  • 11. Data: 2009-06-09 07:57:25
    Temat: Re: Dwanascie twarzy Doroty
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    conik pisze:
    > bylby taki ze swietnie wychodzi ci uwypuklanie najgorszych cech
    > fizjonomii modelek;)

    Chciałbym kiedyś zrobić takie doświadczenie - zaprosić do studia znanych
    dobrych fotografów, kobietę jak tą ze zdjęć i każdy zrobiłby kilka
    zdjęć, takich bez ''udziwnień'', dzikich stylizacji, krzywień itp,
    oczywiście każdy robiłby to sam. Na końcu zestawilibyśmy materiał i
    ocenilibyśmy anonimowo - ciekawe, co z tego by wyszło.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 12. Data: 2009-06-09 07:58:55
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    zkruk [Lodz] pisze:
    > idea fajna - ale nie rób tego w studio
    > wyjdź w plener...
    > kilka podstawowych patentów i masz perfekcyjne światło...
    >
    > bo dla mnie to jednak w kilku mometach modelka została skrzywdzona i to
    > mocno...

    No to fajnie, ale gdzie konkretnie, bo ani ja, ani kilka osób tego
    znaleźć nie może.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /podobno każdy ma jakieś sympatie polityczne - ja nie mam/

  • 13. Data: 2009-06-09 08:01:20
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 9 Cze, 09:28, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Fotografia imo padła.

    Masz chwilowego doła, przejdzie Ci :-)
    Nic nie padło. Zobacz, co się dzieje za granicą. Zobacz, chociażby,
    galerię:
    http://fotografiaotworkowa.pl
    104 autorów z 31 krajów!
    Zobacz strony tych autorów, co robią, jakie działania podejmują. To
    się kręci i to nawet dobrze ;-)

    > Ze ''sztuki'' wyrosłem.

    Tylko, że ja nie mówię o sztuce, ale o podstawowym, przyzwoitym
    poczuciu estetyki :->

    > Pozostało mi pamiątkarstwo, sprawianie
    > przyjemności i wstrętna komercja.

    Pogadaj z Dizlem. Masz go niedaleko, może pomóc :-)

    > Czasem jeszcze chce mi się pstryknąć
    > widoczek ze względów emocjonalnych.

    A widzisz, coś tam dryga :)

    Czarek

  • 14. Data: 2009-06-09 08:04:26
    Od: j...@g...pl

    On 9 Cze, 08:37, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:
    > A właściwie czternaście:http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/l/0
    4/23.htm
    > Jak ktoś ma ochotę coś powiedzieć, zapraszam.
    > Robione jak zwykle 450D+28-75 tamron, w większości otwarty, 3-4 źródła
    > światła (strumienica + 2-3 softboxy)

    Nastepnym razem radzę zastosować 6-8 źródeł światła .... a może nawet
    od razu 9-12 .....

  • 15. Data: 2009-06-09 08:08:08
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    j...@g...pl pisze:
    > Nastepnym razem radzę zastosować 6-8 źródeł światła .... a może nawet
    > od razu 9-12 .....

    Ale lampy teraz tanie, to ja nie napisałem, żeby się pochwalić, że mam
    aż cztery. Mam zresztą więcej.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /strzeż się banków - dorwą cię i zrobią z ciebie vipa!/

  • 16. Data: 2009-06-09 08:13:02
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Czarek pisze:

    > Masz chwilowego doła, przejdzie Ci :-)

    Nie, to nie dół. Po prostu szkoda czasu, jest dużo innych fajniejszych
    rzeczy.

> [...]
    > http://fotografiaotworkowa.pl
    > 104 autorów z 31 krajów!
    > Zobacz strony tych autorów, co robią, jakie działania podejmują. To

    No właśnie padło, bo już wszyscy się tym bawią. Wchodzę na różne strony,
    a tam tysiące zdjęć, dziesiątki tysięcy i czasem miliony. Mogą sobie być
    nawet dobre, ale zachwycanie się tym jest już jak zachwycanie się
    ziemniakiem w sklepie warzywniczym. Ziemniak jest piękny, każdy inny,
    ale nikt już tak nie myśli.
    No, w fotografii jeszcze niewielu tak nie myśli :)

    > Tylko, że ja nie mówię o sztuce, ale o podstawowym, przyzwoitym
    > poczuciu estetyki :->

    Z dążenia do sztuki, chciałem powiedzieć.

    > A widzisz, coś tam dryga :)

    Coraz wolniej :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /...tylko jest taka jedna, trochę wstydliwa sprawa - jestem z Krakowa.../

  • 17. Data: 2009-06-09 08:17:06
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > A właściwie czternaście:

    Raczej min ;)

    Krajobrazy...

  • 18. Data: 2009-06-09 08:22:06
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Raczej min ;)

    Nie, jakby to były tylko miny to bym tego nie pokazywał.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /pisząc słowo ''bomba'' dajesz pracę tajnym służbom - oni też chcą jeść!/

  • 19. Data: 2009-06-09 08:25:10
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Nie, jakby to były tylko miny to bym tego nie pokazywał.

    I dwie rozne fryzury.

  • 20. Data: 2009-06-09 08:27:16
    Od: conik <c...@i...pl>

    Janko Muzykant pisze:

> [...]
    > oczywiście każdy robiłby to sam. Na końcu zestawilibyśmy materiał i
    > ocenilibyśmy anonimowo - ciekawe, co z tego by wyszło.

    widzisz ja nie mowie ze ty nie masz warsztatu ale ze go z uporem maniaka
    uzywasz tak ze szpeci to te kobitki