  • 1. Data: 2009-06-08 06:02:00
    Temat: Re: Fotograf niebezpieczny zawod
    Od: Marx <M...@n...com>

    qunio pisze:
    > http://www.iredellphotoclub.com/articles/20070111-01
    .html
    stare, i na dodatek fake
    Marx

  • 2. Data: 2009-06-08 06:59:56
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    Marx pisze:
    > qunio pisze:
    >> http://www.iredellphotoclub.com/articles/20070111-01
    .html
    > stare, i na dodatek fake
    > Marx
    że stare to wiedziałem, ale fake ?
    czyli - jesli dobrze rozumiem - to jest zmontowane i nieprawdziwe ?
    Przecież to zdjęcie obiegło swego czasu wiele agencji prasowych.
    Mógłbyś rozwinąć ?

    Pozdrowienia
    Andrzej

  • 3. Data: 2009-06-08 07:51:34
    Od: Marx <M...@n...com>

    Anjay pisze:
    > że stare to wiedziałem, ale fake ?
    > czyli - jesli dobrze rozumiem - to jest zmontowane i nieprawdziwe ?
    > Przecież to zdjęcie obiegło swego czasu wiele agencji prasowych.
    > Mógłbyś rozwinąć ?

    przejrzyj archiwum, bo mi sie nie chce
    o ile pamietam ktos prezentowal oryginalne zdjecia, ktore sluzyly do montazu
    Marx

  • 4. Data: 2009-06-08 10:42:47
    Od: zwi <z...@o...pl>

    Anjay pisze:
    > że stare to wiedziałem, ale fake ?
    > czyli - jesli dobrze rozumiem - to jest zmontowane i nieprawdziwe ?
    > Przecież to zdjęcie obiegło swego czasu wiele agencji prasowych.
    > Mógłbyś rozwinąć ?

    Proszę bardzo :)
    http://www.joemonster.org/link/pokaz/9078/Prawda_czy
    _klamstwo
    http://izismile.com/img/img2/20090209/lie_or_true_34
    .jpg
    http://izismile.com/img/img2/20090209/lie_or_true_35
    .jpg
    http://izismile.com/img/img2/20090209/lie_or_true_38
    .jpg

  • 5. Data: 2009-06-08 14:30:29
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    zwi pisze:

    > Proszę bardzo :)
> [...]

    dzięki - ale z tego wynika że samo zdjęcie nie jest manipulowane, tylko
    jego opis/wywiad z autorem

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 6. Data: 2009-06-08 15:13:57
    Od: j...@u...at

    > przejrzyj archiwum, bo mi sie nie chce
    > o ile pamietam ktos prezentowal oryginalne zdjecia, ktore sluzyly do montazu
    > Marx

    o tym ze zawod fotografa moze byc niebezpieczny przekonalem sie na
    wlasne oczy w malborku , kiedy to widzialem dwoch fotografow
    walczacych o mozliwosc sfotografowania wycieczki .
    starszy w okularach jako pierwszy niezwykle uprzejmie zagadnal
    wycieczke , namowil do fotografii.
    w tym momencie wcisnal sie drugi mlodszy fotograf , odepchnal
    starszego i rownie urpzejmie zaczal zagajac.
    doszlo do szamotaniny oczywiscie na oczach wycieczki. Prostym ciosem w
    nos rozbil mlodszy strarszemu okulary , ten sie musial wycowac , gdyz
    nie widzial wiecej ostro motyw fotografii.
    Jakby nigdy nic mlodszy otrzasnal sie po walce i z usmiechem na twarzy
    nadal slodzutko przekonywal wycieczke do pozowania.
    ostatecznie zdjecioe zrobil.

    ech..., twardy kawalek chleba.

  • 7. Data: 2009-06-08 23:47:16
    Od: zwi <z...@o...pl>

    Anjay pisze:

> [...]
    .jpg
    .jpg

    > dzięki - ale z tego wynika że samo zdjęcie nie jest manipulowane, tylko

    Owszem. Zdjęcie nie jest montowane ale zrobione z odpowiedniego kąta no
    i kadr taki, że wydaje się, iż fotograf skacze nad bardzo głęboką
    przepaścią (w rzeczywistości ma jakieś 150cm niżej litą skałę :)

    ZWI