  • 1. Data: 2013-04-03 23:44:24
    Temat: Wskaźnik myszy na ekranie szaleje.
    Od: s...@g...com

    Pacjent Sony Vaio z myszą przewodową bez baterii.
    Byłem dzisiaj w bibliotece (trochę ciszy potrzebowałem) i w pewnym momencie komputer
    sam zaczął się rządzić. Zaznacząć przeskakiwać w oknach itd.
    Odłączyłem mysz nadal to samo.
    Restart to samo.

    Wracam do domu od 4 godzin siedze i nic się nie dzieje.
    Co robić?

  • 2. Data: 2013-04-03 23:46:53
    Temat: Re: Wskaźnik myszy na ekranie szaleje.
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik s...@g...com napisał:
> [...]
    > Odłączyłem mysz nadal to samo.
    > Restart to samo.
    >

    > Wracam do domu od 4 godzin siedze i nic się nie dzieje.

    A pomyslales, ze ktos moze mial cos radiowego i dlatego ci zaczelo
    skakac w miejscu publicznym, a domu nie chce? :)

  • 3. Data: 2013-04-04 00:10:55
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-04-03 23:46, Mr. Misio pisze:

    > A pomyslales, ze ktos moze mial cos radiowego i dlatego ci zaczelo
    > skakac w miejscu publicznym, a domu nie chce? :)

    A przeczytałeś dwukrotnie? Mysz na kablu.
    Obstawiam touchpad. Jak się znowu zacznie dziać, to go wyłącz.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 4. Data: 2013-04-04 01:00:27
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik $heikh el $hah napisał:

    > A przeczytałeś dwukrotnie? Mysz na kablu.

    Bez baterii. Widziales mysz przewodowa z baterią? :)

    Zalozylem wiec "bezprzewodowa bez baterii"

    > Obstawiam touchpad. Jak się znowu zacznie dziać, to go wyłącz.

    W niektorych laptokach, gdy zrobi im sie za cieplo, to szaleje touchpad.

  • 5. Data: 2013-04-04 01:11:26
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-04-04 01:00, Mr. Misio pisze:
    > Bez baterii. Widziales mysz przewodowa z baterią? :)

    Nie widziałem, ale podejrzewam, że istnieje taka, która działa i na
    kablu i bezprzewodowo (radio, bt), choć też mnie to zdziwiło, ale jak na
    kablu, to na kablu. :)

    > Zalozylem wiec "bezprzewodowa bez baterii"

    Taka by chyba nie działała. :]

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 6. Data: 2013-04-04 08:29:34
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Thu, 04 Apr 2013 01:11:26 +0200, $heikh el $hah napisał(a):

    > Nie widziałem, ale podejrzewam, że istnieje taka, która działa i na
    > kablu i bezprzewodowo (radio, bt), choć też mnie to zdziwiło, ale jak na
    > kablu, to na kablu. :)

    Są takie. Chyba jakiś model Razera - działa bezprzewodowo lub na kablu.

    > Taka by chyba nie działała. :]

    Też są takie. Ale wymagają dedykowanej, zasilanej podkładki.

    --
    GLaF

  • 7. Data: 2013-04-04 09:36:35
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    $heikh el $hah nabazgrał(a):

    > Nie widziałem, ale podejrzewam, że istnieje taka, która działa i na kablu
    > i bezprzewodowo (radio, bt), choć też mnie to zdziwiło, ale jak na kablu,
    > to na kablu. :)

    O ile pamiętam model Mamaba tak ma.

  • 8. Data: 2013-04-04 09:38:48
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    s...@g...com nabazgrał(a):

> [...]
    > itd. Odłączyłem mysz nadal to samo.
    > Restart to samo.
    > Wracam do domu od 4 godzin siedze i nic się nie dzieje.

    Może faktycznie coś tam sieje ale w teori nie powinno mieć to znaczenia
    chyba że oddziaływuje jakoś na touchpada.
    Następny mrazem jak coś będzie świrować to wyłącz touchpada i zobacz czy
    dalej jest taki objaw.

  • 9. Data: 2013-04-04 11:15:04
    Od: s...@g...com

    Sorry troche zmeczony byłem.
    Miałem na mysli że laptop był bez baterii jechał na zasilaniu sieciowym.
    Mysz na kablu.
    Bt wyłączony.
    Wczoraj była takie momenty że nie dotykałem klawiatury a komputer sam sobie rządził.
    Na sali było dużo różnych laptopów podiętych pod "jedno" gniazdko.
    Może któryś mnie zakłócał przez gniazko elektryczne?
    Coś czytałem o problemach z zasilaczami (ja mam orginalnego).
    Od kilku godzin mam spokój (laptop stoi w domu) nic sie nie dzieje.
    Pytanie co zrobić żeby znowu można było pójść do biblioteki.

  • 10. Data: 2013-04-04 15:26:10
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik s...@g...com napisał:

    > Pytanie co zrobić żeby znowu można było pójść do biblioteki.

    Idz i sprawdz, czy to wina biblioteki :)