  • 51. Data: 2011-08-31 18:40:38
    Temat: Re: Do czego służą te konstrukcje ?
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-31 01:15:54 +0200, "kogutek" <k...@v...pl> said:

    > Dlaczego z przykrością stwierdzasz że zmierzamy do
    > bezpiecznego poruszania się na drogach. Sami sobie to załatwiliśmy.

    To nie tak. Tzn. sami kręcimy bat na siebie, ale to nie będzie
    bezpieczne poruszanie, a niebezpiecznie nudne i powolne.
    Zwłaszcza w naszym pięknym kraju, w którym jazda autostradą to CYMES!,
    nie codzienność. Wyjedzie taki delikwent przyzwyczajony do jazdy 30 i
    60 na autostradę i posra się, widząc pojazdy jadące mordercze
    STOCZTERDZIEŚCI na godzinę...
    I w drugą stronę - ktoś jeżdżący zazwyczaj po autostradach umrze, nim
    dojedzie tą trzydziesktą do celu.
    ;-)

    > Jak by w
    > Polsce w wyniku zdarzeń na drogach rocznie ginęło 10 osób to by nie
    > było żadnych
    > ograniczeń i związanych z nimi restrykcji.

    IMO nie.
    Bo trupy są normalną ceną motoryzacji i żadne przepisy tego nie
    zmienią. Najlepszym dowodem brak kraju (normalnego, nie jakiegoś
    kuriozum) z taką liczbą zabitych rocznie.

    > Nikt nie widzi ile nas wszystkich kosztuje to coś co
    > jest nazwane wypadkami.

    Bo nikt nie jest tymi kosztami ociążany.
    Zaś gdy piszę o odpowiedzialności za swoje czyny, to biorą mnie za
    dziwaka, który chce obciążać kosztami... debila, który nie powienien
    pokazywać się na drogach.
    ;>>>

    > Jak Ci tak przykro
    > że obroża zaciska się coraz bardziej to może wymyśl skąd na zbędne koszty
    > państwo ma brać kasę.

    Od sprawców - przecież ciągle to piszę.
    To nie musi być tak, że każdy ma mieć samochód.
    Mogą mieć tylko bogaci - ci, których stać na płacenie.
    To tak samo jak zamolotami - licencje są drogie, a nikt nie płacze, że
    nie może...
    ;>>>

    > To może zrezygnować z ochrony państwa

    Państwo nie chroni kierowców.
    ;>>>

    > Wszystko na koszt sprawcy.

    QJJP!
    A o czym piszę?

    --
    Bydlę

  • 52. Data: 2011-08-31 18:44:41
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-31 09:34:13 +0200, "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]"
    <"[moje_inicjaly]"@post.pl> said:

    > Wypadki, które zostały spowodowane czynnikiem ludzkim - brakiem doświadczenia

    Winny.
    ;>

    > , brakiem wyobraźni

    Winny.
    ;>

    > , zmęczeniem

    Winny.

    > , zagapieniem

    Winny.
    ;>

    > , głupotą

    Winny.
    ;>

    > , niepoczytalnością

    Winny.

    W przypadku ofiar śmiertelnych sprawca to zabójca.
    BO za każdym razem (z tego, co wymieniłeś)podejmując decyzje GODZIŁ SIĘ
    na to, że kogoś zabije.
    ;>>>

    > I wkurza mnie, kiedy sprawców takich wypadków nazywa się mordercami.

    To potoczne określenie zabójcy - w prawie w zasadzie nie występuje, ale
    w mowie potocznej jak najbardziej.

    --
    Bydlę