraz pytanie -- Monster potrafi
    > tak zawiesić się, że trzeba albo wyjąć baterię, albo zaczekać do
    > czasu, gdy rozładuje się. Co w razie zawieszania się Alcatelu/a?
    >

    W czym dokładnie leży problem dodania APN Aero2? Ja biorę telefon do
    ręki, wybieram ustawienia ->sieci komórkowe->ustawienia sieci->sim nr1
    (Aero2)->punkty dostępowe->menu kontekstowe -> nowa nazwa apn - w nazwę
    wpisuje Aero2 w apn - darmowy - menu kontekstowe - zapisz. Później
    ustawiam ten APN jako domyślny, i to wszystko Tak to wygląda w telefonie
    Alcatel z Andkiem 4.0.4 na pokładzie. W tablecie z Andkiem w wersji 2.2
    musiałem na początku zainstalować aplikację APN z Google Play. Ale było
    to potrzebne tylko w czasie pierwszego uruchamiania karty Aero2 w
    urządzeniu. Resetowałem do ustawień fabrycznych tablet już dwukrotnie, a
    w czasie konfiguracji Aero2 instalacja wużej wymienionego APN z Google
    Play nie była już konieczna.

    No, w Alcatelu też w razie zawieszenia też czasem trzeba wyjąć baterię.
    O co chodzi z tym "Rozbieraniem"? Ja nie widzę w nim żadnej różnicy
    między Samsungiem czy Motorolą.


  • 43. Data: 2013-08-21 14:01:55
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    J.F. nabazgrał(a):

    > Dnia Wed, 21 Aug 2013 11:33:33 +0200, Chris napisał(a):
    >> J.F. nabazgrał(a):
    >>> Taa, i teraz mam mieszane uczucia - lepiej odeslac do sklepu jak
    >>> radzilem, i niech on sobie szuka wlasciwego serwisu,
    >>> czy lepiej samemu wyslac do nowego, dobrego serwisu w okresie
    >>> promocyjnym, niz pozwolic sprzedawcy odeslac do tego co kiepsko
    >>> obsluguje :-)
    >> Sam powiem że nie wiem ... w sumie sklep zgodnie z ustawą (o ile nie
    >> biorę na FA) ma 14 dni na odpowiedz ale tylko czy uznają czy nie ..
    >> potem termin
    > Ale to juz ich troche ogranicza co do przyszlosci.

    Jak dla mnie nie ma różnicy między sklepem a serwisem oprócz tego że sklep
    to pośrednik i wydłuża tylko czas.

    >> naprawy/wyminy nie jest ustalony więc może to trwać ... jeśli chodzi o
    >> serwisy zewnętrzne tak jak tutaj to jak iom wyślę to na 95% mam
    >> pewność że w 14 dni będę miał sprzęt naprawiony w domu albo
    >> akceptację wyminy na nowy
    > No wlasnie - 95%.

    5% to zgubienie paczki, trzesienie ziemi, najazd obcych na ziemię itp :)

    > Poza tym sklep przeciez nic innego nie zrobi, tylko do serwisu odesle.
    > Wiec tak naprawde to tracisz ~4 dni, a przy zakupie na miejscu nawet
    > mniej. Przy 3-dniowej naprawie to duzo, przy 14-to dniowej to juz
    > drobiazg.

    Sklep to pośrednik i tylko wydłuża czas.

    >> drogą dystrybucyjną czyli dostaję papier że nie są w stanie naprawić i
    >> oddaję go do sklepu i sklep oddaje kasę albo daje nową sztukę a papier
    >> już sobbie sam rozlicza ze swoim dostawcą.
    > Chyba ze to jakis okrezny import i jest gorzej.

    To wtedy nie masz gwaracji PL ale takich żeczy się nie kupuję bo sprzedają
    to w sumie tylko na Allegro.

    > Poza tym ... o zauwazonej niezgodnosci nalezy poinformowac sprzedawce
    > w ciagu 14 dni. Sprzedawce, nie serwis :-)

    Ten przepis to fikcja ...

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.


