  • 41. Data: 2013-07-23 19:19:46
    Temat: Re: Doradźcie jakiś lepszy aparat dla laika proszę
    Od: Piotrek <l...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 Jul 2013 15:59:37 +0200, mt napisał(a):

    > No i tym samym zafundowaliście sobie grzmota, który nie da wam nic
    > więcej niż mógłby dać jakiś lepszy kompakt.

    No też babie to tłumaczyłem.

  • 42. Data: 2013-07-23 19:52:28
    Od: Gil <G...@g...pl>

    > No też babie to tłumaczyłem.

    To co czytałem wobec twoich wymagań to rzeczywiście bez sensu.
    Ale stało się.
    Teraz musisz ściągnąć przez torrent program Capture NX2 w najnowszej wersji. Pirata
    szczerze mówiąc, bo oryginał jest za drogi.
    Ważne wydarzenia rób w formacie RAW.
    Z programem Capture NX2 poczujesz dopiero potęgę swojego aparatu i może nie
    pożałujesz zakupu.

  • 43. Data: 2013-07-23 21:08:26
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 23.07.2013, o godzinie 19.19.46, na pl.rec.foto.cyfrowa, Piotrek
    napisał(a):

    > No też babie to tłumaczyłem.

    No bez sensu cały wątek, skoro to ona miała ostatnie zdanie... :)
    Trzeba było jej dać kasę i już. Teraz będzie jęczeć, żebyś aparat dźwigał,
    że to Twoja wina itd... ;)
    Swoją drogą jeżeli "wyrosłeś" z kompakta to będziesz zachwycony
    możliwościami, prędkością... a może w przyszłości zafundujesz sobie lepszy
    obiektyw, bo ten to niektóre kompakty biją na głowę.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 44. Data: 2013-07-24 08:37:38
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    > wybacz ale może przestań sie wypowiadać tak jakbyś cokolwiek wiedział
    > :) bo bredzisz...

    O wybacz wielki, że piszę na tym forum i moje poglądy nie są zgodne z twymi.
    W dokumentacji jest określone że przy dużej rozdzielczości to do 2 minut.

    Co do nagrywania filmów to: aparat jest do robienia zdjęć i tyle.

    Co do przegrzania matrycy to jest to prawda, czytałem w internecie
    akurat o D3100 ale masz linki
    http://wyobrazsobie.komputerswiat.pl/foto/sprzet-fot
    o/2010/10/przegrzewajace-sie-sensory-sony-jeszcze-kr
    otsze-wideo.aspx
    cytat "

    Ostatnio spotkałem się ze znajomym, który pracuje w firmie kręcącej
    klipy i spoty reklamowe i mówi że średnio 2-3 matryce na rok im lecą
    w 5d jak za długo jest kręcone i matryca nie zdąży do końca ostygnąć"

    http://www.canon-board.info/sprzet-video-kamery-i-lu
    strzanki-vdslr-canon-59/przegrzanie-matrycy-eos-tryb
    -filmowania-67952/

    A teraz udowodnij mi że bredzę geniuszu.

  • 45. Data: 2013-07-28 03:14:53
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "mt" <f...@i...pl> wrote:

    > No i tym samym zafundowaliście sobie grzmota, który nie da wam nic
    > więcej niż mógłby dać jakiś lepszy kompakt.

    A ja myślę, że: "Louie, to może być początek pięknej przyjaźni..." ;-)

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 46. Data: 2013-07-31 00:23:50
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <1oz3d5fm80kxj$.1sekvi1ng2m5f$.dlg@40tude.net>,
    Piotrek <l...@g...pl> wrote:

    > A doczytałeś dalej? Bo ja ku lustrzance się niekoniecznie skłaniam.

    To moze Leica?
    --
    TA

  • 47. Data: 2013-07-31 13:56:06
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2013-07-31 00:23, T...@s...in.the.world pisze:
    [...]
    [...]
    > To moze Leica?

    Polecisz jakąś nową Leicę w cenie do 1500 zł, czy może tak sobie piszesz
    bez sensu?

    --
    marcin