  • 1. Data: 2011-10-02 15:26:24
    Temat: Z zycia tira
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=GVVsVvsGAu0

    http://www.youtube.com/watch?v=cghR3TjHVZQ

    No i kto z was, inteligenciki, potrafi kilometr z przyczepa na wstecznym
    prosto pojechac ? :-P

    J.

  • 2. Data: 2011-10-02 15:41:59
    Temat: Re: Z zycia tira
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    > http://www.youtube.com/watch?v=GVVsVvsGAu0
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=cghR3TjHVZQ
    >
    > No i kto z was, inteligenciki, potrafi kilometr z przyczepa na wstecznym
    > prosto pojechac ? :-P

    A reverse lookup zone tez potrafi skonfigurowac? Bo wtedy bede pod
    wrazeniem... Kazdy powinien byc dobry, w tym, co robi zawodowo, ale
    niekoniecznie we wszystkim :-P

    --
    Axel

  • 3. Data: 2011-10-02 15:47:57
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-10-2011 15:26, J.F. pisze:

    > No i kto z was, inteligenciki, potrafi kilometr z przyczepa na wstecznym
    > prosto pojechac ? :-P

    Ja nie umiem obsługiwać tokarki, tzn. że jestem mniej inteligentny od
    tokarza?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 4. Data: 2011-10-02 16:31:06
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-10-02 15:26, J.F. pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=GVVsVvsGAu0
    > http://www.youtube.com/watch?v=cghR3TjHVZQ
    > No i kto z was, inteligenciki, potrafi kilometr z przyczepa na wstecznym
    > prosto pojechac ? :-P

    Masz film z takiego przejazdu? :P Ja kiedyś byłem pod wrażeniem
    jak pod Chipitę podjeżdżały ciężarówki po rogale i tymi naczepami
    wjeżdżały tyłem w bramy praktycznie co do centymetra.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana WY**00E :)

  • 5. Data: 2011-10-02 17:00:06
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ja nie umiem obsługiwać tokarki, tzn. że jestem mniej inteligentny od
    > tokarza?

    poza tym umówmy sie - ja tam cienia naczepy nie widze, a prowadzenie pojazdu
    do tyłu po prostej na odcinku 10m i na odcinku 500m nie jest aż tak wielkim
    wyczynem dla kogoś, kto robi to zawodowo.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 6. Data: 2011-10-02 17:04:54
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Ja nie umiem obsługiwać tokarki, tzn. że jestem mniej inteligentny od
    > tokarza?

    Dokładnie tak, a jeśli nie umiesz odetkać szamba, to jesteś głupszy od
    szambiarza!

  • 7. Data: 2011-10-02 17:27:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 02 Oct 2011 15:04:54 GMT, to napisał(a):
    > begin DoQ
    >
    > Dokładnie tak, a jeśli nie umiesz odetkać szamba, to jesteś głupszy od
    > szambiarza!

    Ja bym tam najpierw sprawdzil zarobki, moze i glupszy jestes od szambiarza,
    tokarza, spawacza :-)

    J.

  • 8. Data: 2011-10-02 17:34:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 2 Oct 2011 17:00:06 +0200, Kuba (aka cita) napisał(a):
    > poza tym umówmy sie - ja tam cienia naczepy nie widze, a prowadzenie pojazdu
    > do tyłu po prostej na odcinku 10m i na odcinku 500m nie jest aż tak wielkim
    > wyczynem dla kogoś, kto robi to zawodowo.

    Inteligencik z Ciebie :-)

    Ale cienie sa jednak dwa, tylko jakies podobnie krotkie .. czyli co -
    videomontaz czy holowanie ciagnika drugim ciagnikiem ?

    J.

  • 9. Data: 2011-10-02 18:05:39
    Od: "jack" <j...@v...pl>

> [...]

    > jak pod Chipitę podjeżdżały ciężarówki po rogale i tymi naczepami

    > wjeżdżały tyłem w bramy praktycznie co do centymetra.

    W brew pozorą jest to łatwiejsze niz osobówką.
    W iem bo jezdziłem tym i tym.Naprawde wole cofac zastawem 17metrowym niz
    osobówką z przyczepą.
    pozdro.jack
    ps.Fajna jazda zestawem szkoda ze tylko 90km/h mozna jechać.

  • 10. Data: 2011-10-02 18:49:56
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Inteligencik z Ciebie :-)
    >
    > Ale cienie sa jednak dwa, tylko jakies podobnie krotkie .. czyli co -
    > videomontaz czy holowanie ciagnika drugim ciagnikiem ?

    nie wiem co tam z tyłu ma, ale napewno nie naczepe ;)