  • 61. Data: 2011-12-12 18:10:06
    Temat: Re: Dojrzałem do rejestratora - jakieś sugestie?
    Od: Filip <q...@q...pl>

    Ten post kieruję do debili, którzy twierdzą że wideo rejestratory
    montują sobie ludzie, którym się nudzi i donoszą na policję..
    Po to się montuje kamery:
    http://www.youtube.com/watch?v=hzvD5RxrHbk&feature=r
    elated
    http://www.youtube.com/watch?v=s_14sxjnzC0&feature=r
    elated

  • 62. Data: 2011-12-12 18:48:30
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 12.12.2011 16:38, Waldek Godel pisze:
> [...]
    o-video-recorder-with-sd-card-slot-65396

    igital-video-recorder-with-sd-card-slot-82584

    > Pierwszy wygląda interesująco, drugi raczej odpycha (MJPEG)
    > Znalezienie naprawdę dobrej kamerki też nie będzie trywialne, zwłaszcza
    > dającej się zainstalować w miejscu pokrytym przez wycieraczki

    ej no co Wy? Jaja sobie robicie? Skoro to PAL nagrywa to jest to totalna
    kiszka!

    ToMasz

  • 63. Data: 2011-12-12 19:04:33
    Od: p0li <p...@a...WYTNIJ.pl>

    T->Dnia 2011-12-12 17:17:30 niejaki a...@g...pl napisał:
    > Idealne by było coś małego - ot tuba z obiektywem, wejściem na karty sd,
    > zasilanie i microusb.

    mówisz masz :)

    http://www.dealextreme.com/p/aee-sd10-2mp-cmos-water
    proof-dvr-camcorder-w-tf-slot-0-6-lcd-105399

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 64. Data: 2011-12-12 19:10:01
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > za free, bez reklam - moze nagrywac w petli, robic geotagging,
    > rejestrowac na filmie predkosc ;) oczywiscie tez uzywac w tle.
    > no i zachowywac nagranie po tapnieciu w ekran albo z uzyciem

    Umie ten soft wylaczyc ekran+podswietlanie (zalezy pewnie od hardware?) tak by
    nie zuzywac swietlowki (chyba ze sa ledy) no ale tez oszczedzac energie, nie
    razic mnie w nocy itd?

    W polaczeniu z ladowarka moze to byc fajne ALE ceny chinskich nagrywaczek to
    nawet 20zł! (za modele mini cam 707 czy jakos tak) wiec w 200zl mozna kupic cos
    sensownego i miec to w aucie na stale, np za lusterkiem (trudno ukryc tam
    iphona czy jakiegos androida).

    Pelna automatyzacja kluczem do wygody, zapomnisz tego wlaczyc (twoj telefon) bo
    jade na 4minuty, bo zimno i mam rekawiczki itd a wtedt bedzie bum i filmu nie
    ma :)

