  • 71. Data: 2011-12-13 08:16:15
    Temat: Re: Dojrzałem do rejestratora - jakieś sugestie?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 13 Dec 2011 08:05:45 +0100, Myjk napisał(a):
    > Mon, 12 Dec 2011 18:01:38 +0100, "Rafał \"SP\" Gil"
    >
    > Dla mnie to jedno i to samo. W ten sposób nie uzyska się sprawiedliwości
    > społecznej. Co najwyżej samozadowolenie z faktu, że ktoś inny dostał po
    > dupie (skoro Ty też od niego dostałeś).

    Uzyska sie sprawiedliwosc spoleczna. Najpierw policjanci zaczna jezdzic 50,
    potem zaczna lapac wszystkich ktorzy ich wyprzedzaja :-)

    J.

  • 72. Data: 2011-12-13 08:23:21
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-12-12 13:00, to pisze:

    > A policjanci z drogówki wystawiają sobie mandaty za własne wykroczenia
    > zanim staną z suszarą w krzakach?

    Już jeden cjant wystawił mandat sam sobie, żeby normę wyrobić :>

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 73. Data: 2011-12-13 09:34:16
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 13 Gru, 08:05, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:
    > To błędne koło, więc przypomnę
    > tylko, że policja powstała do "pilnowania" obywateli, a nie na odwrót.

    Ale wyglada, ze wracaja (a raczej nie skonczyly sie jeszcze dla nich)
    czasy komuny ;) , kiedy to "wladza" ma zawsze racje i prawo jej nie
    obowizazuje...
    Np. kwestia lamania PoRD przez nieoznakowane radiowozy - kilka razy
    juz komendant glowny (?) wystepowal z wniskiem o traktowanie ich z
    grubsza jak pojazdy uprzywilejowane i co? Nie jest to jakis blad
    legislacyjny, tylko NIE MA ZGODY na lamanie przepisow przez takie
    pojazdy.
    A co robo policja? Olewa to calkowicie, jesli ktos juz sie uprze i np.
    zada rowniez ukarania policjanta (ktory lamal dokladnie te same
    przepisy!), to jego przelozony z mrugnieciem oka daje mu puczenie i...
    kaze robic to samo...
    I pozniej sie dziwic, ze ludzi to wq...

    WS

  • 74. Data: 2011-12-13 09:47:38
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-12-12 19:16, ToMasz pisze:

    > PS tu jest wielu ludzi mających większą wiedzę na ten temat niż ja.
    > Dlaczego nie chcą nic sensownego napisać - niewiem

    Jest jeszcze nadzieja dla tej grupy.

    Dzięki i pozdrawiam.
    Z rad chętnie skorzystam.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 75. Data: 2011-12-13 10:01:08
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-12-12 19:04, p0li pisze:

    > mówisz masz :)
    >
    > http://www.dealextreme.com/p/aee-sd10-2mp-cmos-water
    proof-dvr-camcorder-w-tf-slot-0-6-lcd-105399

    To już lepiej kupić 808 #11 za ~25-30 funtów.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 76. Data: 2011-12-13 10:04:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Myjk,

    Tuesday, December 13, 2011, 8:05:45 AM, you wrote:

> [...]
    > dupie (skoro Ty też od niego dostałeś). To błędne koło, więc przypomnę
    > tylko, że policja powstała do "pilnowania" obywateli, a nie na odwrót.

    A ktoś Cie zapytał o zdanie, czy życzysz sobie tego pilnowania?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 77. Data: 2011-12-13 10:04:23
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    W dniu 12.12.2011 12:08, Myjk pisze:

    > http://www.youtube.com/watch?v=VSjcZb2wSqM
    > Masz tutaj 90 stopni. Da się odczytać?

    http://i.imgur.com/k65Nk.jpg

    Da sie.

  • 78. Data: 2011-12-13 10:10:41
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-12-12 19:10, Papkin wrote:

    > Umie ten soft wylaczyc ekran+podswietlanie (zalezy pewnie od hardware?)
    > tak by nie zuzywac swietlowki (chyba ze sa ledy) no ale tez oszczedzac
    > energie, nie razic mnie w nocy itd?

    Moze dzialac w tle, wiec telefon sobie sam gasi podswietlanie tak
    jak to robi na ekranie glownym.

    > W polaczeniu z ladowarka moze to byc fajne ALE ceny chinskich
    > nagrywaczek to nawet 20zł! (za modele mini cam 707 czy jakos tak) wiec w
    > 200zl mozna kupic cos sensownego i miec to w aucie na stale, np za
    > lusterkiem (trudno ukryc tam iphona czy jakiegos androida).

    Czy taka kamera umie nagrywac w petli, automatycznie wlaczac i wylaczac
    zapis i czy ma ekran tak abys bez zbednej kombinacji w kazdej
    sytuacji mogl np. pokazac drogowce, kto mial racje?

    > Pelna automatyzacja kluczem do wygody, zapomnisz tego wlaczyc (twoj
    > telefon) bo jade na 4minuty, bo zimno i mam rekawiczki itd a wtedt
    > bedzie bum i filmu nie ma :)

    Mozesz sobie ustawic eventy typu podlaczenie do car holdera, czy
    podlaczenie zasilacza, jeszcze inne triggery tez. A telefon sie
    ma przy sobie, wiec jesli sie juz ma uchwyt samochodowy to fon
    bedzie z reguly na wlasciwym miejscu i zdatny do nagrywania. Nie
    mowiac o tym, ze czesto-gesto potrafi zapewnic te umowne "HD" w
    odroznieniu od tanich kamer.

    --

    memento lorem ipsum

  • 79. Data: 2011-12-13 10:13:24
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    W dniu 12.12.2011 19:10, Papkin pisze:

    > Umie ten soft wylaczyc ekran+podswietlanie (zalezy pewnie od hardware?)
    > tak by nie zuzywac swietlowki (chyba ze sa ledy) no ale tez oszczedzac
    > energie, nie razic mnie w nocy itd?

    Nie wiem, ale dziwne by było jakby było inaczej. Taka specyfika Androida
    - odpalasz program w tle, blokujesz telefon i gaśnie. A programy działają.

  • 80. Data: 2011-12-13 10:27:16
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 13 Dec 2011 10:04:10 +0100, RoMan Mandziejewicz

    > A ktoś Cie zapytał o zdanie,
    > czy życzysz sobie tego pilnowania?

    Nie zadawaj takich podchwytliwych pytań, bo się peszę.

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3*