-
51. Data: 2011-12-03 20:38:32
Temat: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
Od: Waldek Godel <n...@o...info>
Dnia Sat, 3 Dec 2011 19:32:46 +0000 (UTC), AZ napisał(a):
>>> sprawnie samemu, pare godzin w kieszeni i duzo mniej zmeczony. Jedyny
>>> minus szybszej jazdy to koszt paliwa.
>>
>> jadąc szybciej miałeś niższy hałas, niższe wibracje i mogłeś poświęcać
>> mniej uwagi drodze? Ciekawa teoria.
>>
> Gdzie wyzej jest to co napisales? Masz jakis problem? Autostrady sa
"byłem mniej zmęczony"
Męczy: hałas, wibracje oraz konieczność silnego skupienia się na drodze.
Jak normalna jazda zgodnie z przepisami cię usypia, sugeruję kawę albo
lekarza. Lekarza zdecydowanie.
Choć po kilkuset kilometrach jazdy "kokodżambo i do przodu" chwilowa jazda
zgodnie z przepisami jest, owszem, usypiająca. A dokładniej nie jazda,
tylko możliwość poświęcenia mniejszej uwagi prowadzeniu.
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
" A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz
Marketplace" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski
-
52. Data: 2011-12-03 20:54:19
Temat: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
Od: AZ <a...@g...com>
On 2011-12-03, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:
>
> "byłem mniej zmęczony"
>
> Męczy: hałas, wibracje oraz konieczność silnego skupienia się na drodze.
> Jak normalna jazda zgodnie z przepisami cię usypia, sugeruję kawę albo
> lekarza. Lekarza zdecydowanie.
>
Aha, to sama jazda w sobie nie meczy w ogole? Relaks jak na kanapie? Jak
mam wybierac jazde 20 godzin a 15 to wybieram to drugie.
>
> Choć po kilkuset kilometrach jazdy "kokodżambo i do przodu" chwilowa jazda
> zgodnie z przepisami jest, owszem, usypiająca. A dokładniej nie jazda,
> tylko możliwość poświęcenia mniejszej uwagi prowadzeniu.
>
Czemu uwazasz, ze jadac szybciej nie poswieca sie uwagi prowadzeniu?
--
Artur
ZZR 1200
-
53. Data: 2011-12-03 20:57:26
Temat: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Hello AZ,
[...]
> Autostrady sa monotonne wiec i przy predkosci 130 km/h sa nudne jak
> cholera i taka jazda w moim przypadku sprzyja zasypianiu. Szybsza
> powoduje to, ze sie skupiam na drodze.
Sam mam ten problem i wiem, jakie sa konsekwencje - w pewnym momencie
łapiesz się na tym, że jest zima, masz założone zimówki i zapierdalasz
ponad ich limit prędkości.
Rutyna jest straszna. Jak jedziesz autostradą raz na ruski rok - jest
OK. Da się skupić uwagę. Ale jak jeździsz nią stale, to pomimo bardzo
szybkiej jazdy nagle się orientujesz, że wjechales na A18 w Krzyżowej
niewiele ponad godzinę temu, zjeżdżasz z A4 w Prądach i nie pamietasz,
co dzialo się w miedzyczasie. A musiało się dziać bardzo niewiele,
skoro już tu jesteś. Tylko pytanie - ile z tego przespałeś?
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
54. Data: 2011-12-03 20:59:30
Temat: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
Od: Waldek Godel <n...@o...info>
Dnia Sat, 3 Dec 2011 19:54:19 +0000 (UTC), AZ napisał(a):
> Czemu uwazasz, ze jadac szybciej nie poswieca sie uwagi prowadzeniu?
Z tajemniczej mieszanki doświadczenia i odrobiny matematyki.
Wyższa szybkość to krótszy czas na reakcję.
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka
Jan Strybyszewski
-
55. Data: 2011-12-03 21:00:41
Temat: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>
"Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message
news:1aeq9gx0z7dzw.dlg@lepper.institute.com...
> Z pałowania na maksa cieszą się tylko pompiarze i fiskus, różnica w czasie
> dotarcia na miejsce zamyka się w kwadransie na odcinku 500-600 km.
Jasssne. Jak przejedziesz, nie przekraczajac 120 km/h, prawie 600 km z
Frankfurtu do Zgorzelca w 4h 15', czyli kwandrans dluzej ode mnie, to sie
zglos.
