  • 1. Data: 2011-12-11 14:33:10
    Temat: a jesli trafisz w losia
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    czy inne zwierze - to sie nie zatrzymuj, szkoda czasu:

    http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,10784968,Zaden
    _weterynarz_nie_przyjechal_do_rannego_losia_.html

    J.

  • 2. Data: 2011-12-11 14:41:49
    Temat: Re: a jesli trafisz w losia
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-12-2011 14:33, J.F. pisze:
    > czy inne zwierze - to sie nie zatrzymuj, szkoda czasu:
    > http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,10784968,Zaden
    _weterynarz_nie_przyjechal_do_rannego_losia_.html

    Skoro minister rolnictwa wali w ... rogi weterynarzy, to oni też mają w
    dupie taką działalność...

    --
    Paweł

  • 3. Data: 2011-12-11 15:16:49
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    J.F. wrote:
    > czy inne zwierze - to sie nie zatrzymuj, szkoda czasu:
    >
    > http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,10784968,Zaden
    _weterynarz_nie_przyjechal_do_rannego_losia_.html

    Czytalem, przykre ale tu jest 100lat za ..... wiecie kim. W stanach jakis
    chujec dreczy zwierze to przyjezdza patrol policji ze spluwami pomocnymi w
    pacyfikacji i go przewozi wprost do paki a zwierze do lecznicy. SPCA to sie
    nazywa, w UK RSPCA ztcp.

    Przykre i czlowiek wcale nie brzmi dumnie jak to ktos madry kiedys powiedzial.
    Zobacz raport "czarno na bialym" o sposobach eliminacji bezpanskich psow na
    Ukrainie. A moze lepiej tego nie ogladac. Zreszta ludzie do ludzi nie lepsi.

  • 4. Data: 2011-12-11 15:33:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Dec 2011 15:16:49 +0100, Papkin napisał(a):
> [...]
    > chujec dreczy zwierze to przyjezdza patrol policji ze spluwami pomocnymi w
    > pacyfikacji i go przewozi wprost do paki

    Ale kogo przewozi w takim wypadku - weterynarza ?

    >a zwierze do lecznicy. SPCA to sie nazywa, w UK RSPCA ztcp.

    Ja sie tam zaloze ze USA czasami bedzie podobnie - nie mamy odpowiedniego
    pojazdu i co pan nam zrobi.
    Moze tylko ... skoro sa tam losie, to ktos na nie poluje, a upolowanego
    czyms wiezie. Latwiej o kogos z pickupem, latwiej o weterynarza od koni ..

    J.