eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Do czego służą ograniczenia prędkości
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 116

  • 41. Data: 2011-12-03 14:12:02
    Temat: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 3 Dec 2011 10:49:17 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    >>>> policz ile samochodow cie wyprzedzilo do Berlina.
    >>> Na 69 km wyprzedzi mnie jeden, może dwóch. Ale ja za dużo osobówek
    >>> jeszcze przy 150 nie wyprzedzam a nawet jesli, to z małą różnicą
    >>> prędkości i na pewno jadą powyżej 130.
    >> To nastepnym razem wrzuc 130 na GPS ;-)
    >
    > Chcesz, żeby zasnął za kierownicą?

    Dasz rade przez te 69km, kawe sobie wypij na orlenie, dobra maja :-)

    J.


  • 42. Data: 2011-12-03 15:01:23
    Temat: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Saturday, December 3, 2011, 2:12:02 PM, you wrote:

    >>>>> policz ile samochodow cie wyprzedzilo do Berlina.
    >>>> Na 69 km wyprzedzi mnie jeden, może dwóch. Ale ja za dużo osobówek
    >>>> jeszcze przy 150 nie wyprzedzam a nawet jesli, to z małą różnicą
    >>>> prędkości i na pewno jadą powyżej 130.
    >>> To nastepnym razem wrzuc 130 na GPS ;-)
    >> Chcesz, żeby zasnął za kierownicą?
    > Dasz rade przez te 69km, kawe sobie wypij na orlenie, dobra maja :-)

    Nie piję kawy i nie tankuję na Orlenie. Poza tym - dlaczego mam się
    męczyć? Jazda z taka prędkoscią jest nienaturalna.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 43. Data: 2011-12-03 15:11:55
    Temat: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 3 Dec 2011 15:01:23 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Nie piję kawy i nie tankuję na Orlenie. Poza tym - dlaczego mam się
    > męczyć? Jazda z taka prędkoscią jest nienaturalna.

    Bzdura. Zdarzało mi się jeździć i 200 na tempomacie (po Niemczech) aż
    pewnego razu jadąc do północnej Francji ustawiłem sobie 120.
    Puściłem sobie muzykę, nie musiałem aż tak dokładnie obserwować
    wszystkiego, starałem się zahaczyć jakieś 100-150 metrów za jakimś
    minibusem, jak tylko był na trasie. Wyjeżdżałem około południa. Planowałem
    nocleg gdzieś między Hannowerem a Dortmundem, na całe szczęście nie wpadło
    mi do głowy robić rezerwacji. Dojeżdżając w te rejony byłem wciąż w dobrej
    formie, brak oznak senności i zmęczenia. A było po 22 i miałem za sobą już
    sporo jazdy. Stwierdziłem, że jadę dalej, jak nie znajdę hotelu to najwyżej
    będę spał w aucie. I jechałem, jechałem, jechałem...
    Do spania zmusiłem się dobrze za Antwerpią, bo czas na spanie miałem
    wliczony w trasę i nie było sensu kiblować te parę godzin na miejscu.
    Ale zmęczenie było znacznie mniejsze niz zwykle, auto spaliło prawie połowę
    tego co zwykle, w dodatku dzięki oszczędnościach na tankowaniu poszczególne
    punkty trasy przejeżdżałem w zasadzie zgodnie z planem.

    Całość jest prawie idealnie zgodna z wielokrotnie przytaczanym tutaj
    programem: http://www.youtube.com/watch?v=-sMx9efVw6Y
    Z pałowania na maksa cieszą się tylko pompiarze i fiskus, różnica w czasie
    dotarcia na miejsce zamyka się w kwadransie na odcinku 500-600 km.
    Co też niekoniecznie znaczy, że na tysiącu będzie to już pół godziny, bo
    może być mniej. Szybka jazda męczy wielokrotnie szybciej.

    Oczywiście szybcy, wściekli i bezpieczni twierdzą co innego. Bo jak już
    przstają być bezpieczni to zazwyczaj przestają twierdzić. Cokolwiek.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam
    sie Jan Strybyszewski"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski


  • 44. Data: 2011-12-03 16:58:27
    Temat: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-03, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:
    >
    > Całość jest prawie idealnie zgodna z wielokrotnie przytaczanym tutaj
    > programem: http://www.youtube.com/watch?v=-sMx9efVw6Y
    > Z pałowania na maksa cieszą się tylko pompiarze i fiskus, różnica w czasie
    > dotarcia na miejsce zamyka się w kwadransie na odcinku 500-600 km.
    > Co też niekoniecznie znaczy, że na tysiącu będzie to już pół godziny, bo
    > może być mniej. Szybka jazda męczy wielokrotnie szybciej.
    >
    > Oczywiście szybcy, wściekli i bezpieczni twierdzą co innego. Bo jak już
    > przstają być bezpieczni to zazwyczaj przestają twierdzić. Cokolwiek.
    >
    Czy gdzies po trasie wystepuje teleportacja albo zakrzywienie
    czasoprzestrzeni?