  • 44. Data: 2013-08-21 14:09:31
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Trybun nabazgrał(a):

    > W dniu 2013-08-20 20:54, J.F. pisze:
    >>>> I tak pani dala formularz do wypelnienia, przyjela towar i wyplacila
    >>>> pieniadze od reki ?
    >>> Tak/Tak/Tak
    >>> Tak/Tak/Tak
    >> A to jestem pod wrazeniem.
    > A jednak, jakiś miesiąc temu zwróciłem wadliwą wiertarkę w Polo. Zwrot
    > gotówki przy kasie, bez żadnych wstrętów i zbędnych formalności.

    Koledze padła klawiatura Microsoftu, Tel do centrali co dalej ? poprosili o
    S/N i adres na jaki mają wysłać nową sztukę i na tym koniec. Tylko że to
    było w USA :)

    Znajomy (obywatelstwo Szwedzkie i Polskie) też miał fajnie z gwarancją auta,
    padło mu XC90 i Tel do ubezpieczyciela w Szwecji (pakiet obejmuje auto
    zastępcze na czas naprawy) że bierze auto zastępcze tylko jak ma to
    rozliczyć z nimi (fa ?) a odpowiedz była szybka .. proszę podać na @/tel
    sumę jaką pan wydał na wynajem i numer konta w celu przelania pieniędzy ...
    na tym koniec .. deklaracja słowna że wydało się xx tyś na wynajem auta a
    oni bez problemu zwracają ...

    Ale takie żeczy tylko w cywilizaji a nie krajach 3 świata :)

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.


  • 45. Data: 2013-08-21 14:13:43
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Aug 2013 14:01:55 +0200, Chris napisał(a):
    > J.F. nabazgrał(a):
    >>> Sam powiem że nie wiem ... w sumie sklep zgodnie z ustawą (o ile nie
    >>> biorę na FA) ma 14 dni na odpowiedz ale tylko czy uznają czy nie ..
    >>> potem termin
    >> Ale to juz ich troche ogranicza co do przyszlosci.
    > Jak dla mnie nie ma różnicy między sklepem a serwisem oprócz tego że sklep
    > to pośrednik i wydłuża tylko czas.

    Na pierwszy rzut oka tak sie wydaje, na drugi jak pisalem - lepiej
    stracic pare dni i byc pod ochrona ustawy.

    >>> naprawy/wyminy nie jest ustalony więc może to trwać ... jeśli chodzi o
    >>> serwisy zewnętrzne tak jak tutaj to jak iom wyślę to na 95% mam
    >>> pewność że w 14 dni będę miał sprzęt naprawiony w domu albo
    >>> akceptację wyminy na nowy
    >> No wlasnie - 95%.
    > 5% to zgubienie paczki, trzesienie ziemi, najazd obcych na ziemię itp :)

    Albo zwyczajne urlopy w serwisie ?

    >> Poza tym ... o zauwazonej niezgodnosci nalezy poinformowac sprzedawce
    >> w ciagu 14 dni. Sprzedawce, nie serwis :-)
    >
    > Ten przepis to fikcja ...

    Moze byc przestac fikcja jak sprzedawca odpisze ze nie uznaje
    reklamacji, bo nie zostal poinformowany w ustawowym terminie.

    J.


  • 46. Data: 2013-08-21 14:24:44
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Aug 2013 14:09:31 +0200, Chris napisał(a):
    > Trybun nabazgrał(a):
    >>>>> I tak pani dala formularz do wypelnienia, przyjela towar i wyplacila
    >>>>> pieniadze od reki ?
    >>>> Tak/Tak/Tak
    >>>> Tak/Tak/Tak
    >>> A to jestem pod wrazeniem.
    >> A jednak, jakiś miesiąc temu zwróciłem wadliwą wiertarkę w Polo. Zwrot
    >> gotówki przy kasie, bez żadnych wstrętów i zbędnych formalności.

    Tylko ze latwiej sprawdzic ze wiertarka nie kreci, niz ze procesor
    nieprawidlowo pracuje w trybie SD :-)

    > Koledze padła klawiatura Microsoftu, Tel do centrali co dalej ? poprosili o
    > S/N i adres na jaki mają wysłać nową sztukę i na tym koniec. Tylko że to
    > było w USA :)
    > Znajomy (obywatelstwo Szwedzkie i Polskie) też miał fajnie z gwarancją auta,
    > padło mu XC90 i Tel do ubezpieczyciela w Szwecji (pakiet obejmuje auto
    > zastępcze na czas naprawy) że bierze auto zastępcze tylko jak ma to
    > rozliczyć z nimi (fa ?) a odpowiedz była szybka .. proszę podać na @/tel
    > sumę jaką pan wydał na wynajem i numer konta w celu przelania pieniędzy ...
    > na tym koniec .. deklaracja słowna że wydało się xx tyś na wynajem auta a
    > oni bez problemu zwracają ...
    > Ale takie żeczy tylko w cywilizaji a nie krajach 3 świata :)

    No nie, w Polsce tez sie zdarza, przynajmniej to pierwsze.

