  • 31. Data: 2011-08-29 22:49:54
    Temat: Re: Do czego służą te konstrukcje ?
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Bez paszportu nie przekroczysz bramki.

    > Na razie postawili bramki, nastepny etap budowy to beda szlabany :)

    > --

    > venioo

    > GG:198909

    Potem przywiozą węgiel i będzie wojna. Bo zawsze jak przywożą węgiel to jest wojna.

  • 32. Data: 2011-08-30 00:08:22
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On 2011-08-29 20:41, Karolek wrote:
> [...]
    ss

    > Mhm, czy przeczytales te tabelki do konca?
    > Wyniki sa jakby niejednoznaczne, a w niektorych miejscach przecza same
    > sobie :/

    po prostu policz sztuki w jedną i drugą stronę.

    gacek

  • 33. Data: 2011-08-30 10:44:35
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-08-29 22:48, kogutek pisze:

    > Jak na znaku będzie ograniczenie do 40 to wszyscy będą jechali maksymalnie 35.

    Problem jest taki, że u nas te znaki z ograniczeniami stoją bardzo
    często zupełnie bez sensu i swym bezsensem przyzwyczaiły znakomitą
    większość do konieczności oceny bezpiecznej prędkości na własną rękę.
    Tyle, że o ile w bardziej cywilizowanych krajach kierowcy mają podaną
    maksymalną dozwoloną prędkość i dostosowują swoją "w dół" (niech mi ktoś
    w górach we Włoszech pojedzie non stop 70 km/h czymś cywilnym), to u nas
    niestety ograniczenia na znakach są zwykle jak dla ciężarówek w zimie :/

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 34. Data: 2011-08-30 10:58:57
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-08-29 17:24, gacek pisze:

    > Że liczba zabitych na drogach spadnie o parę procent?
    > Że mniej będziesz palić na 100?
    >
    > Pomiar średni na pewno jest bezpieczniejszy niż fotoradary, na których
    > widok kierowcy potrafią się zachować bardzo nieracjonalnie.
    >
    > gacek

    A co, jak nasi "politycy" dojdą do wniosku, że jadąc 50 km/h. na
    autostradzie będziemy "bezpieczniejsi".
    Infrastruktura już będzie czekała.
    Co wtedy powiesz jadąc z Krakowa do Warszawy 9 godzin ?.

    A jak dojdą do wnioski że 30 km/h. jest jeszcze bezpieczniejsze ?.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik

  • 35. Data: 2011-08-30 11:37:27
    Od: s2p <s...@o...pl>

    W dniu 2011-08-28 23:13, gacek pisze:

    > A ja trochę jestem zaskoczony, że ktoś tego w ten sposób nie wymyślił.
    >
    > Przecież to idealne do odcinkowego pomiaru prędkości - kamery, komunikacja.
    >

    > gacek

    Już się nie możesz doczekać nowej daniny?!

  • 36. Data: 2011-08-30 11:54:54
    Od: s2p <s...@o...pl>

> [...]
    >
    > Pomiar średni na pewno jest bezpieczniejszy niż fotoradary, na których
    > widok kierowcy potrafią się zachować bardzo nieracjonalnie.

    Poczytaj o niemieckich autostradach. Nie prędkość zabija a bida.
    http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczens
    two/news/predkosc-zabija-moze-w-polsce-w-niemczech-n
    ie,1664897,324

    Zobacz jakie przeszczepy u nas jeżdżą.Ile używanych części jest w obiegu.
    Ile używanych super opon jest sprzedawanych!
    Druga sprawa czas pracy tirowców, stawki pracy przewoźników bez
    tachometru tzw busiarzy ( w Niemczech nie można zejść poniżej 1 euro/km
    w Polsce tych co leasing cnienie jeżdżą za 80 groszy(nie ma minimum
    poniżej którego zaczyna się damping), ile km muszą zrobić żeby zapłacić
    leasing, paliwo, serwis samochodu i wreście coś zarobić, odpowiem Ci są
    ciągle w drodze, przysypiają, tracą kontakt z z rzeczywistością. Tirowcy
    zapierdalają ponad czas z tachometrów a są różne triki na to, między
    innymi zdradzę taki który się ostatnio często powtarza
    haha masz tu przykład http://moto.pl/MotoPL/1,111276,4348244.html?as=2
    http://dabrowa-tarnowska.policja.gov.pl/aktualnosci.
    php
    KARA ZA NIELEGALNY WYŁĄCZNIK TACHOGRAFU

    Słyszałeś o demontażu w Wielkiej Brytanii radarów i związanym z tym
    spadkiem wypadków?

