  • 1. Data: 2009-08-07 08:40:23
    Temat: Dysk 120 GB - gdzie kupić ?
    Od: PeJot <P...@0...pl>

    Czołem.

    Ze względów sprzętowych potrzebny mi dysk ATA maks. 128 GB, ale
    poszukiwania w necie przynoszą mizerny skutek - jeśli firma ma go w
    ofercie, to najczęściej niedostępny i nie wiadomo kiedy będzie ( czyli
    nigdy ). Na Alledrogo zdarzają się nowe dyski z fakturą i *gwarancją*, w
    akceptowalnej cenie. Warto, nie warto ? Może ktoś ostatnio kupił taki
    dysk i zna źródło które jeszcze nie wyschło ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 2. Data: 2009-08-07 08:57:01
    Temat: Re: Dysk 120 GB - gdzie kupić ?
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "PeJot"
> [...]
    >akceptowalnej cenie. Warto, nie warto ? Może ktoś ostatnio kupił taki
    >dysk i zna źródło które jeszcze nie wyschło ?

    Coś kiepsko szukasz.
    http://www.komputronik.pl/index.php/product/34140/Po
    dzespoly-PC/Dyski-twarde/Seagate_80_GB_Barracuda_720
    0.10_(2MB,_ATA-100).html

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb W zakłamaym świecie naga prawda zostanie
    `b K...@e...eu.org d' uznana za pornografię.(Wojtek Moszko)

  • 3. Data: 2009-08-07 09:01:07
    Od: PeJot <P...@0...pl>

  • 4. Data: 2009-08-07 09:07:55
    Od: Marcin <b...@t...net.pl>

    PeJot pisze:

    dzespoly-PC/Dyski-twarde/Seagate_80_GB_Barracuda_720
    0.10_(2MB,_ATA-100).html

    napisałeś max 120 wiec 80 jak najbardziej pasuje

  • 5. Data: 2009-08-07 09:33:45
    Od: PeJot <P...@0...pl>

    Marcin pisze:

    > napisałeś max 120 wiec 80 jak najbardziej pasuje

    OK, poprawka, Mea Culpa. Szukam dysku ATA 120 GB.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 6. Data: 2009-08-07 15:32:51
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "PeJot" <P...@0...pl> wrote in message news:h5gsdq$3se$1@inews.gazeta.pl...

    > OK, poprawka, Mea Culpa. Szukam dysku ATA 120 GB.

    a jakis konkrteny powod dlaczego nie wiekszy, czy 'tak ma byc'?

  • 7. Data: 2009-08-07 16:38:38
    Od: "Eryk" <t...@m...pl>

    > a jakis konkrteny powod dlaczego nie wiekszy, czy 'tak ma byc'?

    Może płyta nie obsługuje większego? Ja kiedyś do starego maca kupiłem 160 GB
    a komputer zobaczył właśnie 120 GB i więcej nie dało rady. :)

    Pzdr

  • 8. Data: 2009-08-07 16:58:40
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Eryk" <t...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Może płyta nie obsługuje większego? Ja kiedyś do starego maca kupiłem 160
    > GB a komputer zobaczył właśnie 120 GB i więcej nie dało rady. :)

    no to najłatwiej kupić 160 gb i po problemie

  • 9. Data: 2009-08-07 17:21:09
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    Eryk pisze:

    > Może płyta nie obsługuje większego?

    Nie płyta tylko mostek USB/ATA.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 10. Data: 2009-08-07 18:37:21
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "PeJot" <P...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Nie płyta tylko mostek USB/ATA.

    No i? Zawsze można zmniejszyć pojemność.