eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmElectro.pl i reklamacja MonsteraRe: Electro.pl i reklamacja Monstera
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transi
    t3.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.p
    l!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
    .POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.dom
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <kutl01$kro$1@node1.news.atman.pl> <kv1tvt$g3d$1@node2.news.atman.pl>
    <1i1hfer005fdq$.8qg21nefy44j.dlg@40tude.net>
    <kv21he$jog$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Wed, 21 Aug 2013 12:10:46 +0200
    Message-ID: <13zgg8ro4fc6u$.cl5dybpeaktg$.dlg@40tude.net>
    Lines: 33
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1377079835 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1463 82.143.187.50:59929
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1048446 pl.rec.dom:135925
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 21 Aug 2013 11:33:33 +0200, Chris napisał(a):
    > J.F. nabazgrał(a):
    >> Taa, i teraz mam mieszane uczucia - lepiej odeslac do sklepu jak
    >> radzilem, i niech on sobie szuka wlasciwego serwisu,
    >> czy lepiej samemu wyslac do nowego, dobrego serwisu w okresie
    >> promocyjnym, niz pozwolic sprzedawcy odeslac do tego co kiepsko
    >> obsluguje :-)
    >
    > Sam powiem że nie wiem ... w sumie sklep zgodnie z ustawą (o ile nie biorę
    > na FA) ma 14 dni na odpowiedz ale tylko czy uznają czy nie .. potem termin

    Ale to juz ich troche ogranicza co do przyszlosci.

    > naprawy/wyminy nie jest ustalony więc może to trwać ... jeśli chodzi o
    > serwisy zewnętrzne tak jak tutaj to jak iom wyślę to na 95% mam pewność że w
    > 14 dni będę miał sprzęt naprawiony w domu albo akceptację wyminy na nowy

    No wlasnie - 95%.
    Poza tym sklep przeciez nic innego nie zrobi, tylko do serwisu odesle.
    Wiec tak naprawde to tracisz ~4 dni, a przy zakupie na miejscu nawet
    mniej. Przy 3-dniowej naprawie to duzo, przy 14-to dniowej to juz
    drobiazg.

    > drogą dystrybucyjną czyli dostaję papier że nie są w stanie naprawić i
    > oddaję go do sklepu i sklep oddaje kasę albo daje nową sztukę a papier już
    > sobbie sam rozlicza ze swoim dostawcą.

    Chyba ze to jakis okrezny import i jest gorzej.

    Poza tym ... o zauwazonej niezgodnosci nalezy poinformowac sprzedawce
    w ciagu 14 dni. Sprzedawce, nie serwis :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: