  • 71. Data: 2011-02-20 20:56:41
    Temat: Re: Dzisiejszy wypadek na Puławskiej
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 20 Feb 2011 20:18:35 +0100, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >To oczywiste - teraz też jest sporo głosów, że to świetny kierowca
    >i to nie jego wina, tylko coś się wydarzyło ekstra...

    No i <cytat> auto było w lepszym stanie niż niektóre nowe samochody
    honda to była jego pasja </cytat>

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 72. Data: 2011-02-20 21:04:44
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-02-20 20:50, to pisze:

    > Trzy pasy, świetna nawierzchnia, doskonała widoczność. Jeśli nie jest
    > ślisko to zagrożenie jest praktycznie żadne, dlatego pewnie o tych
    > godzinach większość jedzie>100...

    Nie biorąc pod uwagę NAWRACAJĄCYCH w niedozwolonym miejscu czy
    PIESZYCH, których tam od groma bywa ... Nie bez powodu TAM
    częściej suszą niźli na innych długich prostych.

    Faktem jest, że 50 na puławskiej to debilizm, ale PONAD 100 w
    godzinach gdy zaczyna się szczyt to RÓWNIEŻ DEBILIZM.

    A wiem z doświadczenia, bo regularnie latałem na puławską na
    wysokość nr 555 ... I wiem, że (nie tylko ja) np na tej
    wysokości nawrotka przez krawężniki to standard ... inaczej
    trzeba pojechać 2 km dalej i odstać swoje w kolejce
    kiludziesięciu aut na bezkolizyjnej nawrotce na której światło
    świeci, że spinając się 5 aut przejdzie.

    Nie dostrzegłeś tam niczego innego oprócz tego, że szeroko i
    zajebiście prosto ? Regularnie skręt w lewo z podporządkowanej
    wywoływał u mnie spazmy i zimne poty na plecach ... Kur*a ...
    jak w grze FROG na najwyższym poziomie ... najpierw sznur aut
    pędzących 100 w jedną, potem w 2 , a ty na drugą stronę rzeczki
    psia mać.

    Dlaczego jeśli już dochodzi do wypadku (nie stłuczki w korku) to
    konsekwencje są tak poważne ? BO SIĘ ZAPIERDALA BEZ NAMYŚLUNKU ...

    6008

  • 73. Data: 2011-02-20 23:57:07
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Rafał \"SP\" Gil

    > Nie bez powodu TAM częściej suszą niźli na
    > innych długich prostych.

    Stoją tam gdzie ich najtrudniej zobaczyć. A najtrudniej akurat tam.
    Wypadki z udziałem pieszych bywają natomiast zwykle koło kościoła, gdzie
    miśków widziałem RAZ (i to w nocy, kiedy żadnych pieszych tam nie ma).

> [...]
    > swoje w kolejce kiludziesięciu aut na bezkolizyjnej nawrotce na której
    > światło świeci, że spinając się 5 aut przejdzie.

    Zawracanie po wysepkach to zdecydowanie większy debilizm niż jazda 120 po
    dobrze utrzymanej trzypasmówce. Zresztą takich głupków widać z daleka,
    więc nie bardzo rozumiem co to ma do rzeczy.

> [...]
    > najwyższym poziomie ... najpierw sznur aut pędzących 100 w jedną, potem
    > w 2 , a ty na drugą stronę rzeczki psia mać.

    Ja nie mam takich problemów... strzał ze sprzęgła i voila. ;)

  • 74. Data: 2011-02-21 03:24:51
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-02-20 23:57, to pisze:

    > Zawracanie po wysepkach to zdecydowanie większy debilizm niż jazda 120 po
    > dobrze utrzymanej trzypasmówce. Zresztą takich głupków widać z daleka,
    > więc nie bardzo rozumiem co to ma do rzeczy.

    A wiesz w którym momencie taki głupek jak ja puści sprzęgło ? Bo
    ja nie zauważyłem by ktoś z przeciwka zwolnił widząc, że ja na
    wysepce coś kombinuję ...

    > Ja nie mam takich problemów... strzał ze sprzęgła i voila. ;)

    Ty nie masz ... ja mam 1.4 w roomsterze ... jak strzelę, to
    szarpnie na środek jezdni i zgaśnie.

    600i

  • 75. Data: 2011-02-21 18:37:39
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Rafał \"SP\" Gil

    > A wiesz w którym momencie taki głupek jak ja puści sprzęgło ? Bo ja nie
    > zauważyłem by ktoś z przeciwka zwolnił widząc, że ja na wysepce coś
    > kombinuję ...

    Ja też nie zwalniam, bo niby dlaczego miałbym ustępować pierwszeństwa
    komuś, kto zawraca po wysepce? Co nie znaczy, że nie poradziłbym sobie
    gdyby ów głupek wjechał mi przed nos.

    > Ty nie masz ... ja mam 1.4 w roomsterze ... jak strzelę, to szarpnie na
    > środek jezdni i zgaśnie.

    1.4 w ciężkim aucie? No niestety przy takiej konfiguracji jeździ się
    trudno... Zawsze możesz zamiast skręcać w lewo pojechać w prawo, a potem
    gdzieś zawrócić.

  • 76. Data: 2011-02-21 18:46:19
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-02-21 18:37, to pisze:

    > Ja też nie zwalniam, bo niby dlaczego miałbym ustępować pierwszeństwa
    > komuś, kto zawraca po wysepce? Co nie znaczy, że nie poradziłbym sobie
    > gdyby ów głupek wjechał mi przed nos.

    O ! Kubica :)

    > 1.4 w ciężkim aucie? No niestety przy takiej konfiguracji jeździ się
    > trudno... Zawsze możesz zamiast skręcać w lewo pojechać w prawo, a potem
    > gdzieś zawrócić.

    Ha ! I czekać na bezkolizyjnej nawrotce ok 15 min ;), a
    spotkanie w firmie za 10 min ... Ny ny ;) Wolę zawrócić tam
    gdzie jest zakaz. Ja ryzykuję spowodowaniem kolizji - ty
    ryzykujesz prędkością, że efekty kolizji będą "lepsze" dla
    reporterów tvn :)

    6008

  • 77. Data: 2011-02-21 19:18:34
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

> [...]
    >
    > Ja też nie zwalniam, bo niby dlaczego miałbym ustępować pierwszeństwa
    > komuś, kto zawraca po wysepce? Co nie znaczy, że nie poradziłbym sobie

    Z całą pewnością byś sobie poradził. Mamy zresztą na to dowody. Jeden
    z takich dowodów to bohater tego wątku.

  • 78. Data: 2011-02-21 20:15:35
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-02-21 18:37, to pisze:

    > Ja też nie zwalniam, bo niby dlaczego miałbym ustępować pierwszeństwa
    > komuś, kto zawraca po wysepce? Co nie znaczy, że nie poradziłbym sobie
    > gdyby ów głupek wjechał mi przed nos.

    Myślisz że kierownik hondy nie miał pewności że sobie poradzi?;)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 79. Data: 2011-02-21 20:28:09
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-02-20 09:46, Irokez pisze:

    > To nie prędkość zabiła, tylko nagłe jej wytracenie.

    Jeśli by jej nie było, to nie byłoby czego wytracać w tak krótkim czasie.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 80. Data: 2011-02-21 20:30:55
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-02-21 20:28, DoQ pisze:

    > Jeśli by jej nie było, to nie byłoby czego wytracać w tak krótkim czasie.

    Lepiej poczytać Pratchetta :)