  • 1. Data: 2009-08-06 20:10:25
    Temat: [OT]? Gdzie jest forum poswiecone drukarek?
    Od: Greg_L <siema2005@o2_niespamuj_.pl>

    Witam

    Pierwszy raz tu.

    Gdzie jest takie forum poświęcone drukarek wielofunkcyjnych z
    automatycznym podajnikiem?

    Szczególnie modelu HP M1522n? Mam z tym problem.

    Sorry za zaśmiecanie niewłaściwej forum.

    Pzdr. Greg_L

  • 2. Data: 2009-08-06 20:16:27
    Temat: Re: [OT]? Gdzie jest forum poswiecone drukarek?
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > Gdzie jest takie forum poświęcone drukarek wielofunkcyjnych z
    > automatycznym podajnikiem?
    >
    > Szczególnie modelu HP M1522n? Mam z tym problem.

    Jeżeli to problem związany ze sprzętem, to wal. Jeśli ze sterownikami, pytaj
    na grupie dot. odpowiedniego systemu operacyjnego.

    --
    Azarien

  • 3. Data: 2009-08-06 22:55:25
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Greg_L pisze:
> [...]
    > automatycznym podajnikiem?
    >
    > Szczególnie modelu HP M1522n? Mam z tym problem.
    >
    > Sorry za zaśmiecanie niewłaściwej forum.

    Mów co w trawie piszczy :)

  • 4. Data: 2009-08-07 09:10:43
    Od: Greg_L <siema2005@o2_niespamuj_.pl>

    Nex@pl pisze:

    > Mów co w trawie piszczy :)

    -> Post "Drukarka HP M1522n - problem z zacieciem papieru z podajnika"

  • 5. Data: 2009-08-07 20:51:59
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    www.elektroda.pl