    To co Ci się wydaje że wiesz to tylko Ci się wydaje.Poklikaj suche fakty.

  • 37. Data: 2011-08-30 12:05:23
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On 2011-08-30 10:58, WW wrote:

    > A co, jak nasi "politycy" dojdą do wniosku, że jadąc 50 km/h. na
    > autostradzie będziemy "bezpieczniejsi".

    Nie zrobią, bo dostaną po dupie w wyborach.

    Poza Polską w Europie jest chyba tylko jeden kraj, gdzie można nie
    niepokojonym jechać 149 na autostradzie?

    > Infrastruktura już będzie czekała.
    > Co wtedy powiesz jadąc z Krakowa do Warszawy 9 godzin ?.

    Zagrożenie jest.

    > A jak dojdą do wnioski że 30 km/h. jest jeszcze bezpieczniejsze ?.

    A jak zostanie jak jest, ale będzie egzekwowane, i zginie 500 osób mniej?

    gacek

  • 38. Data: 2011-08-30 12:07:11
    Od: s2p <s...@o...pl>

> [...]
    > nie dlatego żeby ten co kieruje nie ostrożnie nie zrobił sobie krzywdy. Srał go
    > pies jak jest głupi, pożytek z takiego w państwie niewielki. Idzie o to że
    > idioci szkodzą tym co w niczym nie zawinili. Gdyby były tylko wypadki, czyli
    > nagłe zdarzenia których nie da się przewidzieć. To żadne ograniczenia i kodeksy
    > by były nie potrzebne. Praw jazdy też by nie było. OC by kosztowało 15 złotych
    > na rok. W UE tylko Polacy są jeszcze nie wytresowani. To teraz nas wytresują.
    > Jak na znaku będzie ograniczenie do 40 to wszyscy będą jechali maksymalnie 35.

    Miej szacunek dla Policji. Bo jak Ci się coś stanie to pierwsze gdzie
    polecisz to właśnie oni, a tam jak będziesz szerzył nienawiść do nich
    spotka Cię komuna i niechęć. Policjanci starają się jak mogą, chwała im
    za to że coraz więcej z nich jest dobrze wykształconych i używa mózgu
    zamiast trzymać się litanii.

    "W UE tylko Polacy Jechałem grzecznie do Chorwacji" obok mnie
    przelatywały na pewno grubo ponad 50 więcej Niemieckie rejestracje,
    Czeskie, Słoweńskie, Austryjackie". Jakież było moje zaskoczenie w
    Austrii gdy na odcinkowym pomiarze prędkości Austriacy przelatywali koło
    mnie 20 km więcej niż dozwolone.Wszystkie śmieciowe internetowe serwisy
    Polsat, tvn mówią że za 3 km/ więcej jest mandat w tym kraju.(Ci mądrzy
    redaktorzy

    Kto jest idiota a kto nie?Gdyby było to takie proste, idioci nie mieli
    by prawa do jazdy. Słucham Cię jak rozpoznać idiotę za kierownicą? Gdy
    już ich wskażesz spalimy ich od razu na stosie i na drodze zapanuje pokój:)

  • 39. Data: 2011-08-30 12:11:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "gacek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > A jak zostanie jak jest, ale będzie egzekwowane,

    KAPELUSZ PLONK WARNING !!!

  • 40. Data: 2011-08-30 16:49:53
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com>

    > Najbardziej tego, to kolejny element tresowania społeczeństwa.

    Też to obstawiałbym. I jeszcze chodzi o to by komuś żyło się lepiej :-)

    > Bo prędkość nie ma żadnego znaczenia.

    Znaczenie ma, ale nie takie jakie wymuszają fotoradary. Dopasowanie do
    warunków istotne a nie prędkość jako taka.

    > Gdyż to nie ona powoduje wypadki, a człowiek (bardzo rzadko zwierzę, a
    > jeszcze rzadziej wada materiałowa czegoś).

    Zwykle okoliczności. Człowiek jest np mało sprawny ze zmęczenia,
    zestresowania albo z natury. Albo pośpiech i trudne warunki drogowe.

    > Niestety - panuje zwyczaj dawania prawa jazdy wszystkich chętnym (tak,
    > tak! za pieniądze!) i powszechne przekonanie, że prawo jazdy może mieć
    > każdy...

    To pewnie prawo chodzenia też nie każdy powinien posiadać :-) Bo ja stoję na
    stanowisku, że prawo jazdy powinny dawać dzieciom rodzice :-) Zwykła
    umiejętność :-)