  • 11. Data: 2011-08-28 22:22:07
    Temat: Re: Do czego służą te konstrukcje ?
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-08-28 19:28, WW wrote:

    > Na drodze z Wisły do Żor, co kilkaset metrów nad drogą takie metalowe
    > bramy, a na nich antena satelitarna.
    > Na innych też są, ale rzadziej.
    > Do czego to ?

    Do Polsatu.

    --

    memento lorem ipsum

  • 12. Data: 2011-08-28 22:27:48
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-08-28 22:22, elmer radi radisson pisze:

    > Do Polsatu.

    A będą wydawać paszporty?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 13. Data: 2011-08-28 22:50:00
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > Do przeglądania archiwum grupy.

    Wiedzy nigdy dość - co chwilę na obwodnicy trójmiasta widzę agentów
    panicznie hamujących przed tymi bramami do 80km/h (dozwolone 120), bo
    się pewnie boją że będzie zdjęcia robić czy coś.

  • 14. Data: 2011-08-28 23:13:42
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On 2011-08-28 22:50, Tomasz Pyra wrote:

    > Wiedzy nigdy dość - co chwilę na obwodnicy trójmiasta widzę agentów
    > panicznie hamujących przed tymi bramami do 80km/h (dozwolone 120), bo
    > się pewnie boją że będzie zdjęcia robić czy coś.

    A ja trochę jestem zaskoczony, że ktoś tego w ten sposób nie wymyślił.

    Przecież to idealne do odcinkowego pomiaru prędkości - kamery,
    komunikacja.

    gacek

  • 15. Data: 2011-08-28 23:59:11
    Od: venioo <p...@o...eu>

    > A będą wydawać paszporty?

    Bez paszportu nie przekroczysz bramki.
    Na razie postawili bramki, nastepny etap budowy to beda szlabany :)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 16. Data: 2011-08-29 07:45:45
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 28 Aug 2011 23:13:42 +0200, gacek

    > A ja trochę jestem zaskoczony,
    > że ktoś tego w ten sposób nie wymyślił.

    Nie, mylisz się. :P

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 17. Data: 2011-08-29 07:57:53
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik gacek napisał:
    > A ja trochę jestem zaskoczony, że ktoś tego w ten sposób nie wymyślił.
    > Przecież to idealne do odcinkowego pomiaru prędkości - kamery, komunikacja.

    Wymyślił, wymyślił. A czy wdrożą - pożyjemy, zobaczymy...

  • 18. Data: 2011-08-29 09:46:32
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-08-28 23:59, venioo pisze:

    > Bez paszportu nie przekroczysz bramki.
    > Na razie postawili bramki, nastepny etap budowy to beda szlabany :)

    Ale zamiast paszportu, do podniesienia szlabanu winno wystarczyć hasło:
    "jestem znajomym Piaska". ;)

  • 19. Data: 2011-08-29 11:42:40
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 28-08-2011 22:50, Tomasz Pyra pisze:

    > Wiedzy nigdy dość - co chwilę na obwodnicy trójmiasta widzę agentów
    > panicznie hamujących przed tymi bramami do 80km/h (dozwolone 120), bo
    > się pewnie boją że będzie zdjęcia robić czy coś.

    bo na niektorych jest zamontowane cos co wyglada jak kamery, min. na
    wysokosci reala na osowej w strone gdanska i w redzie w strone gdyni.

  • 20. Data: 2011-08-29 11:43:55
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 28-08-2011 23:59, venioo pisze:

    > Bez paszportu nie przekroczysz bramki.
    > Na razie postawili bramki, nastepny etap budowy to beda szlabany :)

    i wydawac piloty na wybranych stacjach benzynowych