  • 1. Data: 2009-07-09 14:39:02
    Temat: Pionowe zdjęcia do ram
    Od: Mariusz <a...@p...fm>

    Witam

    Mam dwie ramy mieszczące po 3 zdjęcia w formacie 13x18, które to
    powiesiłem w pokoju.
    Szukam zdjęć w pozycji pionowej, które mógłbym sobie wydrukować i
    oprawić w te ramy. Potrzebuję 6 sztuk zdjęć o identycznej tematyce np.
    kwiaty.
    Bardzo podoba mi się coś w tym stylu, ale wielkość zdjęć jest mała,
    więc po powiększeniu do formatu 13x18 wychodzi masakra:
    http://images.worldgallery.co.uk/i/prints/rw/lg/1/4/
    Annemarie-Peter-Jaumann-Orange-Hair-149532.jpg
    http://images.worldgallery.co.uk/i/prints/rw/lg/1/4/
    Annemarie-Peter-Jaumann-Purple-Poppies-149526.jpg
    http://images.easyart.com/i/prints/rw/en_easyart/lg/
    1/4/Olive-Chrysanthemum-Annemarie-Peter-Jaumann-1494
    85.jpg

    http://www.worldgallery.co.uk/art-print/Purple-Poppi
    es-149526.html

    Może ktoś wie skąd mógłbym zgrać legalnie jakieś fajne fotki podobne
    do tych, które podałem (ważne, aby były w pionie), ale w
    rozdzielczości pozwalającej uzyskać dobrą jakość po wydrukowaniu do
    formatu 13,x18?

    Pozdrawiam

    Mariusz

  • 2. Data: 2009-07-09 17:02:16
    Temat: Re: Pionowe zdjęcia do ram
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Mariusz napisał(a):

> [...]
    > do tych, które podałem (ważne, aby były w pionie), ale w
    > rozdzielczości pozwalającej uzyskać dobrą jakość po wydrukowaniu do

    Z Internetu ;) Odpal gogiela i wpisz "photo stock" lub też powiedz ile
    chcesz zapłacić za 1 zdjęcie bo ogród botaniczny mam za winklem więc coś
    mogę pstryknąć ;P

    j.