  • 11. Data: 2013-07-18 20:23:28
    Temat: Re: Doradźcie jakiś lepszy aparat dla laika proszę
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2013-07-18 20:16, Piotrek pisze:

    > No toteż dlatego idę go wpierw zobaczyć.

    A ja bym polecił jakiegoś lepszego kompakta typu Olek XZ-1 lub jego
    nowsza wersja XZ-2. Jakość zdjęć praktycznie jak z lustra z kitem,
    wydajna stabilizacja, jasne szkło, które pozwala już na jakotakie
    manipulowanie GO a jednocześnie po przymknięciu do 2.8-4 hiperfokalna na
    szerokim końcu jest na tyle mała, że można wyłączyć AF i problem z
    poruszającymi się celami fotografowania znika zupełnie.

    --
    marcin

  • 12. Data: 2013-07-18 21:13:25
    Od: "Janusz S." <j...@g...com.pl>

    W dniu 2013-07-18 10:13, Piotrek pisze:
    > Witam
    >
    > Proszę, doradźcie aparat dla laika.

    W moim przypadku zdaje egzamin LX5.

  • 13. Data: 2013-07-18 21:35:40
    Od: Piotrek <l...@g...pl>

    Dnia Thu, 18 Jul 2013 21:13:25 +0200, Janusz S. napisał(a):

    > W moim przypadku zdaje egzamin LX5.

    przekracza założony budżet.

  • 14. Data: 2013-07-18 21:41:15
    Od: Piotrek <l...@g...pl>

    Dnia Thu, 18 Jul 2013 20:23:28 +0200, mt napisał(a):

> [...]
    > szerokim końcu jest na tyle mała, że można wyłączyć AF i problem z
    > poruszającymi się celami fotografowania znika zupełnie.

    na ceneo cena xz-2 mnie zabiła. A różnica między Xz-1 a nikonem znów nie
    taka wielka. Hmmm... Trudny wybór.

  • 15. Data: 2013-07-18 22:10:48
    Od: "Janusz S." <j...@g...com.pl>

    W dniu 2013-07-18 21:35, Piotrek pisze:

    > przekracza założony budżet.
    Pierwszy strzał i ...
    http://allegro.pl/panasonic-lumix-dmc-lx5-i340381539
    8.html

  • 16. Data: 2013-07-18 22:22:06
    Od: Piotrek <l...@g...pl>

    Dnia Thu, 18 Jul 2013 22:10:48 +0200, Janusz S. napisał(a):

    > Pierwszy strzał i ...
    > http://allegro.pl/panasonic-lumix-dmc-lx5-i340381539
    8.html

    Hehe, sprawdziłem tylko ceneo i skąpca, a tam zaledwie 3 oferty zaczynające
    sie od 1679 zł. Przyjrzę sie w takim razie dokładniej.

  • 17. Data: 2013-07-18 22:28:50
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2013-07-18 22:10, Janusz S. pisze:

    > Pierwszy strzał i ...
    > http://allegro.pl/panasonic-lumix-dmc-lx5-i340381539
    8.html

    Ale to jest używka. Jak już Panasonic, to lepiej LX-7

    --
    marcin

  • 18. Data: 2013-07-18 22:55:56
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Piotrek:

    > Bardzo proszę o pomoc - naprawdę nie znam się na tym, a po masie
    > przeczytanych stron z testami mam tylko mętlik.

    Ostatnio doradziłem koledze XZ-1 i jest bardzo zadowolony, w tej cenie (1200
    zł) nie znajdziesz nic lepszego. Nie robił nigdy wcześniej zdjęć, a wychodzą
    mu właściwie jak z lustra (detale, kolory, dynamika). Jedyną wadą są szumy
    większe niż w najnowszych kompaktach (ale do przeżycia). Ale masz tam super
    obiektyw i dzięki temu zostajesz na niskich ISO.
    --
    Mateusz Ludwin m...@g...com

  • 19. Data: 2013-07-19 09:01:44
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    W dniu 18-07-2013 17:51, Piotrek pisze:

    > Poczytałem, pooglądałem, porównałem. Faktycznia fajny. Jutro idę zobaczyć.
    > Dzięki.
    Podpowiem jest nowy D3200 za 2200, ale gdzieś widziałem reklamę D3000 za
    700zł.

  • 20. Data: 2013-07-19 09:12:29

    Jeżeli będziesz robił plenery to weź kompakt, jeżeli ruch to lustrzankę.
    Jeżeli chcesz schować do kieszeni to tylko kompakt.
    Jeżeli chcesz robić zdjęcia tego co widzisz to tylko lustrzanka.

    Zrób to kompaktem

    http://4lomza.pl/foto/2013/07/m_130719081637.jpg
    http://4lomza.pl/foto/2013/07/m_130719081612.jpg

    Nie mówię że się nie da.