    Ale ... pewna amerykanska firma (HP), wymyslila sobie ze po awarii
    drukarki (wtedy jeszcze plujki byly srednio drogie), bedzie ona
    wywieziona do Paryza i tam naprawiona (jeden serwis na cala Europe,
    wiec nie ma co zwalac na kraj trzeciego swiata). Klient aby byl
    zadowolony dostanie szybko inna drukarke - uzywana po naprawie.
    Jego po naprawie trafi do innego klienta.

    Na gwarancji moze i to i dziala, ale po gwarancji ... cena za taka
    usluge prawie rowna nowej drukarce ze sklepu ...

    J.


  • 47. Data: 2013-08-21 15:18:40
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Trybun" kv24p6$g4o$...@u...news.interia.pl

    > W czym dokładnie leży problem dodania APN Aero2? Ja biorę telefon do ręki,
    wybieram ustawienia ->sieci komórkowe->ustawienia
    > sieci->sim nr1 (Aero2)->punkty dostępowe->menu kontekstowe -> nowa nazwa apn - w
    nazwę wpisuje Aero2 w apn - darmowy - menu
    > kontekstowe - zapisz. Później

    Problem polegał na nietrafieniu palcem w >>Nowy APN<< -- zamiast dodania
    nowego, uruchomiłem resetowanie -- uznałem więc, że nie ma opcji dodawania
    i mogę jedynie przywrócić wartości ,,fabryczne''.

    Opisałem to Tobie dość szczegółowo w innym poście.

    W Ace ani razu nie zdarzyło się nietrafienie w tak duży :) ,,przycisk'',
    więc nie brałem pod uwagę takiego czegoś.

    Ponieważ na opakowaniu Monstera napisano, że współpracuje z Aero2
    a w ustawieniach był APN z Aero2, uznałem, że w Monsterze nie można
    dodać żadnego innego APN.



    Dopiero rozmawiając z Tobą, sprawdziłem, czy aby na pewno wstukanie
    >>Nowy APN<< daje reset i zauważyłem, że jestem w błędzie. Takie
    sprawdzanie wszystkiego na wszelki wypadek przed opisaniem jest
    u mnie standardowym :) zachowaniem.




    > ustawiam ten APN jako domyślny, i to wszystko Tak to wygląda w telefonie Alcatel z
    Andkiem 4.0.4 na pokładzie. W tablecie z
    > Andkiem w wersji 2.2 musiałem na początku zainstalować aplikację APN z Google Play.
    Ale było to potrzebne tylko w czasie
    > pierwszego uruchamiania karty Aero2 w urządzeniu. Resetowałem do ustawień
    fabrycznych tablet już dwukrotnie, a w czasie
    > konfiguracji Aero2 instalacja wużej wymienionego APN z Google Play nie była już
    konieczna.


    W Monsterze resetowanie daje złe wyniki -- wstawia się niepotrzebnie
    słowo 'internet' w poletku typ APN. Usuniecie tego słowa daje pożądany
    efekt. Już po wszystkim zacząłem szukać pomocy w sieci i znalazłem
    sporo opisów tego problemu. :)

    > No, w Alcatelu też w razie zawieszenia też czasem trzeba wyjąć baterię. O co chodzi
    z tym "Rozbieraniem"? Ja nie widzę w nim
    > żadnej różnicy między Samsungiem czy Motorolą.

    Te Alcatele, które ja oglądałem (Idol i jakiś inny) nie były rozbieralne.
    W EuroAGD powiedziano mi, że Alcatele z reguły nie są rozbieralne i w razie
    zawieszenia -- pozostaje serwis lub czekanie na rozładowanie baterii. Ace
    nie zawiesił się ani razu, ale moim zdaniem na takie nierozbieralne telefony
    nie nadszedł jeszcze czas.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 48. Data: 2013-08-21 15:26:44
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Chris" kv21he$jog$...@n...news.atman.pl

    > Sam powiem że nie wiem ... w sumie sklep zgodnie z ustawą (o ile nie biorę na FA)
    ma 14 dni na odpowiedz ale tylko czy uznają czy
    > nie .. potem termin naprawy/wyminy nie jest ustalony więc może to trwać ...

