  • 21. Data: 2013-04-07 13:26:19
    Temat: Re: Dobry zasilacz
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 07.04.2013 12:40, Marek pisze:

    > A co do reszty: to oba monitory Dell zużywają 130W łącznie. Jeśli
    > miałbym "wieżę" policzyć to plus 700 - 800W (nie pamiętam dokładnie -

    ILE???

    Co ty masz, jakiś zestaw estradowy? ;->

  • 22. Data: 2013-04-07 16:39:56
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-04-07 13:26, Andrzej Lawa pisze:

    > ILE???
    >
    > Co ty masz, jakiś zestaw estradowy? ;->

    Nie, ale audiofilski. Sprzęt estradowy rzadko aż tyle ciągnie, choć
    zdarza się, że i dużo więcej. Tam są inne wymagania: ma hałasować a nie
    brzmieć.

    Marek

  • 23. Data: 2013-04-07 20:25:23
    Od: Kosu <K...@n...com>

    On 2013-04-07, Marek <p...@s...com> wrote:
    > Nie, ale audiofilski. Sprzęt estradowy rzadko aż tyle ciągnie, choć
    > zdarza się, że i dużo więcej. Tam są inne wymagania: ma hałasować a nie
    > brzmieć.

    Jakość nie pochłania dużo energii. Pochłania ją natężenie dźwięku...
    [ No chyba że audiofilsko pozłociłeś sobie wszystkie końcówki i masz
    przez to takie straty :P ]

    Mogę zrozumieć tę sytuację, jeśli masz duży dom na pustkowiu
    i nagłaśniasz sobie wszystkie pomieszczenia.

    Jeśli mieszkasz w bloku albo masz kogoś blisko za płotem, to nie
    bardzo sobie wyobrażam te kilkaset Watów. Ja mam 2 kolumny po 60W.
    Kilka razy sprawdzałem jak brzmią rozkręcone na maxa. Po pierwsze:
    słabo. Po drugie: po 3 minutach rozbolała mnie głowa. Po trzecie:
    po tygodniu zabiliby mnie sąsiedzi - jak nie z mojego, to z któregoś
    z sąsiednich bloków...

    pozdrawiam,
    Kosu

  • 24. Data: 2013-04-07 20:47:01
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    W dniu 2013-04-07 12:48, Marek pisze:

    > Wolnoobrotowy duży wolnoobrotowy wiatrak zasysa dużo mniej syfu. W
    > jednym z komputerów używam BQ od lat i nic się nie dzieje. Nawet nie
    > grzeje się zauważalnie - powietrze nawet letnie nie jest. Zamiast
    > zmieniać zasilacze zrób to raz a dobrze - jak sugerowałem.
    > Zabezpieczenia przepięciowe / zwarciowe itp BQ też mają solidne.
    > Będziesz zadowolony.

    Dzieki, poszukam. Skoro tak zachwalasz, to moze sie nie przejade na tym.
    Amacroxa tez kupilem ze 4 lata temu dzieki poleceniu (chyba nawet na tej
    grupie) i nie zaluje, bo oba dzialaja bez zarzutu. Jedynie te
    wentylatory. W jednym zdechl, w drugim tez rzezi, wiec pewnie niedlugo
    pociagnie.

    > Ponadto dobrze jest komputer trzymać nie na podłodze. Mniej kurzu załapie.

    Wiem, ale niestety maly pokoj uniemozliwia wieksze kombinacje. Musi stac
    na podlodze. I niestety kurzu tam jest niemalo, chociaz staram sie
    odkurzac :)

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 25. Data: 2013-04-07 20:48:13
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Sun, 07 Apr 2013 12:40:26 +0200, Marek napisał(a):

    > Jeśli miałbym "wieżę" policzyć to plus 700 - 800W (nie pamiętam dokładnie -
    > kiedyś to mierzyłem).

    Moze mierzyles razem z czajnikiem w obwodzie?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 26. Data: 2013-04-07 20:48:41
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    W dniu 2013-04-07 12:38, Mr. Misio pisze:

    > eee, to juz zanim wyrzucisz, rozkrec, rozerwij, zniszcz ;)
    >
    > w imie nauki :D
    >
    > moze sie okazac, ze siłą potrafisz i bedziesz mial zapasowy.
    >
    > albo pchnij na allegro czy tablice za grosze, sa ludzie co potrafia
    > wymienic sobie lub lubia niszczyc...

    Myslalem o tym. Ale zanim to zrobie to najpierw kupie nowy, bo zostane
    bez komputera ;)

  • 27. Data: 2013-04-07 20:49:13
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    W dniu 2013-04-07 20:48, R.e.m.e.K pisze:

    > Moze mierzyles razem z czajnikiem w obwodzie?

    Czajnik zwykle ma ze 2KW, wiec moze predzej z suszarka ;)

  • 28. Data: 2013-04-07 22:02:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.04.2013 16:39, Marek pisze:

    > Nie, ale audiofilski.

    No to chyba taki "audiofilski" z grzałkami dla kabli ;->

    Ewentualnie na samych lampach, to moooooże.

  • 29. Data: 2013-04-07 22:02:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.04.2013 20:25, Kosu pisze:

    > Jakość nie pochłania dużo energii. Pochłania ją natężenie dźwięku...
    > [ No chyba że audiofilsko pozłociłeś sobie wszystkie końcówki i masz
    > przez to takie straty :P ]

    Albo ma w 100% lampowy i jeszcze kable sobie audiofilsko grzeje ;->

  • 30. Data: 2013-04-07 22:20:09
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Sun, 07 Apr 2013 20:49:13 +0200, GAD Zombie napisał(a):

    > Czajnik zwykle ma ze 2KW, wiec moze predzej z suszarka ;)

    Moj ma 900W, a suszarka zony 1500W, wiec... hmmm... wszak chodzilo o blad
    metodyki pomiaru ;-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K