  • 31. Data: 2010-11-30 12:29:49
    Temat: Re: Dla odmiany klasa econo:
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Tue, 30 Nov 2010 09:28:13 +0100, WiesłaW napisał(a):

    > Gdybym policzył jeszcze Asrocka, to byłoby po prostu więcej płyt. W
    > niczym to nie umniejsza faktu, że są to najtańsze płyty AM3
    > poszczególnych producentów i dalej nie widzę +1. Z Twojego rachunku
    > natomiast wynika, że płyta Gigabyte GA-MA78LMT-US2H z Twojego linka jest
    > o punkt wyżej niż ta z mojego !? :D

    Hm.
    http://bitcomputer.pl/catalogue.php?category=388&pro
    ducer=&sort=1

    Gigabyte ma 4 płyty poniżej 200 zł i 5 w granicach do 250.

  • 32. Data: 2010-11-30 22:13:54
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 30-11-2010 o 13:29 Smok Eustachy napisał na pl.comp.pecet:

    > Hm.
    > http://bitcomputer.pl/catalogue.php?category=388&pro
    ducer=&sort=1

    > Gigabyte ma 4 płyty poniżej 200 zł i 5 w granicach do 250.

    Owszem, ale zdaje się miałeś co do płyt konkretne wymagania?
    Jeszcze taki mały kruczek: niektóre z tych które podałeś nie
    mogą być zaliczone do AM3, ponieważ nie obsługują pamięci DDR3.
    Pierwsza z brzegu - GA-M68M-S2P.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 33. Data: 2010-11-30 23:52:14
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Tue, 30 Nov 2010 23:13:54 +0100, WiesłaW napisał(a):

> [...]
    > taki mały kruczek: niektóre z tych które podałeś nie mogą być zaliczone
    > do AM3, ponieważ nie obsługują pamięci DDR3. Pierwsza z brzegu -

    I z tych 9 1-2 się ostaną. Są jakieś Asusy, MSI itp.

    Zasada "+1" jest ogólna. Wchodzisz do sklepu, patrzysz, jaka najtańsza
    płyta i bierzesz będącą o jeden punkt wyżej w cenniku.

  • 34. Data: 2010-12-01 13:04:13
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 01-12-2010 o 00:52 Smok Eustachy napisał na pl.comp.pecet:

    > I z tych 9 1-2 się ostaną. Są jakieś Asusy, MSI itp.

    Według mnie, najodpowiedniejszą (przynajmniej ze specyfikacji)
    płytą będzie ten Gigabyte, który podałeś - GA-MA78LMT-US2H.
    Spełnia wszystkie wymagania, które wymieniłeś. Posiada przyzwoitą
    grafikę i pełny Hyper Transport. Jest po prostu na w miarę
    nowym chipsecie. Do tego całkiem przyzwoicie wyposażona.

    > Zasada "+1" jest ogólna. Wchodzisz do sklepu, patrzysz, jaka najtańsza
    > płyta i bierzesz będącą o jeden punkt wyżej w cenniku.

    No właśnie. Dla mnie "+1" musi mieć coś więcej, niż tylko
    różnicę w cenie, ponieważ ceny tego samego towaru mogą się
    znacznie różnić w zależności od sklepu. Dawno się przekonałem,
    że to ślepa uliczka. Najpierw wybieramy interesującą nas rzecz,
    a później szukamy najkorzystniejszej ceny.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 35. Data: 2011-02-16 16:59:03
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Wed, 01 Dec 2010 14:04:13 +0100, WiesłaW napisał(a):

> [...]
    > wymagania, które wymieniłeś. Posiada przyzwoitą grafikę i pełny Hyper
    > Transport. Jest po prostu na w miarę nowym chipsecie. Do tego całkiem

    No i zakupiłem sprzęta. Płyta ma wyjście optyczne ale jedno gniazdo PS2.
    Musiałem se myszkę dokupić i dali mi na PS 2 przez pomyłkę, mi się nie
    chciało sprawdzać i się musiałem wracać.
    Ni ma flugshafena na mostku, myślę, żeby jakiś wiatrak tam zamontować.
    Czy podejdzie taki stary od procka Pentium czy specjalny trzeba kupić? A
    może taki duży na dziurze w obudowie, co jest?
    Co się naciąłem plastików, co spięli kable, żeby wsadzić nagrywarkę to
    moje. Nie powiedziałem, żeby nie spinali ale na przyszłość będę wiedział.
    Samsunga dysk se kupiłem i na starcie wydaje taki kwik ale potem cichy
    jest. PCLINUXOS na tym działa ale nie ma konfiguracji sensorów i nie mam
    zaufania do tego, co pokazuje. W tym momencie temperatura procka 46
    stopni, jak włączę pocztę na Onecie w Firefoxie idzie 10 stopni do góry.

    Musze iść i se jakąś tanią gierkę kupić w merkecie.

    Jest to sprzeczne z filozofia +1.