  • 11. Data: 2009-06-09 21:47:23
    Temat: Re: EOS 40D + CF16GB
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 8 Jun 2009, Tomek wrote:

    > Problemem może być firma PQI

    Y tam.
    Moja nalepsza karta to właśnie PQI 8 GB (CF) - jedyna zdolna
    "wysycić" posiadany czytnik (25MB/s). Z zerem problemów gdziekolwiek.
    Jak chodzi o sprawianie problemów w tanich czytnikach (i nigdzie
    indziej, w aparatach oraz czytnikach Trusta, Uniteka i AeroCoola
    działają mi wszystkie) to umie je generować posiadana karta King :>
    (nie mylić z Kingston).

    Może wzorem SanDiska (też mam, a co, acz mniejszego) PQI
    bywa... podrabiane? :P

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2009-06-10 07:20:21
    Od: Kell a <k...@n...com>

    >działają mi wszystkie) to umie je generować posiadana karta King :>
    >(nie mylić z Kingston).

    W sumie roznica zapewne niewielka :)