  • 1. Data: 2011-12-12 12:49:25
    Temat: Obwodnica Torunia
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Witam
    Co pewien czas (raz na miesiac) jede z olsztyna do poznania.
    Czy obwodnica torunia jest bezplatna pomiedzy grebocinem a zjazdem na
    poznan? Jka jechalem ostatnio to bylo (bilet za zero zl), ale znajac
    nasze kochane panstwo moglo sie to zmienic.
    Czy jadac z poznania da sie z tej obwodnicy zjechac na grebocin? Pytam,
    bo wracajac z poznania na wlocie na obwodnice nie bylo "Olsztyn", wiec
    jechalem przez miasto.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 2. Data: 2011-12-12 13:04:29
    Temat: Re: Obwodnica Torunia
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2011-12-12 12:49, MarcinJM pisze:
> [...]
    > Czy jadac z poznania da sie z tej obwodnicy zjechac na grebocin? Pytam,
    > bo wracajac z poznania na wlocie na obwodnice nie bylo "Olsztyn", wiec

    Jest darmowa. Ale od któregoś stycznia trzeba będzie za fragment płacić.
    Jedziesz na Warszawę, później w Lubiczu sobie zjeżdżasz na Olsztyn.

  • 3. Data: 2011-12-12 13:22:00
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-12-12 13:04, Kamil 'Model' pisze:
    > Jest darmowa. Ale od któregoś stycznia trzeba będzie za fragment płacić.

    Jaki to koszt mniej wiecej?, bo na stronie autostrady nie bardzo wiem
    skad dokad wybrac, zeby sie obliczylo.
    Auto osobowe.

    > Jedziesz na Warszawę, później w Lubiczu sobie zjeżdżasz na Olsztyn.

    No wlasnie nie bylem pewien, czy w lubiczu da sie zjechac

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 4. Data: 2011-12-12 14:37:50
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2011-12-12 13:22, MarcinJM pisze:

    > Jaki to koszt mniej wiecej?, bo na stronie autostrady nie bardzo wiem
    > skad dokad wybrac, zeby sie obliczylo.
    > Auto osobowe.

    > No wlasnie nie bylem pewien, czy w lubiczu da sie zjechac

    Ile będzie płatna nie mam pojęcia. Niby cały czas walczą o to aby była
    darmowa (chociaż dla mieszkańców Torunia i okolic). Da się zjechać w
    Lubiczu od czasu otwarcia A1 z Torunia do Gdańska.

  • 5. Data: 2011-12-12 17:44:21
    Od: mk <m...@g...com>

    On 12 Gru, 13:37, Kamil 'Model' <k...@g...pl>
    wrote:
    >Da się zjechać w Lubiczu od czasu otwarcia A1 z Torunia do Gdańska.

    Tylko pamiętaj, że na głównym skrzyżowaniu w Lubiczu jest zakaz skrętu
    w lewo w kierunku, w którym chcesz jechać. Musisz przejechać przez to
    skrzyżowanie i po ok. 40-50m zawrócić.

  • 6. Data: 2011-12-12 19:24:15
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2011-12-12, Kamil 'Model' <k...@g...pl> wrote:

    > Ile będzie płatna nie mam pojęcia. Niby cały czas walczą o to aby była
    > darmowa (chociaż dla mieszkańców Torunia i okolic). Da się zjechać w
    > Lubiczu od czasu otwarcia A1 z Torunia do Gdańska.

    zero logiki. Ja bym walczył, zeby była bezplatna dla tranzytu przede
    wszystkim. W interesie mieszkancow wlasnie.

    A na Olsztyn nic nie oznaczyli i generalnie trzeba zjechac na 10
    wawa/torun i albo do lubicza albo wjechac do Torunia i tam w prawo 2x w
    kierunku na grębocin.

    Brak tego oznakowania sprawia, ze niektorzy jada dalej A1 Gdańsk bo
    mysla, ze skoro całe lata byl budowany wiadukt na skrzyzowaniu 15 i A1 to
    logiczne, zeby tam zrobic zjazd/wjazd. Niestety, mozna na A1 jedynie sie
    rzucic z wiaduktu z 15.

    --
    WildS

  • 7. Data: 2011-12-12 19:58:41
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 12 Dec 2011 14:37:50 +0100, Kamil 'Model'
    <k...@g...pl> wrote:

    >Ile będzie płatna nie mam pojęcia.

    OIDP, bo się pytałem gościa na bramce, 2 zł.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 8. Data: 2011-12-13 07:48:57
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2011-12-12 19:58, jerzu pisze:

    > OIDP, bo się pytałem gościa na bramce, 2 zł.

    Fajnie wiedzieć. Chociaż mało będę z niej korzystał. Częściej bym z niej
    korzystał gdyby zrobili wjazd/zjazd w Grabowcu. A tam jest tylko OUA i
    dupa...