> Co też niekoniecznie znaczy, że na tysiącu będzie to już pół godziny, bo
> może być mniej. Szybka jazda męczy wielokrotnie szybciej.
Mow za siebie. Mnie meczy monotonna kilkugodzinna jazda z predkoscia120
km/h - tak jak np. po belgijskich autostradach. Zdecydowanie bardziej, niz
190km/h na tempomacie.
--
Axel
-
56. Data: 2011-12-03 21:03:34
Temat: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
Od: AZ <a...@g...com>
On 2011-12-03, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:
>> Czemu uwazasz, ze jadac szybciej nie poswieca sie uwagi prowadzeniu?
>
> Z tajemniczej mieszanki doświadczenia i odrobiny matematyki.
> Wyższa szybkość to krótszy czas na reakcję.
>
Aha i to wg. Ciebie jest poswiecanie mniej uwagi prowadzeniu? A czemu ta
uwage poswiecam jadac szybciej?
--
Artur
ZZR 1200
-
57. Data: 2011-12-03 21:05:29
Temat: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
Od: Waldek Godel <n...@o...info>
Dnia Sat, 3 Dec 2011 20:03:34 +0000 (UTC), AZ napisał(a):
>> Wyższa szybkość to krótszy czas na reakcję.
>>
> Aha i to wg. Ciebie jest poswiecanie mniej uwagi prowadzeniu? A czemu ta
> uwage poswiecam jadac szybciej?
bo masz - uwaga, niespodzianka - krótszy czas na reakcję.
Więc powinieneś poświęcać temu więcej uwagi. Jeżeli tego nie robisz, to
niestety pozostaje ubolewać, że dostałeś prawo jazdy.
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
Strybyszewski
-
58. Data: 2011-12-03 21:08:55
Temat: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
Od: AZ <a...@g...com>
On 2011-12-03, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:
>
> bo masz - uwaga, niespodzianka - krótszy czas na reakcję.
> Więc powinieneś poświęcać temu więcej uwagi. Jeżeli tego nie robisz, to
> niestety pozostaje ubolewać, że dostałeś prawo jazdy.
>
O czym Ty w ogole mowisz? Czemu wiecej uwagi powinienem poswiecac?
Czasowi na reakcje? Jedziesz 130 km/h gapiac sie przed siebie,
lajcik, jest przyjemnie, w pewnym momencie zasypiasz i pakujesz sie w
tyl ciezarowki jadacej 90 i na chuj zdal sie czas reakcji skoro
zareagowac nie mozna bylo. Jadac szybko nie zasniesz bo taka jazda ci na
to nie pozwoli.
--
Artur
ZZR 1200
-
59. Data: 2011-12-03 21:10:08
Temat: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
Od: Waldek Godel <n...@o...info>
Dnia Sat, 3 Dec 2011 20:08:55 +0000 (UTC), AZ napisał(a):
> Czasowi na reakcje? Jedziesz 130 km/h gapiac sie przed siebie,
> lajcik, jest przyjemnie, w pewnym momencie zasypiasz i pakujesz sie w
> tyl ciezarowki jadacej 90 i na chuj zdal sie czas reakcji skoro
> zareagowac nie mozna bylo. Jadac szybko nie zasniesz bo taka jazda ci na
> to nie pozwoli.
jeżeli w grę wchodzi zasypianie, to znak, że powinieneś zrobić przerwę w
jeździe a nie kozakować.
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
Strybyszewski
-
60. Data: 2011-12-03 21:12:59
Temat: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
Od: AZ <a...@g...com>
On 2011-12-03, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:
> Dnia Sat, 3 Dec 2011 20:08:55 +0000 (UTC), AZ napisał(a):
>
>> Czasowi na reakcje? Jedziesz 130 km/h gapiac sie przed siebie,
>> lajcik, jest przyjemnie, w pewnym momencie zasypiasz i pakujesz sie w
>> tyl ciezarowki jadacej 90 i na chuj zdal sie czas reakcji skoro
>> zareagowac nie mozna bylo. Jadac szybko nie zasniesz bo taka jazda ci na
>> to nie pozwoli.
>
> jeżeli w grę wchodzi zasypianie, to znak, że powinieneś zrobić przerwę w
> jeździe a nie kozakować.
>
Ale jadac szybko nie musze robic tej przerwy bo nie usypiam, juz nie
mowiac o tym ze dojade do celu szybciej wiec bede mniej niewyspany.
--
Artur
ZZR 1200