  • 11. Data: 2011-06-28 22:59:07
    Temat: Re: Dosc wiejskiego tunningu...
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    Użytkownik "Kris_Poland" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:iud7j0$qgp$1@mx1.internetia.pl...

    > dzis prawie sie nie wpakowalem w tyl golfa III

    To po co "siedziałeś mu na ogonie"

    > wszyscy wywalili galy [...] totalnie zaspani

    Dziwisz się, skoro byli zaspani?

    > pojazd skrecajacy wpadl na ten pomysl 2s przed manerwem i hamowaniem

    "Wczonsajonce!!!!"
    "pojazd wpadł na pomysł"
    Dobrze, że się nie zbuntował i nie zrobił czegoś z premedytacją :)

    > dopoki stacje diagnostyczne bede corocznie takie auta wypuszczac na drogi
    > to nie bedzie dobrze....

    Znam dresiarza, który corocznie zrywa folie przyciemniające lampy i szyby
    przed wykonaniem przeglądu i zaraz po przeglądzie ponownie zakłada nowe.

  • 12. Data: 2011-06-28 23:19:05
    Od: "Paweł W." <p...@w...onet.pl>

    > nadal nie zrozumialas o co mi chodzi, wiec pozostaje przy swoim
    > swtierdzeniu
    > jak sie zreflektujesz zapraszam do dyskusji
    Chodzi Ci o to, że nie potrafisz zachować koncentracji na drodze, tylko
    wpatrywać się w przyciemnione lub brak światełek pojazdu jadącego przed
    Tobą. Mniej takich jak Ty, to mniej wypadków będzie.

    p.

  • 13. Data: 2011-06-28 23:57:23
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł W." <p...@w...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Chodzi Ci o to, że nie potrafisz zachować koncentracji na drodze, tylko
    > wpatrywać się w przyciemnione lub brak światełek pojazdu jadącego przed
    > Tobą. Mniej takich jak Ty, to mniej wypadków będzie.

    bawisz sie w snajpera na drodze i koncentrujesz sie na jedynym puknkcie???

    TO PRZEZ CIBIE GINĄ MOTOCYKLIŚCI I LUDZIE W SAMOCHODACH WYPRZEDZAJĄCYCH
    juz lepiej nie pogarszaj swojego stanowiska morderco

  • 14. Data: 2011-06-29 00:00:37
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-06-28 22:25, Kris_Poland pisze:

    > Użytkownik "Rafał Grzelak" <s...@s...com> napisał w wiadomości

    > mam zapis wideo
    > wlasnie analizuje

    A możesz wrzucić ten zapis video na youtube? Chciałbym też przeanalizować...

  • 15. Data: 2011-06-29 00:23:01
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=_-JYMywaoBg

  • 16. Data: 2011-06-29 00:35:50
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-29 00:23, Kris_Poland pisze:

    > Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=_-JYMywaoBg

    Hmm... O ile dobrze pamiętam Glof MK3 nie miał we wszystkich
    egzemplarzach 3 światła stopu, lampy też nie wyglądają na jakieś
    przyciemniane folią a jest to oryginalna Hella Smoke czy jak tam to się
    zwało. Swoją drogą na filmie stopy są dobrze widoczne.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 17. Data: 2011-06-29 00:43:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 29 Jun 2011 00:23:01 +0200 osobnik zwany Kris_Poland
    wystukał:

    > Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=_-JYMywaoBg

    jak tego nie widzisz to oddaj prawo jazdy

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 18. Data: 2011-06-29 01:38:22
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Kris_Poland

    > http://www.youtube.com/watch?v=_-JYMywaoBg

    No i czego tu nie widać? Nawet światła pozycyjne ładnie się nagrały,
    chociaż to dzień, nie mówiąc o stopach. Idź do okulisty.

  • 19. Data: 2011-06-29 06:34:35
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 3 światła stopu, lampy też nie wyglądają na jakieś przyciemniane folią a
    > jest to oryginalna Hella Smoke czy jak tam to się zwało. Swoją drogą na

    akurat ten mial przyjzalem sie dokladnie
    pozatym w momencie wcisniecia jego hamulca nikoniecznie patrzalem sie na
    jego dupe

    jak dobrze widac lewa lampa jest oswietlana sloncem wiec nie bylo widac czy
    swieci
    po prawej mozna byloby cos wywnioskowac

  • 20. Data: 2011-06-29 08:02:21
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=_-JYMywaoBg

    Żaden "wiejski tuning" - oryginalne lampy w lepszych wersjach wyposażenia
    golfa 3. Poza tym światła stop dobrze widać. Złośliwego hamowania także nie
    widzę. Czasu na reakcję powinieneś mieć dość, a jeśli nie to musisz
    zostawiać większy odstęp i tyle.
    Trzeci stop także nie jest obowiązkowy, oczywiście ma działać poprawnie
    jeśli jest w standardowym wyposażeniu auta, ale jeśli fabrycznie go nie było
    to nie trzeba domontowywać by przejść badania techniczne w Polsce.