  • 1. Data: 2011-10-02 22:45:10
    Temat: Dokonalem dzis obywateskiego (prawie) zatrzymania pijaka w samochodzie
    Od: lukz <l...@v...pl>

    Wracam dzis sobie z niedzielnej wycieczki, jestem na drodze Bochnia -
    Klaj. Jedziemy sobie spokojnie peletonem, a tu nagle w polowie drogi
    jakies lekkie przytrzymanie. Na przedzie majaczy 30-40 km/h nowy bialy
    transit (rej. RST). Ludzie powoli go wyprzedzaja. W koncu dojezdzam na
    odleglosc 1 auta za nim. Patrze, a tu gosc jedzie jakosc dziwnie,
    pobocza zalicza. itp. No widac, ze nawalony. Dzwonie na 112, 997 nikt
    nie odbiera. Mysle sobie, nie nie, trzeba buca zatrzymac dopoki jeszcze
    wypadku nie spowodowal, i mu kluczyki w pole wypierolic. Wyprzedzam go,
    hamuje delkatnie i zmuszam do zatrzymania. W lusterku widze w kabinie
    dwoch zapitych roboli z minami: "Ale o co chodzi?" Wylatuje z auta, a tu
    o dziwo z naprzeciwka nadjechalo dwoch polcjantow na motórach i machaja,
    ze juz wiedza o co chodzi. Dalej to juz wiadomo, zajeli sie nimi.

    Pierwszy raz takie cos widzialem, wiec z stad moje lekkie poruszenie. W
    glowie mi sie po prostu nie miesci, jak mozna byc glupim, zeby w takim
    stanie jechac. Jak kierowce wyprosili z samochodu, to ledwie stal, i
    sprawial wrazenie jakby nie bardzo wiedzial co sie dzieje. Po drugie, w
    glowie mi sie nie miesci, ze dopiero ja pijaka zatrzymalem. Nie jechal
    raczej 100 metrow tylko sporo wiecej, a wszyscy go tylko wyprzedzali
    udajac ze nic sie nie dzieje.. Dobrze ze przynajmniej ktos zadzwonil na
    policje

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-10-02 22:46:58
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 02.10.2011 22:45, lukz pisze:
    > udajac ze nic sie nie dzieje.. Dobrze ze przynajmniej ktos zadzwonil na
    > policje

    Zaraz ci napisza, ze pewnie miales ojca w ORMO.

  • 3. Data: 2011-10-02 23:13:46
    Od: to <t...@x...abc>

    begin lukz

    > Pierwszy raz takie cos widzialem, wiec z stad moje lekkie poruszenie. W
    > glowie mi sie po prostu nie miesci, jak mozna byc glupim, zeby w takim
    > stanie jechac.

    Mnie to w ogóle nie dziwi. Większość jest ludzi jest dość głupia, a cześć
    iście kretyńska. Jeśli taki kretyn dodatkowo się napije, to staje się
    kretynem do kwadratu. I wtedy robi cokolwiek -- np. sobie gdzieś jedzie.

    PS. Znałem kiedyś gościa, który na każdej imprezie, jak sobie popił,
    jeździł po mieście dla rozrywki. Prawka chyba nigdy nie miał.

  • 4. Data: 2011-10-02 23:40:35
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-10-02 22:46, neoniusz pisze:

    > Zaraz ci napisza, ze pewnie miales ojca w ORMO.

    Pierwszy, który tak napisze był ZOMOwcem lub jest potomkiem takowego!

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 5. Data: 2011-10-02 23:54:52
    Od: "dremka" <d...@z...gazeta.pl>

    lukz napisal:

    > Wracam dzis sobie z niedzielnej wycieczki, jestem na drodze Bochnia -
    > Klaj. [...] Patrze, a tu gosc jedzie jakosc dziwnie,
    > pobocza zalicza. itp. No widac, ze nawalony.

    Swoja droga ten odcinek nie jest latwy - budowa A4, troche zakretow, lasek z
    drzewami tuz przy drodze, moglo naprawde byc nieciekawie...

    --
    dremka

  • 6. Data: 2011-10-03 01:00:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 02 Oct 2011 22:45:10 +0200, lukz napisał(a):
    > glowie mi sie nie miesci, ze dopiero ja pijaka zatrzymalem. Nie jechal
    > raczej 100 metrow tylko sporo wiecej, a wszyscy go tylko wyprzedzali
    > udajac ze nic sie nie dzieje..

    Jechal sobie chlop spokojnie, 30-40, zahaczajac o pobocze a nie o przeciwny
    pas, a ty co - ryzykowales rozbicie auta i kto by ci wyplacil odszkodowanie
    ? :-)

    A jeszcze policja spoleczenstwo przekonala, ze jak do mordobicia dojdzie,
    to nie wiadomo kogo oskarza :-)

    J.

  • 7. Data: 2011-10-03 22:41:54
    Od: lukz <l...@v...pl>

    W dniu 2011-10-03 01:00, J.F. pisze:

    > Jechal sobie chlop spokojnie, 30-40, zahaczajac o pobocze a nie o przeciwny
    > pas, a ty co - ryzykowales rozbicie auta i kto by ci wyplacil odszkodowanie
    > ? :-)

    Problem w tym, ze jak juz zlapal pobocze, to gibalo go w druga strone na
    ten wlasnie przeciwlegly pas ;)

    Odszkodowanie wyplacilby UFG ;)

  • 8. Data: 2011-10-04 00:20:47
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    neoniusz napisał:

    > Zaraz ci napisza, ze pewnie miales ojca w ORMO.

    Myślę, że nie napiszą ;)

    Ja miałem podobną akcję jakiś czas temu - tyle że w Krakowie - na
    Kobierzyńskiej - i nie robiłem obywatelskiego zatrzymania. Widziałem bardzo
    dziwnie jadącego gościa który, gdy zrównałem się z nim na skrzyżowaniu z
    Ruczaj, próbował pokazać mi fakulca. Zasłaniała go przerażona
    współpasażerka.
    Nawet nie zdążyłem sięgnąć po telefon. Wystarczyło tradycyjne stop na
    nadjeżdżający z przeciwka radiowóz.
    Cytując mojego byłego współlokatora, szofer był "zadupcony jak tralala" -
    wylazł z auta na czworaka :) Lepsza, wypasiona furka, godzina cirkaabałt
    osiemnasta, środek tygodnia.

    Pozdr.,

    Koziołek

    Ps. Jak tam sprawa ze znaczkiem? Dojechałeś gnoja?
    --
    www.przepraszamzacrossposta.blox.pl

  • 9. Data: 2011-10-04 16:53:19
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On 2011-10-02 22:45, lukz wrote:
> [...]
    > raczej 100 metrow tylko sporo wiecej, a wszyscy go tylko wyprzedzali
    > udajac ze nic sie nie dzieje.. Dobrze ze przynajmniej ktos zadzwonil na

    Trochę inaczej byś pisał, jakby twoje zatrzymanie uznał za napad i dodał
    gazu. Ja bym chciał jak najszybciej znaleźć się z dala od niego.

    gacek

  • 10. Data: 2011-10-04 20:38:30
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-04 16:53, gacek pisze:

    > Trochę inaczej byś pisał, jakby twoje zatrzymanie uznał za napad i dodał
    > gazu. Ja bym chciał jak najszybciej znaleźć się z dala od niego.

    Tchórz

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.