  • 21. Data: 2017-11-07 22:29:30
    Temat: Re: Dodatkowe zabezpieczenie felg malowanych proszkowo
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 7 listopada 2017 21:33:28 UTC+1 użytkownik p0li napisał:

    > alu są miekkie i po pół roku cały lakier jest spękany i odłazi - testowane
    > osobiście :(

    Przetestuj tam, gdzie potrafią to zrobić porządnie. 3 lata po renowacji felg i zdarza
    się, że w warsztatach pytają się, gdzie robiłem felgi. Inna sprawa, że gościu robi
    felgi dla połowy warsztatów w Łodzi...

  • 22. Data: 2017-11-08 10:56:38
    Od: Klementyna Paluch-Rogalska <k...@d...pl>

    In article <1j1wmg2n1m2ym$.dlg@p0li.z.dialoga>, p...@t...net says...

    > alu? proszkowo? wyrzucone pieniądze

    Moje maja 9 i fabrycznie były malowane proszkowo. Nic nie spękało, tylko
    przytarłam o kamień stojący pomiędzy krawężnikiem a kołem (a pozostałe po
    prostu trochę porysowane).

    --
    Klementynka