  • 101. Data: 2011-12-15 14:15:49
    Temat: Re: Dojrzałem do rejestratora - jakieś sugestie?
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-12-15, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > Że też każdy po tak krótkim czasie uważa, że ma receptę na poprawę
    > grupy, która istnieje już tyle lat i przeżyła naprawdę gorsze flame
    > wars niż te obecne, przynudne zagryweczki.

    :)

    > Kiedyś było tu 1000 (słownie: tysiąc) postów dziennie. I jakoś daliśmy
    > radę.

    I to nie był jeden wyjątkowy dzień.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 102. Data: 2011-12-15 14:32:33
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-15, WW <w...@v...pl> wrote:

    > Naprawdę nie wolał byś rzetelnych informacji z wyciętym tym całym bełkotem?
    > Czy nie lepiej czytało by się kilka postów tych, co mają coś do powiedzenia?

    No ale masz pole do popisu, samo sie moderowac nie bedzie. To odroznia
    usenet (a dokladniej niemoderowane grupy) od roznorakich for, ze kazdy
    moze miec wlasne zdanie ktore nie musi zgadzac sie z widzimisie admina.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 103. Data: 2011-12-15 15:24:06
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 13 Dec 2011 10:46:24 +0100, RoMan Mandziejewicz

    > Pytanie było retoryczne i miało zmusić do myślenia.

    Udało się? :P

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3*

  • 104. Data: 2011-12-15 15:50:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WW" napisał w wiadomości
    >Naprawdę nie wolał byś rzetelnych informacji z wyciętym tym całym
    >bełkotem?
    >Czy nie lepiej czytało by się kilka postów tych, co mają coś do
    >powiedzenia?

    No wiesz, moderowana jest p.s.historia ... przez poltora miesiaca nie
    bylo zadnego postu.

    Ale widac cos drgnelo i teraz wyrabiaja norme :-)

    J.

  • 105. Data: 2011-12-15 16:15:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Myjk,

    > Udało się? :P

    Pewności nie mam, ale mam nadzięję, że tak. ;P

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 106. Data: 2011-12-15 16:16:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F,

    > No wiesz, moderowana jest p.s.historia ... przez poltora miesiaca nie
    > bylo zadnego postu.
    > Ale widac cos drgnelo i teraz wyrabiaja norme :-)

    E, tam - to rocznica, zaraz zgaśnie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 107. Data: 2011-12-16 00:58:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 12 Dec 2011, AZ wrote:

    > Zartujesz? Teraz wszyscy uzywaja Google Translate.

    Nie wiem czy żartuje, ale jak ktos chce nakopać sprzedawcy "bo coś"
    (niekoniecznie zwiazane z danym towarem), to naslanie kontrolerów
    ktorzy przyczepia sie "braku instrukcji w jezyku polskim" jest
    jedną z drog.
    A to, ze zostanie ukaranych 0,004% popelniajacych dane wykroczenie
    przeciez niczym dziwnym nie jest - statystyka np. karania za
    przekroczenie predkosci tez inaczej nie wyglada :P

    pzdr, Gotfryd

  • 108. Data: 2011-12-17 15:40:17
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 15 Dec 2011 16:15:34 +0100, RoMan Mandziejewicz

    Zatem jak brzmi Twoja odpowiedź?

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 109. Data: 2011-12-17 15:53:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Myjk,

    Saturday, December 17, 2011, 3:40:17 PM, you wrote:

    > Zatem jak brzmi Twoja odpowiedź?

    Odpowiedziałem już.

    --
    Best regards,