  • 1. Data: 2010-11-25 18:36:04
    Temat: RAM P133
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    Czy moduły RAM P133 pójdą na szynie P100?

    - inne parametry są jak trzeba (256MB, ECC 32Mbit x 72)

    --
    Pozdrowienia!
    M.

  • 2. Data: 2010-11-25 19:31:32
    Temat: Re: RAM P133
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    sTav wrote:
    > Czy moduły RAM P133 pójdą na szynie P100?
    >
    > - inne parametry są jak trzeba (256MB, ECC 32Mbit x 72)

    Errata PC133 i PC100 (taktowanie busa).:

  • 3. Data: 2010-11-25 19:49:32
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    tak

  • 4. Data: 2010-11-25 22:36:22
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <4ceeb998$0$22800$65785112@news.neostrada.pl>, sTav napisał(a):

    > Errata PC133 i PC100 (taktowanie busa).:

    Ja mam jedną płytę główną, która nie obsługuje kości 133 i jest to
    wyraźnie w intrukcji do płyty zaznaczone.
    I u mnie można włożyć:
    2 kości PC100 (do 256MB każda)
    1 kość PC133 (do 256MB)
    ale po włożeniu 2 kości PC133 256MB już nie startuje BIOS.

    Dlatego może zainteresuj się tym co masz w instrukcji i na tym polegaj.

    Jacek

  • 5. Data: 2010-11-25 22:43:12
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    Michał Gut wrote:
    > tak
    Dzięki!

  • 6. Data: 2010-11-26 08:41:05
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 25 Nov 2010 22:36:22 +0000 (UTC), Jacek Kalinski napisał(a):

> [...]
    > 2 kości PC100 (do 256MB każda)
    > 1 kość PC133 (do 256MB)
    > ale po włożeniu 2 kości PC133 256MB już nie startuje BIOS.

    W BIOS jak masz skonfigurowane ustawienia pamięci? Automatyczne czy "z
    palca"?

    (ciach...)

    [ Jeśli jakaś kobieta później staje się głupia, można być pewnym, że ]
    [ zawsze taka była. (Sean Combs) ]

  • 7. Data: 2010-11-26 09:44:24
    Od: pigobocian <p...@w...pl>

    W dniu 25.11.2010 20:31, sTav pisze:

    > Errata PC133 i PC100 (taktowanie busa).:
    Tu jest ładny opis:
    http://www.telepolis.pl/forum/printview.php?t=5897&s
    tart=0&sid=e2229b172abe191255233f8f647c204a

  • 8. Data: 2010-11-28 21:53:26
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <1...@m...przemekryk.no-ip.info>, Przemysław
    Ryk napisał(a):

    > W BIOS jak masz skonfigurowane ustawienia pamięci? Automatyczne czy "z
    > palca"?

    Tamten BIOS (jakoś z początku 2000 roku i brakiem nowszej wersji) nie ma
    znaczenia czy ustawię mu ręcznie taktowanie na auto czy na inną wartość.
    Ale powiem inaczej - jakoś to polubiłem już, a sprzęt też lada chwila będzie
    złomowany, dlatego ja specjalnie nie chcę się nad tym zagłębiać (nie zależy
    mi ani na znalezieniu ani na usunięciu przyczyny).

    Jacek

  • 9. Data: 2010-11-30 19:26:52
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sun, 28 Nov 2010 21:53:26 +0000 (UTC), Jacek Kalinski napisał(a):

> [...]
    > złomowany, dlatego ja specjalnie nie chcę się nad tym zagłębiać (nie zależy
    > mi ani na znalezieniu ani na usunięciu przyczyny).

    Moja osobista ciekawość zmusiła do zadania tego pytania. :)

    [ House: There's a lot of porn piling up on the Internet. Doesn't download ]
    [ itself. ("House M.D. 3x20 House Training") ]