  • 21. Data: 2011-08-29 12:02:56
    Temat: Re: Do czego służą te konstrukcje ?
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-08-29 07:57, Bartłomiej Zieliński pisze:

    > Wymyślił, wymyślił. A czy wdrożą - pożyjemy, zobaczymy...

    Właśnie tego się boję.

  • 22. Data: 2011-08-29 12:51:57
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/08/2011 21:22, elmer radi radisson wrote:

    > Do Polsatu.

    Bzdura. Będą naświetlać kropki promieniowaniem kosmicznym.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 23. Data: 2011-08-29 17:24:03
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On 2011-08-29 12:02, WW wrote:

    > Właśnie tego się boję.

    Ale czego?

    Że liczba zabitych na drogach spadnie o parę procent?
    Że mniej będziesz palić na 100?

    Pomiar średni na pewno jest bezpieczniejszy niż fotoradary, na których
    widok kierowcy potrafią się zachować bardzo nieracjonalnie.

    gacek

  • 24. Data: 2011-08-29 18:21:15
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-29 17:24:03 +0200, gacek <g...@w...pl> said:

    > Ale czego?
    >
    > Że liczba zabitych na drogach spadnie o parę procent?
    > Że mniej będziesz palić na 100?

    Najbardziej tego, to kolejny element tresowania społeczeństwa.
    Bo prędkość nie ma żadnego znaczenia.
    Gdyż to nie ona powoduje wypadki, a człowiek (bardzo rzadko zwierzę, a
    jeszcze rzadziej wada materiałowa czegoś).

    Niestety - panuje zwyczaj dawania prawa jazdy wszystkich chętnym (tak,
    tak! za pieniądze!) i powszechne przekonanie, że prawo jazdy może mieć
    każdy...

    --
    Bydlę

  • 25. Data: 2011-08-29 18:45:48
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 29.08.2011 18:21, Bydlę pisze:

    > Najbardziej tego, to kolejny element tresowania społeczeństwa.
    > Bo prędkość nie ma żadnego znaczenia.
    > Gdyż to nie ona powoduje wypadki, a człowiek (bardzo rzadko zwierzę, a
    > jeszcze rzadziej wada materiałowa czegoś).

    Smiertelne wypadki powoduje przewaznie polaczenie predkosci i ulanskiej
    fantazji (przecenienia swoich mozliwosci).
    Nigdy nie bylem za ograniczeniami predkosci i wielu miejscach w Polsce
    sa one ustawiane zupelnie bez sensu. ALE odcinkowy pomiar predkosci moze
    w niektorych sytuacjach pomoc. Bo zapewni mniejsza predkosc na calym
    odcinku, a nie tylko przy kamerce.
    My oczywiscie jezdzimy najlepiej, zawsze zgodnie ze swoimi
    umiejetnosciami i nie powodujemy wypadkow. Zgodzisz sie jednak ze
    stwierdzeniem, ze wieksze szanse na przezycie bedziemy mieli gdy uderzy
    w nas inne auto z predkoscia 50-70km/h a nie zapierdalajacy 140km/h po
    miescie malolat.

    W Krakowie od dawna mamy 27 tablic, ktore jednoczesnie monitoruja
    pogode, predkosc itd.

    Pelna lista tutaj:

    http://www.traxelektronik.pl/pogoda/miasta/zbiorcza.
    php?nr=2

    Zeby wejsc w pomiary trzeba kliknac w nazwe stacji a pozniej wybrac
    "pojazdy"

    I tu przykladowe aktualne wyniki z ulicy, gdzie jest ograniczenie do 70km/h:

    http://www.traxelektronik.pl/pogoda/miasta/pojazdy.p
    hp?nr=2&idst=590&czas=1314634800

    I co? Co chwile leci auto >140km/h

    W tym miejscu niedawno jeden mlody idiota sie zabil (nota bene w
    be-em-wu) o slup:

    http://www.traxelektronik.pl/pogoda/miasta/pojazdy.p
    hp?nr=2&BE=&nrst=695&c9=-1&okres=0&danei=0&danep=0&k
    ierunek=5

    I tez co chwile auto 120-140km/h (tez ograniczenie do 70km/h) a sa
    godziny szczytu. I po co tak zapierdalac, skoro i tak za 500m jest korek?

  • 26. Data: 2011-08-29 18:50:28
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On 2011-08-29 18:21, Bydlę wrote:

    > Najbardziej tego, to kolejny element tresowania społeczeństwa.
    > Bo prędkość nie ma żadnego znaczenia.

    mhm.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Speed_limit#Effectivene
    ss

    gacek

  • 27. Data: 2011-08-29 20:41:21
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-08-29 18:50, gacek pisze:

    > mhm.
    >
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Speed_limit#Effectivene
    ss

    Mhm, czy przeczytales te tabelki do konca?
    Wyniki sa jakby niejednoznaczne, a w niektorych miejscach przecza same
    sobie :/

    --
    Karolek

  • 28. Data: 2011-08-29 21:59:20
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-29 18:45:48 +0200, neoniusz <n...@j...org> said:

    > Smiertelne wypadki powoduje przewaznie polaczenie predkosci

    Tak. Z zerową zazwyczaj nie zabija się.
    ;>>>

    (ciekawe, że nikomu do głowy nie przyjdzie napisać, że przyczyną był
    tlen, który umożliwia życie i spalanie)

    > ulanskiej fantazji

    Raczej kompletnej głupoty siedządzej za kierownicą.
    Z fantazją śmierć i zabijanie niewiele mają wspólnego.

    --
    Bydlę

  • 29. Data: 2011-08-29 22:00:59
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-29 18:50:28 +0200, gacek <g...@w...pl> said:

    > mhm.

    A pierwsza ofiara śmiertewlna motoryzacji strzeliła kopytami o
    kalendarz rozjechana przez bolid pędzący 4,88 km/h.
    Mniej więcej tyle...

    --
    Bydlę

  • 30. Data: 2011-08-29 22:48:18
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]

    > Niestety - panuje zwyczaj dawania prawa jazdy wszystkich chętnym (tak,

    > tak! za pieniądze!) i powszechne przekonanie, że prawo jazdy może mieć

    I będzie to skuteczna tresura. Do tej pory miała to robić Policja. Tylko że to
    opierdalacze pierwszej wody. To w końcu zrobili niezależną od Policji
    instytucję. Kilka razy dziennie w publikatorach proszą żeby jeździć ostrożnie. I
    nie dlatego żeby ten co kieruje nie ostrożnie nie zrobił sobie krzywdy. Srał go
    pies jak jest głupi, pożytek z takiego w państwie niewielki. Idzie o to że
    idioci szkodzą tym co w niczym nie zawinili. Gdyby były tylko wypadki, czyli
    nagłe zdarzenia których nie da się przewidzieć. To żadne ograniczenia i kodeksy
    by były nie potrzebne. Praw jazdy też by nie było. OC by kosztowało 15 złotych
    na rok. W UE tylko Polacy są jeszcze nie wytresowani. To teraz nas wytresują.
    Jak na znaku będzie ograniczenie do 40 to wszyscy będą jechali maksymalnie 35.