  • 21. Data: 2010-11-07 19:06:03
    Temat: Re: EF 28 2,8; EF 35/2; EF 28 1,8
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    W dniu 2010-11-07 18:26, Lol pisze:

    > Nie mają zooma tylko nożną zmianę perspektywy. To nie to samo.

    Na jedno wychodzi.

  • 22. Data: 2010-11-07 19:14:32
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 7 Lis, 20:06, J-L-F <j...@o...pl> wrote:

    > Na jedno wychodzi.
    Nie za bardzo, kiedy robisz zdjecie teleobiektywem z wiekszej
    odleglosci osoby idace za soba "wchodza sobie na plecy"
    Przy podejsciu do nich i ustawieniu na 50mmn, na zdjeciu tej samej
    wielkosci widzimy jednak oddalenie od siebie tych osob.
    To tylko jeden przyklad.
    StaM

  • 23. Data: 2010-11-07 19:29:53
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    W dniu 2010-11-07 20:14, Stan.Matyska pisze:

> [...]
    > Przy podejsciu do nich i ustawieniu na 50mmn, na zdjeciu tej samej
    > wielkosci widzimy jednak oddalenie od siebie tych osob.

    Q-cze, dlaczego tak brutalnie pozbawiacie mnie złudzeń - ślubowałem nie
    zrobić już żadnego zdjęcia zoomem!

  • 24. Data: 2010-11-07 19:43:02
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-11-07 20:29:53 +0100, J-L-F <j...@o...pl> said:

    > Q-cze, dlaczego tak brutalnie pozbawiacie mnie złudzeń - ślubowałem nie
    > zrobić już żadnego zdjęcia zoomem!

    Użyj długoogniskowej stałki.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2010-11-07 19:59:00
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    > Ja też, mechanicznie niby byle co, ale jak ktoś nie chce szpanować tym, co
    > ma do aparatu przyczepione to będzie zadowolony. Do cropa równe jak... jak
    > nie wiem co.
    >
    > --

    Ja mam mieszane uczucia odnośnie 35/2 na cropie. Z jednej strony nie ma
    taniej alternatywy, z drugiej praca z jasnym światłem padającym na szkło
    (niekoniecznie w kadrze...) oraz powtarzalność AF najwyżej przeciętna. Bokeh
    raczej specyficzny. No, ale nie można mieć wszystkiego za taką cenę ;) ...

    --
    Lol

  • 26. Data: 2010-11-08 13:41:03
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 7 Nov 2010 20:59:00 +0100, Lol wrote:
    > Ja mam mieszane uczucia odno?nie 35/2 na cropie. Z jednej strony nie ma
    > taniej alternatywy,

    Jest Sigma 30, jakos kosztuja w miare podobnie (uzywany EF35 - 1kzl,
    Sigma 1.3kzl jak sprawdzalem kiedys).

    EF jest mniejszy/lzejszy, kryje FF i to chyba koniec jego przewag nad
    Sigma ;)

    pozdrawiam,
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 27. Data: 2010-11-08 14:45:39
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    > Jest Sigma 30, jakos kosztuja w miare podobnie (uzywany EF35 - 1kzl,
    > Sigma 1.3kzl jak sprawdzalem kiedys).

    No właśnie nie kosztują podobnie. EF 35 _nowy_ kosztuje około 1000 zł,
    Używany nawet kilkadziesiąt procent mniej...

    --
    Lol

  • 28. Data: 2010-11-08 15:39:45
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 8 Nov 2010 15:45:39 +0100, Lol wrote:

    > No w?a?nie nie kosztuj? podobnie. EF 35 _nowy_ kosztuje oko?o 1000 z?,
    > U?ywany nawet kilkadziesi?t procent mniej...

    O, faktycznie się ,,troche'' ceny rozjechaly... (sigma na allegro ok
    1750zl). To faktycznie dodaje EF 35 zalete pt ,,tani'' :-)