  • 1. Data: 2010-10-31 07:49:01
    Temat: Re: Nowe panoramy 360 stopni - Tatry
    Od: "Mateusz" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DB" <t...@t...com> napisał w wiadomości
    news:op.vlcy3jrwr6h6yn@rumburak2...

    Zapraszam do obejrzenia panoram cylindrycznych 360 stopni z wrześniowych
    Tatr:
    http://dabo.110mb.com/gallery/index.php?twg_album=20
    1009_Tatry&twg_top10=search&twg_search_term=anorama+
    360&twg_search_filename=1&twg_search_max=50
    w skrócie
    http://tnij.org/itq5

    Pozdrawiam,
    DB

    Witam

    Panoramy piękne choć osobiście lepiej ogląda mi się tego typu zdjęcia jako
    całość.
    Mam też kilka (oczywiście technicznie i "ujęciowo") gorszych panoram
    niemniej zapraszam http://tnij.org/it99 w ramach http://tnij.org/iuaa