  • 51. Data: 2011-12-12 16:27:28
    Temat: Re: Dojrzałem do rejestratora - jakieś sugestie?
    Od: p0li <p...@a...WYTNIJ.pl>

    T->Dnia 2011-12-12 15:29:01 niejaki AZ napisał:
    > Na danych GPS-a mi nie zalezy, chodzi o dowod w ewentualnym sporze przy
    > kolizji. Popatrze, dzieki.

    rassss
    http://www.dealextreme.com/p/2-channel-mini-dvr-audi
    o-video-recorder-with-sd-card-slot-65396

    dwasss
    http://www.dealextreme.com/p/md007-g-1-ch-mini-dvr-d
    igital-video-recorder-with-sd-card-slot-82584

    kamerki tu:
    http://www.dealextreme.com/c/rearview-mirrors-camera
    s-715?page=1&pagesize=100&pagesort=relevance

    smacznego ;)

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 52. Data: 2011-12-12 16:38:26
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 12 Dec 2011 16:27:28 +0100, p0li napisał(a):

> [...]
    >
    > dwasss
    > http://www.dealextreme.com/p/md007-g-1-ch-mini-dvr-d
    igital-video-recorder-with-sd-card-slot-82584

    Pierwszy wygląda interesująco, drugi raczej odpycha (MJPEG)
    Znalezienie naprawdę dobrej kamerki też nie będzie trywialne, zwłaszcza
    dającej się zainstalować w miejscu pokrytym przez wycieraczki

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Udzial Androida sie kurczy kosztem iOSa na rynku smartphonów" - Paweł

  • 53. Data: 2011-12-12 16:55:40
    Od: p0li <p...@a...WYTNIJ.pl>

    T->Dnia 2011-12-12 16:38:26 niejaki Waldek Godel napisał:
    > dającej się zainstalować w miejscu pokrytym przez wycieraczki

    w motorze?

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 54. Data: 2011-12-12 16:56:38
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-12-12 15:21, p0li wrote:

    > w sumie nie jest to typowy rejestrator ale powyższe wymagania spelnia nokia
    > n8 + darmowy programik
    > pieknie nagrywa filmy w hd (720) do tego dopisuje czas, datę, położenie,
    > prędkość, wysokość, można ustawić pętlę, długość plików video, start
    > automatyczny lub ręczny itd
    > no i nie kusi złodzieja bo telefon zabiera się ze sobą

    Cos podobnego jest na sluchawki z Androidem - Dailyroads Voyager
    https://market.android.com/details?id=com.dailyroads
    .v&hl=pl

    za free, bez reklam - moze nagrywac w petli, robic geotagging,
    rejestrowac na filmie predkosc ;) oczywiscie tez uzywac w tle.
    no i zachowywac nagranie po tapnieciu w ekran albo z uzyciem
    akcelerometru - mozna ustawic ze przy wstrzasie (kolizja)
    zachowa nagranie. Jakosc nagrania wlasciwie zalezy juz tylko
    od tego jakie mozliwosci optyczne zapewnia dany telefon. Na
    YT jest sporo przykladowych wrzutek
    http://www.youtube.com/watch?v=2RgaxoOayAM

    --

    memento lorem ipsum

  • 55. Data: 2011-12-12 17:07:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 12 Dec 2011 16:55:40 +0100, p0li napisał(a):

    > w motorze?

    O widzisz, ja gupia cipa nie doczytałem. Ale sytuacji nie zmienia - jak
    pojedzie w deszczu to tylko kolorowe plamy nagra. Tak, wiem, że motor w
    deszczu jest jakby mniej popularny, niemniej jednak wielu jeździ. Albo
    czasem jeździ bo musi

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Szkoda ze zaden windows mobile nie odtworzy zdjecia z cyfrowki ... - Paweł

  • 56. Data: 2011-12-12 17:08:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-12, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

> [...]
    > pojedzie w deszczu to tylko kolorowe plamy nagra. Tak, wiem, że motor w
    > deszczu jest jakby mniej popularny, niemniej jednak wielu jeździ. Albo

    To nie chodzi o nagranie a o sprzet.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 57. Data: 2011-12-12 17:17:30
    Od: a...@g...pl

    p0li wrote:

    > no i nie kusi złodzieja bo telefon zabiera się ze sobą

    To dla mnie dyskwalifikuje sprzęt. Nie mam ochoty taskać i co chwilę
    instalować kolejnego elementu. Powinno się dać odpalić i zapomnieć.

    Idealne by było coś małego - ot tuba z obiektywem, wejściem na karty sd,
    zasilanie i microusb.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 58. Data: 2011-12-12 18:01:38
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-12-12 12:41, Myjk pisze:

    > Niestety coraz częściej spotykam ludzi, którzy chcą rejestrator tylko po
    > to, żeby podpierdalać innych. Jak się ich jednak zapytać, czy swoje
    > wykroczenia też tak żywiołowo będą słać na komisariat, to nagle milkną.

    Podpierdalać innych a podpierdalać policję (najlepiej drogową)
    to dwie różne rzeczy.

    Stoisz w krzakach huju i dajesz mi 500 zeta za przekroczenie o
    30 km/h - a sam poginasz w zabudowanym 100 ? :)

  • 59. Data: 2011-12-12 18:04:57
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 12 Dec 2011 15:38:26 +0000, w <1mg3sarp1i9pw$.dlg@lepper.institute.com>,
    Waldek Godel <n...@o...info> napisał(-a):

    o-video-recorder-with-sd-card-slot-65396

    igital-video-recorder-with-sd-card-slot-82584

    > Pierwszy wygląda interesująco, drugi raczej odpycha (MJPEG)

    Zależy jaką jakość nagrania oferuje pierwszy.
    W końcu nie długość nagrania jest najważniejsza (tylko ostatnie XX minut).

  • 60. Data: 2011-12-12 18:06:25

    Mon, 12 Dec 2011 15:40:51 +0100, w <jc53pj$gpg$1@node2.news.atman.pl>, WW
    <w...@v...pl> napisał(-a):

    > I tu właśnie się dziwie. Mamy w samochodach stacje multimedialne z
    > muzyką GPS, DVD, wejściem na kamerę cofania, z Windows, itd.
    > Dlaczego nie ma do nich kamer do rejestracji drogi przed nami, tylnych i
    > bocznych do cofania i parkowania jako jednolity, spójny system?

    Tak? To pokaż mi radio-gps DIN1 z WinCE :].