  • 1. Data: 2009-08-06 10:02:53
    Temat: [laptop]powiadamianie o sieciach bezprzewodowych
    Od: P L <g...@g...com>

    Witam, mam laptopa od niedawna. Nie mam sieci więc wyłączyłam wi-fi,
    ale gdy uruchamiam windowsa xp to mi wyskakuje dymek w tray'u, że nie
    wykryto sieci. Jak to powiadomienie wyłączyć???

    --
    jola

  • 2. Data: 2009-08-06 10:28:44
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "P L" <g...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
    Witam, mam laptopa od niedawna. Nie mam sieci więc wyłączyłam wi-fi,
    ale gdy uruchamiam windowsa xp to mi wyskakuje dymek w tray'u, że nie
    wykryto sieci. Jak to powiadomienie wyłączyć???

    http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;en
    -us;307729

    Ewentualnie recznie w kluczu

    HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Curre
    ntVersion\Explorer\Advanced

    utworz nowy wpis DWORD "EnableBalloonTips" z wartoscia 0.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 3. Data: 2009-08-06 13:00:57
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "P L" <g...@g...com> napisał w wiadomości grup
    g2000yqi.googlegroups.com...
    > Witam, mam laptopa od niedawna. Nie mam sieci więc wyłączyłam wi-fi,
    > ale gdy uruchamiam windowsa xp to mi wyskakuje dymek w tray'u, że nie
    > wykryto sieci. Jak to powiadomienie wyłączyć???

    1. Zmień zasilacz
    2. NTG
    3. Wyłącz kartę sieciową.

  • 4. Data: 2009-08-06 13:14:04
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    P L pisze:
    > Witam, mam laptopa od niedawna. Nie mam sieci więc wyłączyłam wi-fi,
    > ale gdy uruchamiam windowsa xp to mi wyskakuje dymek w tray'u, że nie
    > wykryto sieci. Jak to powiadomienie wyłączyć???

    http://www.ntg.prv.pl/

    FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 5. Data: 2009-08-06 13:31:10
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Curre
    > ntVersion\Explorer\Advanced
    >

    > utworz nowy wpis DWORD "EnableBalloonTips" z wartoscia 0.

    Eno tak, z kapiela?

  • 6. Data: 2009-08-06 13:59:51
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Eno tak, z kapiela?

    Aj, po wyslaniu spojrzalem na jakiej to grupie wlasciwie bylo. :)

    Pozdrawiam
    Kamil