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 45. Data: 2011-12-03 16:59:12
    Temat: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-03, AZ <a...@g...com> wrote:
    >>
    >> Całość jest prawie idealnie zgodna z wielokrotnie przytaczanym tutaj
    >> programem: http://www.youtube.com/watch?v=-sMx9efVw6Y
    >> Z pałowania na maksa cieszą się tylko pompiarze i fiskus, różnica w czasie
    >> dotarcia na miejsce zamyka się w kwadransie na odcinku 500-600 km.
    >> Co też niekoniecznie znaczy, że na tysiącu będzie to już pół godziny, bo
    >> może być mniej. Szybka jazda męczy wielokrotnie szybciej.
    >>
    >> Oczywiście szybcy, wściekli i bezpieczni twierdzą co innego. Bo jak już
    >> przstają być bezpieczni to zazwyczaj przestają twierdzić. Cokolwiek.
    >>
    > Czy gdzies po trasie wystepuje teleportacja albo zakrzywienie
    > czasoprzestrzeni?
    >
    A no i pomysl czy nie obnizyc predkosci do 90 km/h, zrobi sie z tego
    jeszcze kwadrans wiecej a ile oszczednosci...


    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 46. Data: 2011-12-03 17:52:53
    Temat: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 3 Dec 2011 15:58:27 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

    > Czy gdzies po trasie wystepuje teleportacja albo zakrzywienie
    > czasoprzestrzeni?

    A przynajmnie obejrzałeś linka?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Szkoda ze zaden windows mobile nie odtworzy zdjecia z cyfrowki ... - Paweł
    "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski


  • 47. Data: 2011-12-03 18:55:46
    Temat: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2011-12-03 14:10, J.F. pisze:

    > No i widzisz - SN Montany w koncu uznal ze tak nie moze byc.

    Ja myślę, że tu po prostu widać niechęć SN do podzielenia się swoim
    kawałeczkiem władzy:

    > A. That's correct, Your Honor, because that's not what the statute
    > requires. We do not have a numerical limit. We have a basic rule statute
    > which requires the officer to take into account whether or not the driver
    > is driving in a careful and prudent manner, using the speed.
    >
    > Q. And it's up to each of their individual judgments to enforce the law?
    >
    > A. It is, Your Honor, using their judgment applying the standard set forth
    > in the statute

    Co to za pomysł, żeby 190 oficerów mogło samodzielnie oceniać, czy
    obywatel w danym miejscu jechał za szybko, od tego są koledzy
    sędziowie ;-)

    T.


  • 48. Data: 2011-12-03 20:23:47
    Temat: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-03, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:
    >> Czy gdzies po trasie wystepuje teleportacja albo zakrzywienie
    >> czasoprzestrzeni?
    >
    > A przynajmnie obejrzałeś linka?
    >
    No i co? Kolejny "eksperyment" telewizyjny jakich wiele, ja jednak mam
    porownanie jadac do Chorwacji przepisowo bo nie jechalem sam i powrot
    samemu. W jedna strone umeczeni przedluzajaca sie podroza a powrot szybko i
    sprawnie samemu, pare godzin w kieszeni i duzo mniej zmeczony. Jedyny
    minus szybszej jazdy to koszt paliwa.

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 49. Data: 2011-12-03 20:25:10
    Temat: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 3 Dec 2011 19:23:47 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

    > porownanie jadac do Chorwacji przepisowo bo nie jechalem sam i powrot
    > samemu. W jedna strone umeczeni przedluzajaca sie podroza a powrot szybko i
    > sprawnie samemu, pare godzin w kieszeni i duzo mniej zmeczony. Jedyny
    > minus szybszej jazdy to koszt paliwa.

    jadąc szybciej miałeś niższy hałas, niższe wibracje i mogłeś poświęcać
    mniej uwagi drodze? Ciekawa teoria.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Gdybys nie byl durniem wiedzialbys iz pliki po BT przesyla sie w iphonie
    od 2 lat" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski


  • 50. Data: 2011-12-03 20:32:46
    Temat: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-03, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:
    >> porownanie jadac do Chorwacji przepisowo bo nie jechalem sam i powrot
    >> samemu. W jedna strone umeczeni przedluzajaca sie podroza a powrot szybko i
    >> sprawnie samemu, pare godzin w kieszeni i duzo mniej zmeczony. Jedyny
    >> minus szybszej jazdy to koszt paliwa.
    >
    > jadąc szybciej miałeś niższy hałas, niższe wibracje i mogłeś poświęcać
    > mniej uwagi drodze? Ciekawa teoria.
    >
    Gdzie wyzej jest to co napisales? Masz jakis problem? Autostrady sa
    monotonne wiec i przy predkosci 130 km/h sa nudne jak cholera i taka
    jazda w moim przypadku sprzyja zasypianiu. Szybsza powoduje to, ze sie
    skupiam na drodze.

    --
    Artur
    ZZR 1200

strony : 1 ... 4 . [ 5 ] . 6 ... 12


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: