  • 11. Data: 2011-10-04 21:12:45
    Temat: Re: Dokonalem dzis obywateskiego (prawie) zatrzymania pijaka w samochodzie
    Od: lukz <l...@v...pl>

    W dniu 2011-10-04 16:53, gacek pisze:

    > Trochę inaczej byś pisał, jakby twoje zatrzymanie uznał za napad i dodał
    > gazu. Ja bym chciał jak najszybciej znaleźć się z dala od niego.
    >

    > gacek

    No i tak pewnie wiekszosc sobie myslala. A jakby tak wpieprzyl sie w
    nastepnej wiosce w dzieci na poboczu? Niewiele mialem do zaryzykowania,
    predkosc niewielka, a za nami sznurek tak na oko 20 aut (potencjalnych
    swiadkow)

  • 12. Data: 2011-10-07 09:43:46
    Od: Martin Fox <m...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 04 Oct 2011 21:12:45 +0200, lukz napisał(a):

> [...]
    > nastepnej wiosce w dzieci na poboczu? Niewiele mialem do zaryzykowania,
    > predkosc niewielka, a za nami sznurek tak na oko 20 aut (potencjalnych

    Ale ta "większość" nie marwi się o dzieci, tylko co swój lakier. Skoro już
    się oszczędności całego życia wydało na trabanta nie warto ryzykować.

    --
    Martin Fox