    Nie muszą wymienić, ale mogą naprawiać. :) I mogą naprawiać
    do skutku, czyli do czasu, gdy gwarancja skończy się. :)

    > jeśli chodzi o serwisy zewnętrzne tak jak tutaj to jak iom wyślę to na 95% mam
    pewność że w 14 dni będę miał sprzęt naprawiony w
    > domu albo akceptację wyminy na nowy drogą dystrybucyjną czyli dostaję papier że nie
    są w stanie naprawić i oddaję go do sklepu i
    > sklep oddaje kasę albo daje nową sztukę a papier już sobbie sam rozlicza ze swoim
    dostawcą.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 49. Data: 2013-08-21 15:42:29
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "J.F." 13zgg8ro4fc6u$.cl5dybpeaktg$....@4...net

    >> Sam powiem że nie wiem ... w sumie sklep zgodnie z ustawą (o ile nie biorę
    >> na FA) ma 14 dni na odpowiedz ale tylko czy uznają czy nie .. potem termin

    > Ale to juz ich troche ogranicza co do przyszlosci.

    Już nie ogranicza -- ja w Electro.pl nie kupię niczego. :)

    -- reklamacja nie tak, jak chcą, choć jednak na ich formularzu jako reklamacja

    -- ani słowa podpowiedzi, co zrobić, aby Aero2 ruszyło, choć z mojej strony
    współpraca była co najmniej bardzo dobra (informacja o tym, że karta Play
    współpracuje bez problemu a karta Aero2 rejestruje się w sieci)

    -- brak bonu wakacyjnego (do tej pory nie ma)



    Zwróciłem się do nich, korzystając z tego formularza, wybierając 'pytanie dotyczące
    reklamacji':

    http://www.electro.pl/document-kontakt-84.html

    co zignorowali a w czasie rozmowy telefonicznej zauważyli, że
    trzeba zwrócić się do nich, korzystając z tego formularza:

    http://www.electro.pl/index.php?a=reclamation




    -=-

    Aby Prześmiewca miał to, o co prosi:
    Jak ksiądz teolog Leszek Struk -- trzeba zwrócić się do Jezusa, nie do Boga. :)

    -=-

    Wy możecie kupować w tym sklepie, ja nie będę. :)
    Mam porównanie z innymi sklepami, mam porównanie z innymi supportami...

    Przykład:

    DLNA... Nacisnąłem ,,przycisk'' typu ,,dlaczego mam problem'' i poszło
    pytanie w świat. Zanim obejrzałem się, m@ilem przyszła odpowiedź, choć
    nie była mi potrzebna, gdyż wiedziałem, jakie robię błędy.

    Takich przykładów jest sporo -- po prostu inni ludzie traktują
    swoją pracę jako obowiązek.

    -=-

    Jak/jeśli chce sądzić się, tracić czas (jak wiele czasu
    już straciłem na ten smartfon) może tam kupować. :) Ja
    nie chcę.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 50. Data: 2013-08-21 15:54:07
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Artur Maśląg" 52137e4c$0$1216$6...@n...neostrada.pl

    >>>> Myślę, że w jakimkolwiek markecie jest lepiej kupić taką tanią chińszczyznę niż
    w sklepach.
    >>> IMO masz rację. W Carrefourze traktują znacznie lepiej niż
    >>> w Electro.pl; Auchan? -- tego nie można opisać, :) bo tam
    >>> noszą niemal na rękach; real -- naprawdę z przyjemnością. :)
    >>> Eletro.pl to jakąś pomyłka.

    >> IMO - na jedno wyjdzie.

    > Po rożnych doświadczeniach śmiem twierdzić, że nie.

    Ja też ośmielam się i twierdzę, że w marketach nie ma takiej złej obsługi.

    Nawet w Leroy Merlin uznano mi reklamację przepalonej żarówki halogenowej. :)

    -=-

    Problemy są zawsze i wszędzie -- ważne, jak są rozwiązywane.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

strony : 1 ... 4 . [ 5 ] . 6 ... 11


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: