  • 1. Data: 2017-11-01 22:19:07
    Temat: Drogi coraz lepsze
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    taka refleksja mnie naszla.
    Swiateczna trasa Wroclaw-Belchatow, ok 190km.
    Kiedys - 3h.
    Dzis 1:40

    Doczekalem :-)

    J.

  • 2. Data: 2017-11-01 23:32:59
    Temat: Re: Drogi coraz lepsze
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2017-11-01 o 22:19, J.F. pisze:
    > taka refleksja mnie naszla.
    > Swiateczna trasa Wroclaw-Belchatow, ok 190km.
    > Kiedys - 3h.
    > Dzis 1:40
    >
    > Doczekalem :-)

    Albo "religijność" coraz mniejsza...

    --
    MN

  • 3. Data: 2017-11-02 01:31:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Chyba religijnosc mniejsza. Na cmentarzu szalu z frekwencja nie bylo. Przy okazji na
    nowym grobie byla tabliczka. Pani nazywala sie Malolepsza i zyla 94 lata. Wcale taka
    malo lepsza nie byla.

  • 4. Data: 2017-11-02 02:36:20
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Zenek Kapelinder pisze tak:

    > Chyba religijnosc mniejsza. Na cmentarzu szalu z frekwencja nie
    > bylo. Przy okazji na nowym grobie byla tabliczka. Pani nazywala
    > sie Malolepsza i zyla 94 lata. Wcale taka malo lepsza nie byla.

    A no właśnie bo ja dziś w robocie. Jak tam na cmentarzach? Nadal rewia
    mody? Białe kozaki? Było zimno? Były karakuły? Plumkali w tetris nad
    grobami?

    Widzę, że w mojej wiosce korek standardzik.

    http://olsztyn.wm.pl/102399-475171,Olsztynianie-tlum
    nie-odwiedzaja-
    groby-Duze-utrudnienia-przy-dojazdach-na-cmentarze,2
    777182.html

    http://tinyurl.com/y8l9eejz

    --
    Piter

    Mind the gap

  • 5. Data: 2017-11-02 07:56:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 1 Nov 2017 17:31:35 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):

    > Chyba religijnosc mniejsza. Na cmentarzu szalu z frekwencja nie bylo.

    Moze i nie bylo, ale kazdy grob zniczami obstawiony.
    Ilez to CO2 wyemitowano, ile paliwa przepalono .. a ile paliwa
    przepalono w samochodach.

    W tym przypadku jednak nowe drogi pomogly, dk8 zamienila sie w S8.

    >Przy okazji na nowym grobie byla tabliczka. Pani nazywala sie Malolepsza i zyla 94
    lata. Wcale taka malo lepsza nie byla.

    No coz, tam ksiadz cmentarz poszerzyl, i w nowej alejce - sporo
    mlodych ludzi lezy. Wypadki drogowe ?

    J.

  • 6. Data: 2017-11-02 08:09:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 2 Nov 2017 09:04:04 +0100, abn140 napisał(a):

    > rak, chemia i cukier w zarciu.

    Ale mlodych po 20-30 lat, nie po 50-60 lat :-)

    J.

  • 7. Data: 2017-11-02 08:26:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 listopada 2017 07:56:26 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > No coz, tam ksiadz cmentarz poszerzyl, i w nowej alejce - sporo
    > mlodych ludzi lezy. Wypadki drogowe ?

    To samo zauwazamy od jakiegoś czasu u nas. Dużó młodych tka w okolicach 20lat.
    A że miasteczko małe to i się zna perawie wszystkich.
    Tak z grubsza 2/3 to samobójstwa, pod pociąg się żucaja, wieeszaja itp. Problemy z
    hazardem(jednoręcy bandyci na każdym rogu) i dopalacze. Reszta to choroby(rak) i
    wypadki komunikacyjne.

  • 8. Data: 2017-11-02 08:29:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 listopada 2017 08:26:57 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Tak z grubsza 2/3 to samobójstwa, pod pociąg się żucaja,
    rzucają;)

  • 9. Data: 2017-11-02 09:04:04
    Od: "abn140" <a...@g...com>

  • 10. Data: 2017-11-02 10:02:53
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-11-02 o 09:04, abn140 pisze:

    > rak, chemia i cukier w zarciu.

    I diezel pierdzący w płuca.