  • 11. Data: 2010-01-03 23:53:27
    Temat: Re: Drukarka
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 4 Jan 2010 00:50:37 +0100, Tomek napisał(a):

    > Użytkownik "Andrzej Libiszewski" napisał
    > tylko że koszt pewnie podobny jak nowej drukarki :P

    Nie sprawdzałem, drukarka działa jak należy bez wymiany głowicy :)

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

  • 12. Data: 2010-01-04 21:47:16
    Od: "cztery" <r...@d...trzy>

    > starczyło tuszu na kilkanaście czyszczeń? przy funkcjach konserwacyjnych
    > epsy niestety żrą tusz jak smoki

    Starczylo. Czyscilem nawet na jakichs nieoryginalnych zasobnikach na wpol
    zuzytych.

  • 13. Data: 2010-01-04 21:47:54
    Od: "cztery" <r...@d...trzy>

    > Nierealne, żeby drukarka stała u mnie tak zapomniana. Skoro jednak o tym
    > mowa, w Canonie można wymienić samą głowicę.

    Przez okolo roku, po prostu nie chcialo mi sie drukowac zdjec/nie mialem nic
    ciekawego do drukowania.

  • 14. Data: 2010-01-06 11:09:32
    Od: nb <n...@n...net>

    at Sun 03 of Jan 2010 19:04, Bronek Kozicki wrote:

    > pamiętam że Epsony mają z tym problem, ale w jakiej drukarce nie
    > zasychają dysze?

    Ale Epsony mają dyszę w drukarce a te inne w kałamarzach.
    Przynajmniej tak było przed paru laty. Np w HP nowy tusz
    to nowa jakość a w Epsonie nowy tusz i stara bida.

    --
    nb

  • 15. Data: 2010-01-06 11:42:29
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "nb" <n...@n...net> napisał:

> [...]
    > Przynajmniej tak było przed paru laty. Np w HP nowy tusz
    > to nowa jakość a w Epsonie nowy tusz i stara bida.

    O ile wiem, podziął jest trochę inny - HP mają dysze w kałamarzach a inne w
    drukarce. Fakt, że wymiana kałamarza w drukarce likwiduje też kłopoty z
    dyszą, ale nic za darmo - dysza w każdym kałamarzu podnosi koszty
    eksploatacyjne.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 16. Data: 2010-01-06 13:27:34
    Od: Marx <M...@n...com>

    Marek Wyszomirski pisze:

> [...]
    > inne w drukarce. Fakt, że wymiana kałamarza w drukarce likwiduje też
    > kłopoty z dyszą, ale nic za darmo - dysza w każdym kałamarzu podnosi

    koszty jak koszty ale te dysze w kalamarzu niestety jakosciowo nie
    zblizaja sie do stalych glowic
    Marx

  • 17. Data: 2010-01-06 15:15:21
    Od: KrzysiekSX <k...@u...gdzies>

    cztery pisze:

    > Zaden lab z jakiego korzystalem nie zblizyl sie pod wzgledem jakosci
    > odbitek/wydrukow do tego co uzyskuje z mojego budzetowego Epsona R340.
    > Swojego czasu nie korzystalem z drukarki przez ponad rok - od ~ czerwca
    > 2008 do listopada 2009. Po kilkukrotnym (kilkunastokrotnym) zapodaniu
    > czyszczenia glowic z panelu sterownika nie ma zadnych sladow po
    > zaschnietych tuszach.
    > Jesli glownym czynnikiem nie jest ekonomia, to nie ma co sie
    > zastanawiac. Kupowac drukarke foto, dobry papier (polecam Epsona) i wio.

    popieram w 100%, mam epsona r300 i jakości zdjęć z nasyconymi kolorami jest o
    dwa nieba lepsza niż z dowolnego labu (oczywiście jak się oprofiliuje drukarkę
    pod konkretny papier i tusze ;). Co do zdjęć szroburych to lepiej wypadają te z
    labu... laby mają zwykle dużo lepszy balans szarego niż można na epsonie z
    tuszami niefirmowymi uzyskać. Jeśli zdjęcie ma zapas nasycenia kolorów/jasności
    to można sobie podbić ze 20% i będzie z labu też ładnie :)

    pozdrawiam Krzysiek