  • 65. Data: 2011-12-12 19:16:04
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 12.12.2011 10:39, WW pisze:
    > Witam
    >
    > Chcę zainstalować taki u siebie.
    > Na co powinienem zwrócić uwagę przy zakupie?
    nie kumam co tu się dzieje. W przeszłości wszyscy się chwalili kamerami,
    teraz sami teoretycy. nawet kamere PAL Ci chcą wcisnąć.
    Coś tu nie gra.
    Wracając do tematu sugestii. Kamera musi byc HD. Nie interpolowane,
    tylko normalne HD. Dzięki temu masz możliwość odczytania numerów z
    tablicy rejestracyjnej. Oczywiście nie przy prędkości 50km/h. ale w
    korku, masz szanse mieć czytelne tablice z 2 poprzedzających Cię aut.
    Niektórzy mówią ze musi być szerokokątna. ja tak nie twierdzę.
    oczywiście lepiej jest nagrać wszystko do okoła Ciebie, ale mnie to co
    widzę przed szybą przednią ( na nagraniu) wystarczy. nawet gdybym
    wiechał na ciemnozielonym, to łatwiej jest się ewentualnie wybronić -
    skoro kamera widziała zielone to ja - kierowca - też. a że mignęło na
    żółte jak miałem sygnalizator nad przednią szybą? co mnie to?
    Im kamera ma szerszy obiektyw tym wiecej zobaczysz, ale mniej szczegółów
    - wybierz sam, próbując nawet telefonem komórkowym - ile obejmie.
    Kamery do rejestracji trasy mają automatyczny start i stop - po
    przekręceniu stacyjki. Oczywiście kasują najstarsze nagrania po
    zapełnieniu karty. BArdzo przydatne funkcje ale niestety kosztowne.
    Gsp - moim zdaniem średnio potrzebny. Ślad zapisze, (jak byś nie
    wiedział gdzie jedziesz), prędkość zarejestruje (można ją potem
    zmodyfikować) - sam zdecyduj czy warto.
    W nocy - kiszka totalna. Wygląda to tak: w oświetlonym mieście, widzisz
    tylną rejestracje poprzednika. W szczerym polu, widzisz bardzo słabo
    ślady swoich reflektorów. Rowerzysta z lampą na dynamo, jest jednym
    czerwonym pikselem przelatującym przez ekran.

    Karta 16 giga zapełnia się w ciagu paru godzin, warto mieć 8, albo 16,
    bo kasowanie starszego pliku i rozpoczynanie nowego - ok sekunda straty.

    Próbki nagrań - na Youtube. Co kupić - trudno poradzić. na ebayu jest
    tego od groma. ja mogę polecić produkty ze słowem ambarella. Może nie
    tyle polecić, co poinformować że to jakaś tam firma w sensie produkcja,
    rozwój a nie tylko handel i nie kłamią podając rozdzielczości.
    ToMasz

    PS tu jest wielu ludzi mających większą wiedzę na ten temat niż ja.
    Dlaczego nie chcą nic sensownego napisać - niewiem

  • 66. Data: 2011-12-12 21:30:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Filip,

    > Ten post kieruję do debili, którzy twierdzą że wideo rejestratory
    > montują sobie ludzie, którym się nudzi i donoszą na policję..
> [...]

    Aaaaa, to trzeba było od razu, że Ty do Rosji sie wybierasz. Putina
    pozdrów.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 67. Data: 2011-12-13 07:45:40
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 12 Dec 2011 11:44:24 +0000 (UTC), AZ

    > Mam nadzieje, ze sumienie nie pozwala Ci
    > takim osobom sprzedac rejestratora? :P

    Niezbyt mam na to wpływ. :P Ale jak
    mam możliwość, to dyskutuję o tym. ;P

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3*

  • 68. Data: 2011-12-13 08:05:45
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 12 Dec 2011 18:01:38 +0100, "Rafał \"SP\" Gil"

    > Podpierdalać innych a podpierdalać policję (najlepiej drogową)
    > to dwie różne rzeczy.

    Dla mnie to jedno i to samo. W ten sposób nie uzyska się sprawiedliwości
    społecznej. Co najwyżej samozadowolenie z faktu, że ktoś inny dostał po
    dupie (skoro Ty też od niego dostałeś). To błędne koło, więc przypomnę
    tylko, że policja powstała do "pilnowania" obywateli, a nie na odwrót.

  • 69. Data: 2011-12-13 08:08:04
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 12 Dec 2011 12:42:19 +0100, a...@g...pl

    > Czyli jednak dobrze piszę, że nie ma sensownego rejestratora obecnie, uhh.

    Wszystko zależy od punktu siedzenia. _Mnie_ jakość nie zadowala, dla innych
    jest zadowalająca, dla kolejnych jest wręcz wyśmienita (tak twierdził
    człowiek, który testował tę kamerę w ramach "kampani").

  • 70. Data: 2011-12-13 08:11:37
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 12 Dec 2011 16:27:28 +0100, p0li

    > [ciah linki]
    > smacznego ;)

    Ale przecież to nadaje w PAL/NTSC, a więc jakość VGA.