  • 1. Data: 2013-04-03 18:29:43
    Temat: Router do domu poszukiwany
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    Witam

    Zepsul mi sie router w domu. Chcialbym kupic nowy, ale w tym temacie
    jestem dosc zielony i przydalaby sie pomoc. Glownie chodzi mi o to, by:
    - mial 4 gniazda na komputer + wan
    - mial wifi z przyzwoita predkoscia, na potrzeby mieszkania
    - mial latwa konfiguracje, bo nie jestem specem niestety
    - nie byl zbyt drogi
    - byl dobrej jakosci i nie zepsul sie, jak jego poprzednik.
    Fajnie by bylo, gdyby byl to ktorys z routerow w ponizszym sklepie, bo
    ma dobry asortyment i w miare dobre ceny, wiec z niego korzystam:
    http://www.alsen.pl/komputery,k1/sieci-bezprzewodowe
    ,k287/

    Nie bardzo wiem nawet czym sie roznia od siebie routery w tym sklepie. W
    domu mam zwykle lacze stale, kabel od providera. Zadnych tam netii, czy
    neostrady. Zwykla siec.

    Bede wdzieczny za sugestie :)

    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/
    http://gry-samochodowe.gad.art.pl/

  • 2. Data: 2013-04-03 18:47:35
    Temat: Re: Router do domu poszukiwany
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-04-03 18:29, GAD Zombie pisze:
    > Fajnie by bylo, gdyby byl to ktorys z routerow w ponizszym sklepie, bo
    > ma dobry asortyment i w miare dobre ceny, wiec z niego korzystam:
> [...]
    Kup sobie ten i powinieneś być dłuższy czas zadowolony:
    http://www.alsen.pl/komputery,k1/sieci-bezprzewodowe
    ,k287/routery-xdls,l288/tp-link-wr1043nd-router-xdsl
    -wifi-n300-2-4ghz-1x1gb-wan-4x1gb-lan-1xusb-ps-hdd-3
    x3dbi-sma,p62271.html

    > Nie bardzo wiem nawet czym sie roznia od siebie routery w tym sklepie.
    Parametrami, a co z tego wynika, także ceną :->

    Maciek

  • 3. Data: 2013-04-03 19:27:03
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup
    > Kup sobie ten i powinieneś być dłuższy czas zadowolony:
    > http://www.alsen.pl/komputery,k1/sieci-bezprzewodowe
    ,k287/routery-xdls,l288/tp-link-wr1043nd-router-xdsl
    -wifi-n300-2-4ghz...

    Tydzień temu zmieniłem z 1043ND na 4300.
    Nie dość, że jest 3x3 na 2,4 i 5,2 GHz, ma znacznie więcej ramu i mocniejszy CPU
    to ma dwa porty USB (szkoda, że tylko 2.0). Ma taki sam zasilacz jak stary, to
    nie musiałem przerabiać swojego UPS'a. :)

  • 4. Data: 2013-04-03 21:48:55
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-04-03 19:27, qwerty pisze:
> [...]
    > to ma dwa porty USB (szkoda, że tylko 2.0). Ma taki sam zasilacz jak stary, to
    > nie musiałem przerabiać swojego UPS'a. :)
    A to już niech sobie watkotwórca wybierze - może przyda mu się 5GHz i
    2xUSB :-)

    Maciek

  • 5. Data: 2013-04-03 21:58:30
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    W dniu 2013-04-03 21:48, Maciek pisze:
    > A to już niech sobie watkotwórca wybierze - może przyda mu się 5GHz i
    > 2xUSB :-)

    Ja nie mam duzych wymagan. Chce, zeby to bylo niedrogie, ale sprawne.
    Nie szajs, ktory sie rozleci niedlugo lub bedzie marnie dzialal. Juz dwa
    routery mi padly i chcialbym cos porzadnego, ale tez nie chce wydawac
    nie wiem ile na router do zastosowan domowych.

  • 6. Data: 2013-04-03 22:28:44
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-04-03 21:58, GAD Zombie pisze:
> [...]
    > routery mi padly i chcialbym cos porzadnego, ale tez nie chce wydawac
    > nie wiem ile na router do zastosowan domowych.
    A można wiedzieć, co to znaczy "padły"? Pytam, bo przez moje ręce
    przeszło "kilka" routerów i przypadków padnięcia "ot tak" nie pamiętam.

    Maciek

  • 7. Data: 2013-04-03 23:16:27
    Od: "Mariusz" <(tegotuniema)marila@poczta.onet.pl>

    znowu "lokowanie"...
    reklama. bezczelna.

    Mariusz

  • 8. Data: 2013-04-04 02:49:33
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Mariusz pisze tak:

    > znowu "lokowanie"...
    > reklama. bezczelna.

    przecież 99.99% z tu obecnych nie poleci tam zaraz coś kupić.

    --
    Piotr

  • 9. Data: 2013-04-04 09:18:22
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    W dniu 2013-04-03 23:16, Mariusz pisze:
    > znowu "lokowanie"...
    > reklama. bezczelna.
    >
    > Mariusz

    Smieszny jestes

  • 10. Data: 2013-04-04 09:24:15
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    W dniu 2013-04-03 22:28, Maciek pisze:
    > A można wiedzieć, co to znaczy "padły"? Pytam, bo przez moje ręce
    > przeszło "kilka" routerów i przypadków padnięcia "ot tak" nie pamiętam.

    Byc moze dowalilem im swoim zwyczajem wylaczania ich na noc, trudno
    powiedziec. Pierwszy (nie pamietam juz niestety modelu) zdechl po
    jakichs 2 latach uzywania. Wlaczal sie coraz dluzej, tzn po wlaczeniu
    migal lampka od poweru, ale nie dzialal. Trzeba bylo go wylaczac i
    wlaczac az "zaskoczyl". Potem ten czas startu sie wydluzal az w koncu
    nie odpalil sie juz w ogole. Wywalilem go. Kupilem obecny Planet. Tego
    mam z 5 lat juz. Ostatnio miewa podobne objawy jak poprzedni, tzn
    wlaczam do pradu i nie dziala. Trzeba wylaczyc i wlaczyc jeszcze raz. Do
    tego doszedl inny problem. Troche mniej dla mnie zrozumialy, ale tak
    jakby router powodowal bledy w danych, ktore przesyla. W efekcie czesto
    zdarza sie, ze sciagane wieksze pliki z roznych serwerow sa przerywane w
    czasie sciagania i trzeba ciagnac od nowa. Sprawdzilem ten efekt na 3
    roznych komputerach za tym routerem i wszedzie to samo. Wlaczylem wiec
    komputer bez routera do sieci i dziala bez problemow. Czyli to na pewno
    on cos robi. Taki problem mam juz ze 2 tygodnie i nie wyglada na to,
    zeby sie poprawialo.
    Dlatego postanowilem kupic nowy i sie nad tym nie rozwodzic.
    Szczegolnie, ze mam bez wifi, a teraz by mi sie przydalo, wiec akurat
    dobry moment na zmiane.